Što je softver za povratne informacije kupaca?
Softver za povratne informacije korisnika ponekad se miješa s CRM softverom, ali služi za različite svrhe. CRM softver omogućuje vam prikupljanje korisničkih podataka iz više izvora, a zatim pohranjivanje, obradu i analizu tih podataka. No, pomoću softvera za povratne informacije kupaca moći ćete prikupiti mišljenja i dojmove kupaca o vašem proizvodu, uslugama ili brandu u cjelini.
Kako mogu ponuditi tehničku podršku?
Tehnička podrška uživo može se isporučiti različitim kanalima. Na primjer; e-poštom, telefonskim pozivima ili online chatom za tehničku podršku. Kako bi pružile izvrsnu tehničku podršku, većina tvrtki koristi Help Desk softver. Help desk softver, kao što je LiveAgent, olakšava komunikaciju s kupcima i pruža napredne alate za agente tehničke podrške.
Od kojih se dijelova sastoji najbolji softver za tehničku podršku?
E-pošta
Svako poduzeće svaki dan dobije gomilu e-poruka. Uz LiveAgent, vaši online agenti za korisničku podršku dobit će ravnomjerno raspoređene tikete e-pošte. Štoviše, svoje predloške e-pošte možete prilagoditi za učinkovit tijek rada kad god dobijete novu obavijest o tiketu e-pošte.
Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent – E-pošta.
Chat tehničke podrške
Sve više kupaca radije se obraća putem chata uživo kako bi brže dobili odgovor. Na vašoj web stranici ovih dana možete koristiti razne gumbe za chat. Po čemu se onda LiveAgent chat uživo razlikuje od ostalih? Pa, prije svega, možete vidjeti što kupac piše čak i prije nego što to pošalje. Tako se možete pripremiti unaprijed. Trebaju li kupcu posebni dokumenti ili smjernice? Priložite dokument ili mu pošaljite poveznice. Trebate prebaciti kupca u drugi odjel? To je lako s LiveAgentom!
Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent – Chat.
Pozivi
Istovremeno primate pozive od kupaca na telefon i računalo? LiveAgent vam može pomoći u usmjeravanju poziva na računala vaših agenata. Nema više prebacivanja između uređaja, upravljajte pozivima s jednog sučelja.
Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent – Pozivi.
Društvene mreže
Dobivate pitanja/upite o proizvodima/uslugama vaše tvrtke na društvenim mrežama kao što su; Facebook, Twitter ili Viber? S LiveAgentom možete integrirati ove platforme društvenih mreža i pobrinuti se da uvijek budete u toku sa svim problemima ili nedoumicama. Angažiranje vaše publike/kupaca važnije je nego ikad. Pratite i obrađujte dojmove s vaših društvenih mreža s LiveAgentom.
Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent – Društvene mreže.
Forum
Forum je izvrstan način da svojim klijentima pružite prostor za međusobnu pomoć. S LiveAgentom ne samo da možete napraviti forum, nego ćete i dobivati obavijesti kad god vaši korisnici na njemu nešto objave. Tako možete odmah riješiti sve nedoumice.
Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent – Forum.
Kontakt obrasci
Puno puta online korisnička podrška dobiva mnogo neželjene pošte. Jedan od načina da to spriječite je da svojim klijentima omogućite obrasce za kontakt. Tako je vaša (poslovna) e-pošta za podršku korisnicima “skrivena”. Osim toga, dobivate više informacija o kupcima – relevantne informacije kao što su; Ime, e-pošta, telefonski broj, što vam na kraju pomaže u pružanju bolje usluge.
Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent – Kontakt obrasci.
Video pozivi
Online korisnička podrška ponekad može biti teška. Mogućnost prikazivanja ili usmjeravanja korisnika putem mrežnih video poziva može biti velika prednost za mnoge tvrtke. Nema više problema s objašnjavanjem tehničkih problema korisnicima, jednostavno podijelite zaslon i pomozite mu.
Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent – Video Pozivi.
Povratne informacije
LiveAgent opcija povratnih informacija odličan je način da saznate mišljenja i nedoumice svojih kupaca. To vam jednostavno može pomoći da svaki dan budete sve bolji. Prilagodite vlastiti gumb za povratne informacije u LiveAgentu i napredujte iz dana u dan!
Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent – Povratne informacije.
Zanima vas LiveAgent? Isprobajte naše 14-dnevno besplatno probno razdoblje i odmah pružite svojim kupcima iskustvo putem više kanala!
Ostale LiveAgent značajke koje poboljšavaju vašu tehničku podršku uživo:
- Tiketiranje
- CRM
- Prethodno napisane poruke/Pripremljene poruke
- Pravila & SLA-ovi
- Univerzalni ulazni pretinac
- IVR
Je li tehnička podrška teška?
Biti online agent tehničke podrške izazovan je posao jer zahtijeva mnogo strpljenja i znanja. Osim toga, često se ponavlja i nije previše cijenjen, jer kupci često mogu biti nepristojni i zahtjevni.
Što je potrebno da biste bili online agent za tehničku podršku?
Predstavnici tehničke podrške trebaju imati ogromnu količinu znanja o tehničkim specifikacijama proizvoda i usluga koje pružaju. Osim toga, agenti tehničke podrške trebaju posjedovati vještine aktivnog slušanja i odnosa prema ljudima. Moraju znati razumjeti što kupac želi i moći ih strpljivo voditi prema rješavanju problema.
Koje vještine online agent za tehničku podršku treba posjedovati?
Agenti za tehničku podršku moraju imati duboko razumijevanje proizvoda koje njihova tvrtka prodaje kako bi mogli pomoći svojim klijentima u rješavanju jednostavnih i složenih pitanja.
Kao što je gore spomenuto, predstavnici kupaca također moraju imati vještine aktivnog slušanja i odnosa prema ljudima. Također je korisno ako su agenti tehničke podrške poligloti. Na taj način mogu pružiti podršku većem broju korisnika na više jezika.
I na kraju, ali ne i manje bitno, agenti moraju znati tipkati brzo i bez grešaka. Velika brzina tipkanja osigurava da korisnici brzo dobiju odgovore na svoja pitanja. To osigurava zadovoljstvo kupaca, a zauzvrat poboljšava stopu zadržavanja i prihode.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Što znači pojam online tehničke podrške?
Tehnička podrška usluga je prema kojoj tvrtke pružaju pomoć korisnicima tehnoloških proizvoda i uređaja, poput telefona ili računala, ali i softvera. Njihova je svrha pomoći kupcu riješiti određene probleme s proizvodom.
Koje su karakteristike online tehničke podrške?
Značajke internetske tehničke podrške su, prije svega, odlična sposobnost rješavanja problema, pronalaska njihovog uzroka i pružanja odgovarajućeg rješenja. Osim toga, iznimno su važne komunikacijske vještine koje omogućuju individualan i primjeren pristup klijentu. Fleksibilnost i nepridržavanje uobičajenih obrazaca također su vrlo važni.
Možete li pružiti online tehničku podršku putem LiveAgenta?
Naravno, s LiveAgentom možete pružiti online tehničku podršku. On vam omogućuje komunikaciju s korisnicima i pruža napredni alat za agente u tehničkoj podršci. Možete upravljati svim komunikacijskim kanalima na jednom mjestu (e -pošta, chat uživo, video chat, društvene mreže itd.), Možete stvoriti centar za korisničku podršku i imati pristup izvješćima i povijesti komunikacije.
Nakon što ste saznali više o online tehničkoj podršci, možda vas zanima kako pružiti najbolju uslugu svojim korisnicima. Pogledajte članak o tome kako možete pružiti najbolju online tehničku podršku, gdje ćete pronaći korisne savjete i trikove.
Ako želite saznati što je potrebno da biste postali online agent za tehničku podršku, pročitajte više o vještinama koje su vam potrebne. Također, saznajte više o komponentama kao što su e-pošta, chat podrška i drugi elementi koji čine najbolji softver za tehničku podršku.
Otkrijte kako LiveAgent softver za kontaktni centar može transformirati vašu korisničku službu u 2023. Ujedinite sve komunikacijske kanale u jednu pristiglu poštu, poboljšajte produktivnost, smanjite troškove podrške i iskoristite dodatne prodajne prilike. Isprobajte besplatno i pridružite se 30k tvrtki koje nam vjeruju!
Otkrijte kako LiveAgent besplatni klijent za chat poboljšava vašu komunikaciju s korisnicima. Omogućava jednostavno upravljanje svim IM računima, podržava privatnu i poslovnu komunikaciju, a uz to nudi sveobuhvatnu podršku kroz različite kanale. Isprobajte besplatno i unaprijedite korisničku uslugu već danas!