Što je ograničeni centar za pomoć?
Ograničeni centar za pomoć ograničava korisnicima prijavu kako bi predali zahtjeve za pomoć ili odgovarali na njih. Ograničavanjem svog centra za pomoć, možete izbjeći zatrpavanje ili dupliciranje zahtjeva za podršku te povećati učinkovitost i efikasnost. S druge pak strane, bez ograničavanja svog centra za pomoć pomoći će vam da ostanete “bliže” i otvoreniji za svoje korisnike.
Frequently Asked Questions
Što je ograničeni centar za pomoć?
Ograničeni centar za pomoć ograničava korisnicima prijavu kako bi predali zahtjeve za pomoć ili odgovarali na njih. Ovo vam omogućava izbjegavanje zatrpavanja i dupliciranja obavijesti. Ovo povećava učinkovitost i efikasnost.
Koje su vrste ograničenog centra za pomoć?
Ograničeni centar za pomoć može ograničiti broj komunikacijskih kanala preko kojih vas korisnici mogu kontaktirati. Dodatno, može ograničiti količinu zahtjeva koje jedna osoba može predati.
Nudi li LiveAgent značajku Ograničeni centar za pomoć?
LiveAgent nudi značajku Ograničeni centar za pomoć. To ima svoje prednosti jer vam omogućava izbjegavanje zatrpavanja i dvostrukih zathejva, ali nažalost također povećava udaljenost između korisnika i brenda.
Nakon što ste saznali više o ograničenom centru za pomoć, možda ćete htjeti istražiti što je call centar za korisničku podršku. Ovaj članak objašnjava kako odabrati pravi pozivni centar za vaše poslovanje i koje su ključne dužnosti pozivnog centra. Također, možete saznati više o razlikama između kontaktnog centra i pozivnog centra. Ovaj vodič ističe razliku između glasovnih i digitalnih kanala te pruža uvid u različite softverske komponente kontaktnog centra.
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"