Što preraspodjela znači?
Preraspodjela je prebacivanje ticketa s jednog agenta na drugog tijekom životnog ciklusa agenta. Razlog tome može biti, na primjer manjak iskustva ili znanja o određenoj temi, agentova nedostupnost ili zahtjev za zamjenom agenata.
Preraspodjela ticketa se ne preporučuje jer može biti vremenski zahtjevno za agente. Također, korisnici mogu biti nezadovoljni jer ih se prebacuje od agenta do agenta, u slučaju mnogo preraspodjela na jednom ticketu.
Frequently Asked Questions
Kako definirate pojam preraspodjela?
Preraspodjela je prebacivanje ticketa s jednog agenta na drugog tijekom životnog ciklusa agenta. Razlog tome može biti, na primjer manjak iskustva ili znanja o određenoj temi, agentova nedostupnost ili zahtjev za zamjenom agenata.
Koje su koristi od opcije preraspodjele?
Prednost je u tome što klijent može dobiti brz odgovor na temu koja ih muči. Međutim, to ne biste trebali raditi više puta s jednim ticketom, jer to može uzrokovati nezadovoljstvo korisnika, a i agentima može biti opterećujuće.
Možete li koristiti preraspodjelu u LiveAgent-u?
Značajku preraspodjele možete koristiti u LiveAgentu. Možete jednostavno prenijeti ticket s jednog agenta na drugog.
Ako želite saznati više o tome što je značajka automatska distribucija tiketa, pročitajte naš članak koji objašnjava kako ova funkcija može poboljšati vrijeme rješavanja i zadovoljstvo korisnika. Osim toga, otkrijte različite vrste distribucije tiketa koje možete koristiti u LiveAgent-u.
Za detaljnije informacije o dodjeli tiketa, pogledajte naš vodič koji objašnjava kako ovaj proces osigurava da svaki upit bude dodijeljen pravom agentu. Upoznajte se s prednostima koje dodjela tiketa donosi vašem timu i korisnicima.
Ako vas zanima uloga i dužnosti administratora računa, pročitajte naš članak koji objašnjava kako postaviti administratora u LiveAgent-u. Naučite što čini administratora ključnom figurom u osiguravanju učinkovite korisničke podrške.
Za više informacija o distribuciji chata, pročitajte članak koji objašnjava različite opcije usmjeravanja chata u LiveAgent-u. Otkrijte kako optimalna distribucija može unaprijediti vaše poslovanje i poboljšati korisničko iskustvo.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!
Saznajte sve o GDPR-u, Općoj uredbi o zaštiti podataka, koja štiti osobne podatke građana EU i definirajte smjernice za njihovo prikupljanje i obradu. Upoznajte se s ključnim načelima GDPR-a i osigurajte usklađenost vaše web stranice s europskim propisima. Posjetite našu stranicu za besplatno savjetovanje i saznajte više!