Pametni marketari poznaju potencijal aktivnosti na društvenim medijima za postizanje poslovnih ciljeva. Pošto milijarde ljudi svakodnevno koriste društvene medije, svi oni su postojeći ili potencijalni klijenti proizvoda i usluga. Ne iznenađuje nas da je oglašavanje putem društvenih medija drugi najdominantniji oblik digitalnog oglašavanja (prvi su oglasi na pretraživačima) i u porastu je, sudeći po istraživanju Statista tima.
Što su plaćeni društveni mediji?
To je vrsta oglašavanja na platformama društvenih medija koje poduzeća plaćaju. Opcije uključuju plaćanje po kliku, marketing korištenjem influencera, video oglase gdje plaćate poziciju i slično.
Plaćeni društveni mediji imaju prednost povećane izloženosti, brzine i učestalosti dopiranjem do šire ili određenije publike.
Proračun za društvene medije
Cijene oglašavanja na društvenim medijima variraju. Kreću se od par centi po danu, ali nemaju gornju granicu. Stoga, strategija marketinga vašeg brenda putem plaćenih društvenih medija zahtijeva poslovne odluke i ciljeve. Dobra kampanja oglašavanja putem društvenih medija treba imati promišljen financijski plan, jer ako proračun za društvene medije bude potrošen usred kampanje, to može imati štetan učinak za cijelo ulaganje.
Izbor platforme društvenih medija
Svaka platforma društvenih medija ima različitu publiku. Dakle, izbor prave platforme za vašu svrhu je ključan. Facebook Ads može doprijeti do skoro tri milijarde korisnika, no ako izaberete fokus na vrstu oglasa koje plaćate po kliku, budite svjesni da LinkedIn ima najveći CPC, dok Twitter ima najmanji. (Studeni 2021, Statista)
Vizualni sadržaj vaše kampanje na društvenim medijima mora biti privlačan, naravno, i to ne samo zato što Facebook Ads nagrađuje kreativne kampanje popustima.
Ciljanje publike na društvenim medijima
Kako bi postiglo svoje ciljeve, oglašavanje putem društvenih medija treba biti krojeno za određenu ciljanu publiku. Kada planirate vašu kampanju oglašavanja putem društvenih medija, najviše smisla ima segmentirati publiku, jer zanimanja za proizvode i brendove se razlikuju po profesij, starosti, geografskoj lokaciji itd. Na primjer, ne želite prodavati lopate za snijeg u pustinji. Najidealnija publika je ona koja je slična vašim postojećim klijentima. Na temelju idealnih klijenata vi možete kreirati vašu sličnu publiku dok plovite k novim obalama u nepreglednom moru korisnika društvenih medija.
Pitanje uvijek postoji: organski vs plaćeni marketing, koji je bolji? S plaćenim društvenim medijima dobivate brzinu, ciljanje i učestalost, ali najbolje ih je kombinirati s organskim društvenim medijima .
Pobrinite se da pratite aktivnosti na društvenim mrežama vezane za vaše poslovanje i brend i da adekvatno odgovarate na njih. Za efektivno upravljanje interakcijama na društvenim mrežama i održavanje snažne online prisutnosti, razmislite o korištenju platforme za korisničku podršku na društvenim mrežama. Pažljivo pratite aktivnosti na društvenim mrežama kako biste osigurali da nijedan upit ili povratna informacija klijenta ne bude propušteni. Brzo i prikladno odgovarajte putem platforme kako biste poboljšali zadovoljstvo klijenata, rješavali brige u stvarnom vremenu i održali pozitivan digitalni ugled brenda.
Social media management under one roof
Social media support by LiveAgent is quick, efficient and cost-effective. Try it today.
Istražite prednosti i integraciju plaćenih društvenih medija
Istražite dinamični svijet marketinga na društvenim mrežama, otkrivajući prednosti organskog i plaćenog pristupa. Otkrijte jedinstvene prednosti integriranja plaćenih društvenih medija u svoju marketinšku strategiju i saznajte kako može pojačati vaš doseg, poboljšati ciljanje publike i donijeti stvarne rezultate. Dobijte vrijedne uvide u besprijekorno integriranje plaćenih društvenih medija u vašu postojeću strategiju i razvijte snažnu strategiju plaćenih društvenih medija koja se poklapa s vašim poslovnim ciljevima.
Frequently Asked Questions
Kada je pravo vrijeme za započeti s plaćenim društvenim medijima?
Kada isplanirate vašu strategiju oglašavanja na društvenim medijima i odlučite o proračunu. Također je dobro biti upoznat s organskim društvenim medijima.
Kako integrirati strategiju plaćenih društvenih medija?
Za početak, imajte jasne ciljeve vašeg oglašavanja i koju ulogu organsko i plaćeno oglašavanje putem društvenih medija ima u njima. Koristite oboje za ono za što najbolje služe.
Koja platforma društvenih medija je najbolja za plaćene društvene medije?
To ovisi o vašem brendu i poduzeću. Facebook ima najviše korisnika, Instagram je više fokusiran na vizualni aspekt, LinkedIn se fokusira na profesionalno umrežavanje i Twitter vas drži u toku vijesti i trendova.
Ako vas zanima kako poboljšati svoju korisničku podršku na društvenim mrežama, svakako pročitajte naš članak o najboljim praksama službe za korisnike društvenih mreža. Ovaj vodič nudi korisne savjete i integracije koje mogu unaprijediti vašu interakciju s korisnicima.
Predlošci za korisničku službu na društvenim medijima
Otkrijte besplatne predloške za korisničku službu na društvenim medijima s unaprijed pripremljenim odgovorima za brže rješavanje klijentovih upita. Poboljšajte povjerenje u svoj brend uz savjete i najbolje prakse za učinkovitu komunikaciju. Isprobajte savršene alate i predloške za personalizirane odgovore koji štede vrijeme i optimiziraju vašu uslugu.