Što je podrška samo putem e-pošte?
Podrška samo putem e-pošte je tehnika koju koriste neke tvrtke. Jedini način na koji im se korisnici mogu obratiti je putem e-pošte, niti jedna druga platforma ne postoji.
Podrška samo putem e-pošte ima nedostataka jer korisnici ne mogu pratiti status svoje žalbe i nemaju pristup centru za pomoć. Na taj način korisnici mogu imati negativne povratne informacije o tvrtki, a prenošenjem riječi dalje će pokvarit reputaciju tvrtke. Tvrtka bi u stvari mogla izgubiti i svoje korisnike.
Putem e-pošte korisnici možda neće dobiti odgovor toliko brzo koliko im je potreban.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija podrške samo putem e-pošte?
Podrška samo putem e-pošte znači da je podrška dostupna samo putem jednog kanala, odnosno putem e-pošte. Ovo rješenje ima i prednosti i nedostatke. Lakše je u pogledu da znamo da se svo znanje o korisničkoj službi akumulira na jednom mjestu, ali s druge strane, mnogi korisnici ne vole rukovati e-poštom, pa vrijedi ponuditi drugačiji komunikacijski kanal.
Kako točno radi podrška samo putem e-pošte?
Podrška putem e-pošte znači samo da korisnik, u slučaju problema na putu kupovine ili spremnosti da dobije odgovor na pitanje koje ga muči, može dobiti podršku samo kontaktiranjem tvrtke e-poštom . To znači da se sva ili većina korisničkih usluga akumulira na ovom jednom kanalu.
Možete li ponuditi podršku samo putem e-pošte u LiveAgent-u?
Naravno, s LiveAgent-om možete koristiti jedino podršku samo putem e-pošte. Međutim, uz to, LiveAgent može koristiti mnoge druge kanale putem kojih je vjerojatnije da će korisnici stupiti u kontakt i ne dodaje više posla agentu jer može upravljati svime na jednom mjestu-
Ako želite saznati više o obuci za korisničku podršku, posjetite naš članak o obuci za korisničku podršku. Ovaj članak će vam pružiti detaljan uvid u ključne aspekte i prednosti obuke za timove korisničke podrške.
Zanima vas kako automatizacija može poboljšati vaše poslovanje? Pročitajte naš vodič o automatizaciji podrške da biste otkrili savjete i benefite koji će unaprijediti vašu efikasnost i zadovoljstvo kupaca.
Ako vas zanima kako poboljšati interakciju s korisnicima u stvarnom vremenu, pročitajte naš članak o live supportu. Ovdje ćete pronaći sve što trebate znati o pružanju podrške uživo.
Za one koji traže softverska rješenja, preporučujemo članak o softveru kontaktnog centra. Saznajte kako ovaj softver može poboljšati vašu korisničku službu i pomoći vam u upravljanju interakcijama s kupcima.
Na kraju, ako tražite predloške e-pošte za vašu podršku, naš članak o predlošcima e-pošte nudi korisne resurse i savjete za prilagodbu komunikacije putem e-maila. Iskoristite ove predloške kako biste poboljšali vašu e-mail komunikaciju s korisnicima.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!