Što su pametna pravila?
Pametna pravila sinonim su za ono što zovemo Pravilima u LiveAgentu. Pravila vam pomažu da automatizirate svoj tijek rada, smanjite opseg posla i pružite veću učinkovitost. Pravila se aktiviraju kada se ispune određeni uvjeti. Svako se pravilo sastoji od uvjeta i radnje.
Saznajte više o Pravilima u LiveAgentu.
Frequently Asked Questions
Što su pametna pravila?
Inteligentne politike, ili također poznate kao pravila, pomažu automatizirati vaš tijek rada, smanjiti opterećenje i povećati produktivnost agenta. Sastoje se od posebnih uvjeta i radnji. Aktiviraju se određenom radnjom.
Kako možete koristiti pametna pravila?
Inteligentna pravila mogu se koristiti, na primjer, kada se tiket kreira iz e-pošte, kada se status tiketa promijeni ili se tiket definira kao neželjena pošta, kada se tiket prosljeđuje s jednog agenta na drugog ili kada agent procijeni da su se oznake tiketa promijenile.
Pruža li LiveAgent pametna pravila?
LiveAgent pruža pametna pravila. Sva pravila i mogućnost njihovog stvaranja pronaći ćete pod karticom Pravila.
Ako želite saznati više o odgovaranju na pitanja vezana za proizvod ili uslugu, posjetite našu stranicu o odgovaranju na pitanja vezana za proizvod/uslugu. Tamo ćete pronaći korisne savjete i predloške koji će vam pomoći u poboljšanju korisničke podrške.
Za izradu profesionalnih politika korisničke službe, pogledajte naše predloške za politiku korisničke službe. Ovi predlošci će vam pomoći da jasno definirate standarde i postupke za vašu službu.
Ako trebate savjete o slanju emailova nakon prijave, posjetite našu stranicu s predlošcima za popratni email nakon prijave. Pronaći ćete primjere i smjernice kako da vaša komunikacija bude učinkovita i profesionalna.
Za dodatne informacije o ekstenzijama i njihovoj ulozi, posjetite našu stranicu o ekstenzijama. Ovaj resurs će vam pomoći da bolje razumijete kako ekstenzije mogu unaprijediti vaše poslovne procese.
Također, ako ste zainteresirani za slanje emailova nakon telefonskih poziva, pogledajte naše predloške za email poslije poziva. Ovdje ćete naći primjere kako učinkovito komunicirati sa svojim klijentima nakon razgovora.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!
Saznajte sve o GDPR-u, Općoj uredbi o zaštiti podataka, koja štiti osobne podatke građana EU i definirajte smjernice za njihovo prikupljanje i obradu. Upoznajte se s ključnim načelima GDPR-a i osigurajte usklađenost vaše web stranice s europskim propisima. Posjetite našu stranicu za besplatno savjetovanje i saznajte više!
Najbolje prakse korisničke podrške
Otkrijte 15 najboljih praksi korisničke podrške koje će unaprijediti kvalitetu vašeg poslovanja. Naučite kako koristiti pravi softver, omogućiti jednu točku kontakta, automatizirati procese i još mnogo toga za pružanje vrhunske korisničke usluge. Posjetite stranicu i transformirajte svoju korisničku podršku danas!