Što je odlazni pozivni centar?
Za razliku od ulaznog pozivnog centra koji se prvenstveno koristi za primanje poziva, odlazni pozivni centar koristi se za odlazne pozive. Definicija odlaznog poziva uključuje odlazne pozive potencijalnim i trenutnim klijentima u ime vaše tvrtke. Tradicionalno, izlazni pozivni centri uglavnom su bili usmjereni na telemarketing i dopiranje do kupaca u svrhu povećanja prodaje. Međutim, zbog utjecaja zakonodavstva i pritiska korisnika na hladne pozive, proteklih je godina došlo do sve većeg broja odlaznih poziva upućenih postojećim korisnicima radi pružanja proaktivne brige o korisnicima.
Za što se koriste odlazni pozivni centri?
U današnje vrijeme odlazni pozivni centar uključuju slijedeće usluge:
- Generiranje lead-ova i prodajni pozivi
- Prodajni pozivi i pozivi za unakrsnu prodaju postojećim kupcima
- Pozivi za zadržavanje kupaca
- Proaktivna korisnička usluga (npr. Informiranje kupaca o prekidima usluge, kašnjenjima itd.)
- Zakazivanje povratnih poziva kupaca
- Istraživanje tržišta i prikupljanje informacija
- Povratne informacije kupaca i ankete o zadovoljstvu kupaca
- Zakazivanje termina
- Prikupljanje dugova
Outbound call centers are usually enabled by cloud-based call center software and are designed to help businesses actively engage with prospects and customers to increase sales. Outbound call center agents are expected to make large volumes of calls per hour – this activity is typically enabled by using different types of dialers. Some of the key outbound call center metrics that should be measured are first call close, conversion rate, calls per agent, calls per account, hit rate, hold time, call abandoned ratio, average call length, list closure rate, call quality/ etiquette and revenue per successful call.
Izazovi s kojima se suočavaju pozivni centri za odlazne pozive
Odlazni pozivni centri mogu se suočiti s brojnim posebnim izazovima. Budući kako je priroda odlaznih poziva pretežno nametljiva i vođena potrebama poduzeća, a ne korisnika (osim u slučajevima zahtjeva za povratnim pozivom i proaktivne korisničke usluge), veća je vjerojatnost kako će korisnici biti obrambeni i oprezni u pogledu poziva. To znači da odlazni pozivi mogu biti prilično stresni za agente jer se stalno moraju nositi s odbijanjem, nedostatkom interesa ili grubošću.
Povrh upravljanja delikatnom ravnotežom između dobrodošle smetnje i nepoželjne smetnje, pozivni centri za odlazne pozive moraju biti u skladu sa zakonima kao što su Zakon o zaštiti potrošača telefona (TCPA) i registri Ne zovi (DNC), što zahtijeva pažljivo planiranu strategiju dosega .
Prednosti korištenja softvera odlaznog pozivnog centra
Povećavanje prodaje i prihoda
Ostvarite veću prodaju dopiranjem do potencijalnih potencijalnih kupaca ili maksimizirajte dugotrajnu vrijednost kupca iskorištavanjem prilika za prodaju skupljih cijena ili dodatne prodaje.
Veće zadržavanje kupaca
Kada je riječ o proizvodima ili obnovama usluge, telefonski poziv može biti izvrstan način da se prijavite s kupcem, vodite iskreni razgovor i spriječite odlazak korisnika .
Poboljšajte korisničku službu
Poboljšajte svoju cjelokupnu korisničku uslugu i korisničko iskustvo proaktivnim obraćanjem korisnicima prije nego što oni uopće znaju da postoji problem ili prije nego što uopće moraju zatražiti pomoć.
Prikupljanje povratnih informacija kupaca
Pozivanje je vrlo personaliziran način dobivanja povratnih informacija od korisnika. Pojednostavite proces odlaznim pozivima i steknite više informacija temeljitim razgovorom.
Povećavanje učinkovitosti agensa
Uz softver za odlazni centar agenti uvijek imaju pristup podacima svakog klijenta što omogućuje učinkovitije, sveobuhvatnije i prilagođene interakcije.
Praćenje bitnih metrika
Pratite kritične metrike pozivnog centra i KPI-jeve kako biste dobili potpuni pregled uspješnosti svojih prodajnih i korisničkih timova i gdje su potrebna poboljšanja.
Start your free trial today
Design your own outbound call center and improve your outreach today. Curious about all the opportunities?
Koje značajke odlaznog pozivnog centra ima LiveAgent?
LiveAgent-ov softver pozivnog centra u oblaku podržava i funkciju dolaznog i odlaznog pozivnog centra. To znači kako ga vaša korisnička služba i prodajni timovi mogu učinkovito koristiti za dopiranje do potencijalnih klijenata, potencijalnih klijenata ili postojećih kupaca.
Click-to-call mogućnosti
Web-bazirani pozivni centar LiveAgenta ima mogućnost pozivanja bilo kojeg telefonskog broja na webu. Pokrenite odlazne pozive svojim potencijalnim kupcima – izravno s nadzorne ploče LiveAgenta, dok posjećujete web stranice svojih potencijalnih klijenata. Ova značajka može biti od velike pomoći prodajnim timovima. Omogućuje agentima da vode više razgovora i smanjuje vrijeme potrošeno na ručno biranje.
Detaljni uvid u podatke o kupcima
LiveAgentov softver za pozivni centar nudi ugrađeni CRM i integrira se s drugim glavnim pružateljima usluga CRM-a. CRM pruža vašim agentima trenutni pristup sveobuhvatnim uvidima u kupce, uključujući osobne podatke svakog kupca, prethodne kupnje i povijest usluga. S tim informacijama pri ruci, oni mogu učinkovito povećati ili dodatno prodati relevantne proizvode/usluge ili ponuditi proaktivnu korisničku podršku.
Neograničene snimke poziva
Uz neograničene snimke poziva, agenti mogu sigurno pohraniti sve korisničke pozive i poruke govorne pošte te im pristupiti po potrebi izravno unutar svog LiveAgent računa. To može biti vrlo zgodno kada predstavnik vašeg pozivnog centra treba podsjetnik na ono što se dogodilo u prethodnim interakcijama kako bi došao do kupaca s relevantnim ponudama.
Analitika call centra
Ugrađeni analitički modul LiveAgenta prati različite metrike i KPI-jeve pozivnog centra. Generirajte različita izvješća kako biste dobili potpuni pregled rada vašeg pozivnog centra, uključujući detaljnu statistiku za svakog od vaših agenata. To će vam pomoći da identificirate područja koja trebaju ugađanje, osnažite agente s visokim učinkom i podržite one kojima je to potrebno.
Kako postaviti softver izlaznog pozivnog centra LiveAgent
Odlazni pozivni centar LiveAgent može se postaviti za nekoliko minuta.
- Prijavite se na svoj LiveAgent račun i kliknite Poziv
- Kliknite Brojevi
- Kliknite narančasti gumb Kreiraj
- Odaberite svog davatelja VOIP-a (davatelja VOIP-a od kojeg ste kupili svoj telefonski broj)
- Unesite ime (to može biti bilo što, služi samo da vi zapamtite koji je to broj)
- Odaberite odjel u koji će se preusmjeravati dolazni pozivi na ovaj telefonski broj
- Odaberite prefix
- Označite potvrdni okvir Snimi pozive ako želite snimiti sve dolazne/odlazne pozive s ovog telefonskog broja
- Upišite vjerodajnice od svog VOIP dobavljača (naziv hosta, korisničko ime, lozinka)
- Pritisnite Dodaj
Ako je telefonski broj uspješno dodan i aktivan, pored njega će biti zelena točka. - Zatim kliknite gumb Uredi i kliknite IVR.
Postavite svoje IVR/poruke dobrodošlice pomoću ovog IVR vodiča.
- Nakon što završite s postavljanjem IVR -a, kliknite Konfiguracija
- Kliknite na Pozivi
- Kliknite Postavke
- Promijenite postavke prema svojim željama i kliknite Spremi
- Pomoću ovog vodiča dodajte hardverske i softverske telefone.
- Zatim proslijedite ovaj vodič svojim agentima kako bi mogli postaviti željene uređaje za odgovaranje na pozive.
Looking to optimize your outbound call center to take your customer support to the next level?
Whether you're just getting started with outbound call center operations or you're looking to optimize your existing processes, LiveAgent has everything you need to succeed.
Frequently Asked Questions
Što je softver odlaznog pozivnog centra?
Za razliku od softvera dolaznog pozivnog centra koji se koristi za obradu dolaznih poziva korisnika, softver odlaznog pozivnog centra osmišljen je kako bi pomogao tvrtkama u učinkovitom upravljanju velikom količinom odlaznih poziva i osigurao veliki doseg korisnika. Autodialer, snimanje poziva, alati za izvještavanje o pozivima, CRM integracije neke su od ključnih značajki koje pružaju softverska rješenja za odlazne pozivne centre.
Koje su ključne prednosti softvera odlaznog pozivnog centra?
Softverski sustavi za odlazne pozivne centre koriste različite alate za biranje brojeva za automatiziranje procesa biranja i omogućuju agentima obavljanje više poziva u manje vremena - učinkovitije nego s jednostavnim poslovnim telefonskim sustavom. To osigurava povećanu produktivnost agenata i veći prihod od prodaje za tvrtke.
Tko koristi softver odlaznog pozivnog centra?
Softver za odlazni pozivni centar prvenstveno koriste prodajni timovi za hladne i tople prodajne pozive kako bi ponudili proizvode ili usluge tvrtke potencijalnim kupcima te ih prodali/ unakrsno prodali postojećim kupcima. Timovi za korisničku podršku mogu ga koristiti i za proaktivno pružanje korisničke podrške.
Kako softver odlaznog pozivnog centra može pomoći timovima korisničke službe?
Softver odlaznog pozivnog centra može biti vrlo učinkovit alat za korisničku podršku i za B2B i za B2C tvrtke. Obraćajući se klijentima i nudeći proaktivnu, personaliziranu podršku, timovi korisničke službe mogu smanjiti broj dolaznih poziva i poboljšati ukupnu kvalitetu usluge korisnicima.
Trebate li softver dolaznog ili odlaznog pozivnog centra?
Ako vam je potreban softver pozivnog centra prvenstveno za rukovanje dolaznim pozivima korisnika, trebali biste se odlučiti za alate dolaznog pozivnog centra. Ako tražite softver pozivnog centra za upućivanje odlaznih potencijalnih kupaca i prodajne pozive, trebali biste se uglavnom poslužiti alatima odlaznog pozivnog centra. Također možete razmotriti mješovita softverska rješenja pozivnog centra koja uključuju mogućnosti dolaznog i odlaznog pozivnog centra.
Ako želite saznati više o tome što je zapravo pozivni centar za odlazne pozive i koje su njegove prednosti, svakako zavirite u ovaj članak. On će vam pomoći da bolje razumijete kako takvi centri mogu povećati prodaju i poboljšati korisničku službu.
Također, možete istražiti izazove s kojima se suočavaju pozivni centri za odlazne pozive. Upoznajte se s načinima kako prevladati te prepreke i povećati učinkovitost vaših agenata.
Ako vas zanima kako povećati učinkovitost vašeg tima, saznajte koje značajke nudi LiveAgent softver za odlazne pozive. Detalji o click-to-call mogućnostima i analitici call centra mogu vam biti od velike koristi.
Za one koji žele poboljšati korisničku podršku, korisno je istražiti kako postaviti softver odlaznog pozivnog centra LiveAgent. Ovaj članak nudi korak-po-korak vodič za postavljanje učinkovitog sustava.
Pozivni centar za dolazne pozive
Otkrijte kako pozivni centar za dolazne pozive uz LiveAgent može unaprijediti vašu korisničku podršku. Uz značajke poput IVR-a i pametnog usmjeravanja poziva, osigurajte personaliziranu podršku i povećajte zadovoljstvo korisnika. Isprobajte besplatno i unaprjedite učinkovitost vašeg tima!
Efikasan softver za odlazne pozive
Poboljšajte svoju prodaju i marketinške kampanje uz LiveAgent softver za odlazne pozive s ugrađenim CRM-om. Isprobajte besplatno 14 dana bez troškova postavljanja i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Proaktivno kontaktirajte klijente, optimizirajte interakcije i povećajte prodajne mogućnosti s najboljim rješenjem za pozivni centar u 2022. godine.