Što je poddomena?
Poddomena je domena koja je dio veće domene koja se naziva korijenska domena. Budući da je LiveAgent aplikacija zasnovana na cloudu, svaki korisnički račun na LiveAgent-u mora imati svoju posebnu poddomenu. U praksi to znači da su svi računi instalirani kao poddomene korijenske domene www.ladesk.com.
Konačna poddomena izgleda ovako: youraccount.ladesk.com
Ako vam se ne sviđa vaša trenutna domena, uvijek se možete obratiti našoj podršci i zatražiti da vaš račun prebace na drugu, dostupnu domenu. Također možete parkirati svoj LiveAgent račun na vlastitu domenu.
Frequently Asked Questions
Što je poddomena?
Poddomena je domena koja je dio korijenske domene, odnosno to je dodatni odjeljak glavnog naziva domene. U glavnoj domeni možete imati više poddomena, svaku s različitim resursima. Poddomene ne moraju biti pridružene istom hostingu kao i glavna domena.
Zašto vam je potrebna poddomena da biste koristili LiveAgent?
LiveAgent aplikacija je zasnovana na cloudu, stoga svaki korisnički račun na LiveAgent-u mora imati svoju poddomenu. U praksi to znači da su svi računi instalirani kao poddomene glavne domene ladesk.com.
Je li moguće promijeniti poddomenu u LiveAgentu?
Ako želite promijeniti poddomenu u LiveAgentu, možete zatražiti prijenos svog računa i promjenu domene. Svoj LiveAgent račun možete dodijeliti i vlastitoj domeni.
Nakon što pročitate trenutnu stranicu o poddomenama, možda ćete biti zainteresirani saznati više o tome što je poddomena. Ova stranica objašnjava sve što trebate znati o poddomenama i njihovoj primjeni.
Ako vas zanima kako bolje organizirati zahtjeve za podršku, provjerite stranicu o zahtjevima za podršku. Ovdje ćete saznati kako učinkovito upravljati njima i poboljšati korisničku podršku.
Za one koji žele saznati tko je i što radi administrator računa, ova stranica nudi detaljna objašnjenja o njihovim dužnostima i vještinama.
Ako tražite alate koji vam mogu pomoći u korisničkoj podršci, posjetite stranicu o alatima za korisničku podršku. Naći ćete koristan pregled različitih alata koji mogu poboljšati vašu uslugu.
Za bolji uvid u radno okruženje vaših agenata, pogledajte agentovo sučelje. Ova stranica pruža informacije o značajkama i mogućnostima unutar sučelja.
Također, ne propustite priliku da poboljšate svoje znanje o korisničkoj službi. Ovdje ćete otkriti ključne elemente za pružanje izvrsne korisničke podrške.
Pružite odličnukorisničku uslugu.
Jednostavan help desk softver za bolju korisničku podršku! Besplatno probno razdoblje, 24/7 podrška, bez troškova postavljanja. Isprobajte sada!
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"