Što je poddomena?
Poddomena je domena koja je dio veće domene koja se naziva korijenska domena. Budući da je LiveAgent aplikacija zasnovana na cloudu, svaki korisnički račun na LiveAgent-u mora imati svoju posebnu poddomenu. U praksi to znači da su svi računi instalirani kao poddomene korijenske domene www.ladesk.com.
Konačna poddomena izgleda ovako: youraccount.ladesk.com
Ako vam se ne sviđa vaša trenutna domena, uvijek se možete obratiti našoj podršci i zatražiti da vaš račun prebace na drugu, dostupnu domenu. Također možete parkirati svoj LiveAgent račun na vlastitu domenu.
Frequently Asked Questions
Što je poddomena?
Poddomena je domena koja je dio korijenske domene, odnosno to je dodatni odjeljak glavnog naziva domene. U glavnoj domeni možete imati više poddomena, svaku s različitim resursima. Poddomene ne moraju biti pridružene istom hostingu kao i glavna domena.
Zašto vam je potrebna poddomena da biste koristili LiveAgent?
LiveAgent aplikacija je zasnovana na cloudu, stoga svaki korisnički račun na LiveAgent-u mora imati svoju poddomenu. U praksi to znači da su svi računi instalirani kao poddomene glavne domene ladesk.com.
Je li moguće promijeniti poddomenu u LiveAgentu?
Ako želite promijeniti poddomenu u LiveAgentu, možete zatražiti prijenos svog računa i promjenu domene. Svoj LiveAgent račun možete dodijeliti i vlastitoj domeni.
Nakon što pročitate trenutnu stranicu o poddomenama, možda ćete biti zainteresirani saznati više o tome što je poddomena. Ova stranica objašnjava sve što trebate znati o poddomenama i njihovoj primjeni.
Ako vas zanima kako bolje organizirati zahtjeve za podršku, provjerite stranicu o zahtjevima za podršku. Ovdje ćete saznati kako učinkovito upravljati njima i poboljšati korisničku podršku.
Za one koji žele saznati tko je i što radi administrator računa, ova stranica nudi detaljna objašnjenja o njihovim dužnostima i vještinama.
Ako tražite alate koji vam mogu pomoći u korisničkoj podršci, posjetite stranicu o alatima za korisničku podršku. Naći ćete koristan pregled različitih alata koji mogu poboljšati vašu uslugu.
Za bolji uvid u radno okruženje vaših agenata, pogledajte agentovo sučelje. Ova stranica pruža informacije o značajkama i mogućnostima unutar sučelja.
Također, ne propustite priliku da poboljšate svoje znanje o korisničkoj službi. Ovdje ćete otkriti ključne elemente za pružanje izvrsne korisničke podrške.
Discover the power of LiveAgent's Web Helpdesk, a comprehensive ticket management technology that enhances customer service with over 180 features and 40 integrations. Enjoy a 7/30-day free trial and experience seamless management of hardware, software, and user feedback—all from your web browser. Join leading companies in delivering exceptional customer support with LiveAgent's award-winning platform.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!