Što su poslovna pravila?
Avoid customer representative dissatisfaction from doing the really boring work. Let some processes to run automatically. Set up business rules in your help desk. Rules help you to make preordained actions in software. Set up conditions and when they met, an action is made. Business rules are often used to transfer a ticket, change ticket priority, send answer, change SLA level, add or remove tags and much more. They save time and bring many benefits. They help agents to stay concentrated.
Learn more about rules in LiveAgent.
Watch a video about business rules
Business rules are a set of conditions defined to help streamline and automate business processes. LiveAgent help desk software takes advantage of these rules to ensure efficient customer service and ensure that customer inquiries are addressed in a consistent manner. With LiveAgent, tickets can be automatically assigned based on business rules, ensuring faster response times and improved customer satisfaction. Business rules can be customized and modified to suit the specific requirements of the organization using the help desk software.
Ako želite saznati više o različitim aspektima korisničke podrške, preporučujemo da pročitate članak o help desk značajkama za društvene mreže. Ovaj članak objašnjava zašto je važno imati efikasnu korisničku uslugu na društvenim mrežama i koje integracije nudi LiveAgent.
Za one koji žele razumjeti što je potrebno za vođenje help deska, članak o help desk opremi pruža korisne informacije o potrebnoj opremi i alatima. Ovdje ćete pronaći sve što trebate znati o softveru, alatima za upravljanje pozivima, kao i o troškovima postavljanja help desk centra.
Ako vas zanima kako poboljšati komunikaciju nakon prijave, pogledajte naš članak o predlošcima za popratni email nakon prijave. Naučit ćete kako pravilno nasloviti i napisati popratni email te koje su najbolje prakse u ovoj oblasti.
Za specifične kontakte korisničke podrške, članak o Google Play Help Desk kontaktima nudi informacije o različitim načinima kako možete kontaktirati Google Play podršku. Saznajte više o njihovoj e-mail, chat i telefonskoj podršci, kao i dostupnim SLA sporazumima.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!