Optimizacija stope konverzije (CRO) pomaže modernim poduzećima da im web stranice budu funkcionalnije, time poboljšavajući stvaranje novih potencijalnih klijenata i njihovu konverziju. Svi mogu postati potencijalni klijenti nakon posjeta vašoj web stranici – trik je u tome kako ih konvertirati i kako raditi s lijevcima konverzije.
U današnje vrijeme većina marketinških timova neprestano radi na stopi konverzije u oglašavanju kako bi privukla više posjeta na web stranicu i nada se da će taj promet rezultirati s više kvalificiranih potencijalnih klijenata. Što više potencijalnih klijenata prikupi web stranica poduzeća, to ona raste više.
S time na umu, pogledajmo pobliže što je CRO, kako optimizirati vašu stopu konverzije i više.
Što je optimizacija stope konverzije?
Kako bi bolje razumjeli procese optimizacije stope konverzije, trebamo definirati što je konverzija. Svaki put kada posjetitelj web stranice ispuni određeni cilj na vašoj web stranici, to je poznato kao konverzija. Taj cilj može biti kupnja, prijava za pretplatu ili probni period ili nešto sasvim drugo.
To je način na koji digitalna poduzeća pretvaraju posjetitelje u potencijalne klijente. Glavni cilj konverzije je pretvoriti promet u potencijalne klijente kako bi poboljšali prosječnu stopu konverzije i generirali više prihoda. Upravo zbog toga moderni marketinški timovi neprestano traže inovativne načine poboljšanja svoje optimizacije konverzije i generiranja više prometa za svoje stranice.
Trik za poboljšanje vaše trenutne stope konverzije je u posjedovanju dobre strategije za optimizaciju stope konverzije i podizanju vaše korisničke podrške na višu razinu omogućavanjem podrške u stvarnom vremenu za vaše potrošače.
Digitalna poduzeća s fokusom na poboljšanje korisničke podrške i usluge mogu imati 11% veću stopu konverzije.
S time na umu, CRO se najbolje definira kao sustavni proces povećanja postotka potencijalnih klijenata koji ispune određeni cilj na vašoj web stranici.
CRO pomaže digitalnim poduzećima u boljem shvaćanju njihovih klijenata, njihovog ponašanja na stranici, što tamo rade i zašto te koje stvari ih sprječavaju u ispunjavanju određenih ciljeva na web stranici.
Kako optimizirati stopu konverzije
Optimizacija konverzije ne treba biti ništa više nego vaš pošteni napor kako bi svima pružili fantastično korisničko putovanje, od trenutka kada su upotrijebili pretraživač i došli na vašu odredišnu stranicu pa sve do naplate. Tako osiguravate da su vaši online marketinški napori uistinu uspješni.
Visoka stopa konverzije je jasan znak klijentocentričnog poduzeća i dokaz da je vaša web stranica funkcionalna. Najbolji način za optimizaciju vaše trenutne stope konverzije je korištenje alata za optimizaciju stope konverzije.
To je najučinkovitiji način da osigurate da vaši kvalificirani potencijalni klijenti izvrše konstruktivne akcije. Poradite na vašem CRO optimizacijom vaše web stranice. Kako bi to uradili, morate se pobrinuti da vaša web stranica ima brzo učitavanje i da je vaš CTA gumb jasno vidljiv i lak za naći.
Neka vaš proces naplate bude što jednostavniji i pobrinite se da vaši klijenti dobiju višekanalnu korisničku podršku. Također trebate razmisliti o optimizaciji odredišne stranice kako bi osigurali da se vaš sadržaj ispravno prikazuje na računalima, kao i mobilnim uređajima.
Razmotrite sljedeće korake kako bi postigli maksimalnu optimizaciju konverzije:
- Postavite niže cijene za vaše proizvode/usluge kako bi privukli više posjetitelja i pobijedili vašu konkurenciju;
- Poboljšajte funkcionalnost vaše web stranice osiguravajući da su sve vaše web stranice potpuno funkcionalne i dovoljno se brzo učitavaju;
- Ponudite nagrade, kao što su besplatne stvari, besplatna dostava i ostale dodatne pogodnosti kako bi povećali konverziju i vjernost klijenata;
- Neka vaša ponuda bude konkurentnija;
- Koristite CTA koji privlače pažnju te internetske marketinške elemente;
Omogućite 24/7 korisničku uslugu i podršku u realnom vremenu;
- Pojednostavite vaš proces naplate;
- Omogućite samoposlugu.
- Pokažite svjedočanstva klijenata i povratne informacije korisnika
Koliko dugo trebaju trajati vaši eksperimenti optimizacije konverzije?
Optimizacija konverzije je često dugotrajan proces sličan optimizaciji za pretraživače. Kada je riječ o duljini trajanja vaših A/B testova konverzije, ne postoji univerzalan odgovor, kao ni prosječno trajanje. Prema tvrdnjama većeg broj CRO ponuđača, moguće je izvesti testove optimizacije konverzacije na web stranicama sa slabim prometom. Međutim, problem je što ćete dobiti podatke koji vas mogu dovesti u zabludu.
S druge strane, vaši eksperimenti mogu trajati mjesecima kako bi pružili točne podatke. Dužina vaših eksperimenata optimizacije konverzije ovisi o CRO koracima koje poduzimate. Ovi koraci će izravno odrediti prosječno vrijeme testa.
Pošto vaš CRO ovisi o kvaliteti korisničkog iskustva i klijentskog iskustva koju pružate, trebate si dati više vremena za korisničko testiranje i preći više scenarija korisničkog putovanja kako bi razumjeli ponašanje korisnika na stranici i dobili najtočnije rezultate.
CRO također može pomoći osigurati da vaš brend dobije pozitivne recenzije klijenata. Ovo je popis faktora koji mogu pomoći u otkrivanju optimalnog vremena za vaše korisničko testiranje:
- Postojeća stopa konverzije;
- Minimalno povećanje konverzije koje se nadate postići;
- Postotak pojedinačnih korisnika uključenih u vaše eksperimente;
- Prosječan broj potencijalnih kupaca koji dolaze na odredišnu stranicu na kojoj eksperimentirate.
Ograničenja koja za optimizaciju stope konverzije imaju Google Analytics i Adobe Analytics
Ključ uspješne optimizacije nije razumijevanje kako vaši posjetitelji dolaze na vašu odredišnu stranicu, nego i što rade dok su na vašoj stranici, njihovo ponašanje, preference, navike i slično. Kako bi to razumjeli, trebate korisničke podatke koji vam pokazuju što optimizirati i za koga to optimizirati. To je ključni element razvoja uspješne CRO strategije.
Alati za prikupljanje podataka, analizu podataka i optimizaciju stope konverzije kao što su Google Analytics i Adobe Analytics vam mogu pomoći u kreiranju CRO strategije koja je temeljena na analitici i pomoći će vam s idućim faktorima:
- Glavne web stranice na koje vaši posjetitelji prvo dođu;
- Značajke s kojima se angažiraju;
- Stranice na kojima provode najviše vremena;
- Kanal putem kojeg su tu došli;
- Poveznice koje su koristili kako bi došli na vašu stranicu;
- Pretraživači i uređaji koje koriste.
Iako sve ovo izgleda super, ovi neobrađeni podaci i toplinske mape nisu same po sebi dovoljne za poboljšanje korisničkog iskustva ili određivanje što je dovelo potencijalnog klijenta na vašu web stranicu. Analitički alati vam omogućuju da uradite kvantitativnu analizu i saznate način interakcije korisnika s vašom stranicom, ali vam ne mogu reći zašto korisnici rade to što rade. Trebate kvantitativnu analizu kako bi shvatili njihovo ponašanje i odluke o kupnji.
Takva analiza će vam reći:
- Zašto se posjetitelji angažiraju s vašom stranicom?
- Koji je razlog njihovog dolaska na vašu stranicu?
- Koja stranica, proizvod ili usluga su im se najviše svidjeli?
- Zašto vjeruju da vaša stranica ima nešto što konkurentske nemaju?
- Kako oni vide vaš brend u svojim recenzijama?
- Kako oni opisuju interakciju s vašim uslugama, proizvodima i brendom?
- Kako vaši proizvodi/usluge odgovaraju na glavne bolne točke vaše ciljane publike?
Kada imate sve ove informacije i kombinirate ih s podacima vaših analiza, bit će vam puno lakše razumjeti kako optimizirati vašu web stranicu da bolje posluži vašoj ciljnoj publici.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the best-rated and most reviewed all-in-one help desk software.
Frequently Asked Questions
What is conversion rate optimization?
Conversion rate optimization is a process of increasing the percentage of visitors that complete a particular goal on your website to allow you to convert them into customers. These efforts often include reducing bounce rate, or shopping cart abandonment rate. The conversion optimization process can include multivariate tests, tracking micro - conversions, and other tactics.
How do you optimize conversion rate?
The first step to optimize your conversion rate is to re-evaluate the offer on your website to see how functional your website is and how competitive your prices are. The next step is to optimize your website by checking your CTAs, testing different web elements, and ensuring your content is fully optimized. The best way to optimize your conversion rate is to provide real-time, omnichannel customer support and simplify your checkout. When you combine all these actions, you should see your conversion rate go up.
What are the limitations of Google Analytics and Adobe Analytics for conversion rate optimization?
Google Analytics and Adobe Analytics allow you to gather raw data through quantitative analysis. However, the problem with raw data is that it can’t answer why your consumers do what they do or what made them land on your website. Analytics tools only allow you to understand how users interact with your website, but they can’t help you understand the reason behind the users’ actions.
How long should you let your conversion optimization experiments run?
There is no average time when it comes to the length of your conversion optimization efforts. The longer you run your tests, the more data you gather.
Ako vas zanima kako izračunati stopu konverzije, posjetite naš vodič gdje objašnjavamo sve korake i vrste stopa konverzije. Također, saznajte više o važnosti stope konverzije i kako je možete povećati za bolje poslovne rezultate. Ako želite saznati što je optimizacija stope konverzije, pročitajte naš članak koji jednostavno objašnjava ovaj pojam. Naučite kako optimizirati vašu stopu konverzije i koliko dugo trebaju trajati eksperimenti optimizacije kako biste postigli najbolje rezultate.
Ocjena korisničkog zadovoljstva
Saznajte kako ocjena korisničkog zadovoljstva može poboljšati vašu uslugu! LiveAgent nudi jednostavan upitnik za ocjenu učinkovitosti agenata kroz povratne informacije kupaca. Pridružite se i isprobajte besplatno kako biste unaprijedili iskustvo korisnika i postigli veće zadovoljstvo klijenata.
Otkrijte kako digitalna transformacija može unaprijediti vaše poslovanje kroz uvođenje digitalnih tehnologija za povećanje učinkovitosti, pružanje veće vrijednosti klijentima i ostanak konkurentnima. Saznajte ključne elemente, strategije i primjere uspješne transformacije te kako započeti ovaj proces. Posjetite stranicu i istražite sve o transformaciji vaše tvrtke!
Saznajte sve o stopi konverzije - ključnoj metriki za analizu i optimizaciju marketinških kampanja. Otkrijte kako izračunati i povećati stopu konverzije, kao i koje su dobre stope po industriji, državi i uređaju. Poboljšajte korisničko iskustvo i učinkovitost poslovanja uz stručne savjete. Posjetite našu stranicu i unaprijedite svoje marketinške strategije!
Stopa rješavanja u prvom kontaktu
Saznajte što je stopa rješavanja u prvom kontaktu. Dobijte dubinsko razumijevanje koncepta korisničke podrške uz jednostavna objašnjenja profesionalaca.