Tko je podnositelj zahtjeva?
Podnositelj zahtjeva je ime koje se daje pojedincu koji kreira ticket za pomoć putem bilo kojeg kanala. Podnositelj zahtjeva je, naravno, među ostalim korisnicima naveden u helpdesk-u.
Svi ticketi uglavnom imaju podatke o podnositeljima zahtjeva pored svojih imena. To daje kontekst ljudima koji se bave dotičnim ticketima. To znači da su osobe koje obrađuju karte svjesne jesu li podnositelji zahtjeva u prošlosti kreirali tickete o identičnim problemima, koliko su bili zadovoljni ranije pruženim uslugama i koliko su socijalno utjecajni itd.
Frequently Asked Questions
Tko je podnositelj zahtjeva?
Podnositelj zahtjeva je osoba koja kreira zahtjev na helpdesk putem bilo kojeg dostupnog kanala.
Koja su dopuštenja za podnositelja zahtjeva?
Podnositelj zahtjeva je klijent, stoga ima sva prava koja može imati kupac koji kontaktira korisničku službu. Ovisno o tome koje komunikacijske kanale koristi, ima takva dopuštenja (ako kontaktira putem chata, može, na primjer, poslati datoteku).
Gdje u LiveAgent-u možete pronaći podatke o podnositeljima zahtjeva?
Pojedinosti o podnositelju prijave mogu se pronaći pod Tickets, pored imena na popisu. Podaci koji se tamo mogu naći uključuju informacije je li klijent prethodno kontaktirao korisničku službu ili je već prijavio isti problem, koja je bila razina usluge i koliko je socijalno utjecajan.
Nakon što ste saznali tko je podnositelj zahtjeva, možda vas zanima i korisnički zastupnik. Ovdje možete istražiti kako softver za korisničku pomoć može pomoći agentima za kupce i kako postati zastupnik korisničke službe.
Zatim, pogledajte predloške help desk obrazaca zahtjeva. Ova stranica nudi vodič za poboljšanje produktivnosti i performansi agenata uz uštede na troškovima korisničke usluge.
Također, korisno je istražiti alate za korisničku podršku. Na ovoj stranici otkrijte kako ovi alati mogu unaprijediti vašu korisničku podršku i poboljšati iskustvo klijenata.
Za više informacija o tome kako najbolje upravljati korisničkim upitima, pogledajte tiketing softver. Ovdje možete saznati kako ovaj softver može povećati zadovoljstvo klijenata i osnažiti vaš tim za podršku.
Predlošci obrazaca help desk zahtjeva
Otkrijte predloške obrazaca za help desk zahtjeve na LiveAgent-u! Pružite višekanalnu podršku i poboljšajte korisničko iskustvo kroz jednostavne i učinkovite obrasce. Naučite kako bolje razumjeti svoje kupce, sakupljati korisne uvide te unaprijediti produktivnost vaših agenata. Posjetite nas i isprobajte besplatno!
Email predlošci za zahtjev za povratnim informacijama
Otključajte moć povratnih informacija s besplatnim email predlošcima LiveAgent. Poboljšajte odnose s klijentima kroz personalizirane ankete i upitnike, te unaprijedite usluge i proizvode. Isprobajte LiveAgent i izgradite snažne veze s klijentima uz jednostavne i kreativne email zahtjeve za povratnim informacijama!
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!
Korisnički zastupnik je ključni zaposlenik koji komunicira s kupcima i predstavlja tvrtku te njezine proizvode ili usluge putem više kanala. Njihova uloga uključuje rješavanje upita, pitanja i pritužbi kupaca, što je ključno za zadržavanje klijenata i poslovni uspjeh. Saznajte više o važnim vještinama i obuci potrebnoj za ovu poziciju te kako softver poput LiveAgent-a može unaprijediti korisničku podršku. Isprobajte LiveAgent besplatno i poboljšajte svoj tim za korisničku podršku već danas!