Open source helpdesk?
Open source help desk je softver koji nudi sustav upravljanja tiketima. Ovaj softver nudi unaprijed konfiguriranu verziju i potpuno je prilagodljiv. Nema ograničenja i potpuno je funkcionalan za sve korisnike. Neke su vrste besplatne, ali za druge vrste morate platiti da biste ih preuzeli.
Open source help desk izrađen je za pružanje podrške, tako da usmjerava probleme klijenata i upite poslane e-poštom, kontakt forme, ili chatom uživo na platformu. Također nudi razne help desk funkcije i značajke za brzu reakciju na upite.
Frequently Asked Questions
Što je open source helpdesk?
Open source softver je softver koji može razviti široka zajednica razvojnih programera. Open source helpdesk je softver koji se temelji isključivo na otvorenom kodu i nudi sustav upravljanja tiketima. Omogućuje Vam pružanje korisničke podrške i usmjerava zahtjeve s različitih komunikacijskih kanala na platformu (e-pošta, kontakt forme, chat uživo), zahvaljujući čemu agent može upravljati svime na jednom mjestu.
Koje su najvažnije značajke open source helpdesk-a?
Najvažnije značajke open source helpdesk-a su mogućnost komunikacije putem različitih komunikacijskih kanala, kao i upravljanje pojedinačnim tiketima i mogućnost analize na temelju prikupljenih podataka i izvještaja. A sve je to moguće na jednom mjestu, što svakako olakšava i pojednostavljuje rad.
Da li je LiveAgent open source helpdesk?
LiveAgent je open source helpdesk. Nudi sve funkcionalnosti potrebne za korisničku i tehničku podršku.
Ako ste zainteresirani za daljnje istraživanje, preporučujemo da pročitate naš članak o alati za korisničku podršku. Ovaj članak će vam pomoći da saznate više o alatima koji mogu poboljšati vašu korisničku podršku.
Također, istražite naš vodič o live chat softveru, gdje možete saznati kako live chat može unaprijediti zadovoljstvo klijenata i angažman korisnika. Ovo je idealno za one koji žele poboljšati komunikaciju s korisnicima putem web stranice.
Ako vas zanima kako odabrati najbolji softver za korisničku službu, naš članak o softver korisničke službe pružit će vam sve potrebne informacije. Otkrijte ključne značajke i prednosti najboljih softverskih rješenja na tržištu.
Za dublje razumijevanje koncepta helpdesk-a, pročitajte naš članak o helpdesku. Ovaj vodič će vas provesti kroz sve što trebate znati o upotrebi helpdesk-a za poboljšanje korisničke usluge.
Na kraju, saznajte više o tome što čini uspješnog korisničkog zastupnika u našem članku o korisničkom zastupniku. Ovaj tekst će vam dati uvid u vještine i alate koji su potrebni za učinkovito upravljanje korisničkom podrškom.
Discover the power of LiveAgent's Web Helpdesk, a comprehensive ticket management technology that enhances customer service with over 180 features and 40 integrations. Enjoy a 7/30-day free trial and experience seamless management of hardware, software, and user feedback—all from your web browser. Join leading companies in delivering exceptional customer support with LiveAgent's award-winning platform.
Otkrijte kako uslužni softver može unaprijediti vašu korisničku podršku i automatizirati procese, štedeći vrijeme i resurse. Bez obzira na industriju, saznajte kako odabrati pravi alat za vašu tvrtku i poboljšajte odnose s klijentima te povećajte zadovoljstvo zaposlenika. Posjetite nas za besplatno isprobavanje i podignite vašu korisničku službu na novu razinu!
Otkrijte kako IT Service Desk može poboljšati vašu komunikaciju s korisnicima i osigurati glatko rješavanje IT problema. Isprobajte LiveAgent besplatno za sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu i napredni ticketing sustav. Pridružite se zadovoljnim korisnicima i unaprijedite svoju korisničku službu već danas!
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!