Što je oznaka za pozive?
Neovisno o veličini vašeg pozivnog centra, važno je ostati organiziran. Čak i s manje klijenata, vaši agenti se mogu zbuniti ako nema jasne organizacije korisničkih problema s kojima se susreću.
Označavanje vaših poziva je jedna od najkorisnijih poslovnih praksi. Dodavanje etiketa ili oznaka poziva za dolazne i odlazne pozive vam omogućava da ostanete u tijeku, neovisno o količini posla. Organizacija je ključ uspješnog pozivnog centra.
Označavanje poziva je jedna od naprednih značajki pozivnog centra koje vam pomažu pružiti odličnu korisničku uslugu neovisno od vrsti poduzeća koje vodite. Identifikacija bijesnih poziva klijenata, praćenje konverzija putem poziva i stope napuštenih poziva vam pomažu u prilagodbi poslovnih metoda kako bi poboljšali vašu stopu konverzije.
LiveAgent helpdesk software provides many outstanding call center capabilities including tagging your calls.
Zašto je korištenje oznaka za pozive važno?
Svaki dobar menadžer ili vlasnik poduzeća zna da je pozitivno korisničko iskustvo osnova prihoda uspješnog poduzeća.
Označavanje vaših telefonskih poziva smanjuje broj napuštenih poziva jer omogućava agentima da se efikasnije snalaze u telefonskim interakcijama. Puno im je lakše podignuti slušalicu i brzo riješiti problem kada u startu vide što bi problem mogao biti, detalje o klijentu i sve druge potrebne informacije.
When the customer interactions are clearly categorized, you can easily analyze them and identify any trends or commonalities that might occur. This way you can assess the quality of leads that your marketing campaigns produce as well as monitor the productivity of your call center.
Whatsmore, having every customer service issue or complaint labeled and categorized allows you to spot any sales or support challenges much sooner. This way, you can further your campaigns (email campaigns, Google Ads, etc.), personalize your approach (e.g. custom greeting) and increase your sales.
Jedan od važnih alata za daljnje proučavanje interakcija s klijentima je i snimanje poziva. Ne zaboravite da možete označavati i vaše snimke poziva, tako da ih možete koristiti za daljnju analizu, recenzije, pa čak i treniranje novih članova vašeg tima korisničke podrške
Primjeri oznaka za pozive
Neke od uobičajenih oznaka su:
- VIP customer
- technical support
- complaints
- order returns
- caller reference
- additional contact information
- department (sales, marketing departments, etc.)
Osim popisa standardnih oznaka, LiveAgent vam omogućuje i dodjelu prilagođenih oznaka za pozive vašim interakcijama u kontakt centru. Možete čak i kreirati nove prilagođene oznake koje će najbolje pristajati vašem poduzeću.
Nadalje, možete dodati obavezno označavanje poziva u vašu poslovnu praksu. To znači da vaši agenti moraju označiti svaki poziv nakon što završi. Neki od tih obaveznih poziva mogu biti ime ili ID agenta koji rukuje pozivom, odjel, telefonski broj i slično.
LiveAgent has a built-in call center, so it’s easy to set up and use.
Get access to all of LiveAgent’s call center features, which include both basic and advanced call center functions.
Frequently Asked Questions
How to add call tags?
It depends on the software you are using. In the article above you can find a link that will take you to detailed instructions on how to add both ordinary call tags, as well as custom tags in LiveAgent. With this tagging feature, you can categorize everything from a simple product inquiry to angry calls.
Ako želite saznati više o tome kako prijenos poziva može poboljšati vašu korisničku službu, pročitajte naš članak o praćenim prijenosima poziva i njihovim prednostima. Povećajte zadovoljstvo korisnika i pružite svojim agentima vrijeme za pripremu uz pametno preusmjeravanje poziva.
Također, istražite kako pozivni centar za odlazne pozive može povećati vašu prodaju i prihode. Saznajte više o izazovima s kojima se suočavaju ovi centri i kako softver može poboljšati vašu korisničku službu.
Otkrijte kako učinkovito upravljati količinom poziva u vašem pozivnom centru s LiveAgent-om. Naučite prepoznati veliku glasnoću poziva i primijeniti strategije poput dodatnih servisnih kanala i resursa za samoposluživanje. Optimizirajte svoje operacije kako biste smanjili troškove i povećali zadovoljstvo korisnika. Isprobajte besplatno!"
Pozivni centar za dolazne pozive
Otkrijte kako pozivni centar za dolazne pozive uz LiveAgent može unaprijediti vašu korisničku podršku. Uz značajke poput IVR-a i pametnog usmjeravanja poziva, osigurajte personaliziranu podršku i povećajte zadovoljstvo korisnika. Isprobajte besplatno i unaprjedite učinkovitost vašeg tima!