Što je prioritet tiketa?
Svakom tiketu se dodjeljuje prioritet temeljen na SLA razini. Ako niste postavili SLA razine, LiveAgent dodjeljuje prioritet automatski po “tko prvi, njegovo” pravilu. Prioriteti se koriste za generiranje pregleda i izvještaja, ali i kao stanja i radnje u automatizaciji i aktivatorima, te kao radnje u pravilima
Frequently Asked Questions
Što je prioritet tiketa?
Prioritet tiketa označava kojim redom bi trebali procesuirati tikete. Treba li tiket biti procesuiran odmah, ili može čekati. Najčešći su Hitni, Visoki, Srednji ili Niski, ovisno o sadržaju, prirodi upita ili nekom drugom svojstvu, ovisno od kompanije
Za što se prioritet tiketa koristi?
Kako biste odredili redoslijed posla. Koristi se za generiranje pregleda i izvještaja, ali i kao stanja i radnje u automatizaciji i aktivatorima, te kao radnje u pravilima.
Koje su prednosti korištenja prioriteta tiketa?
Definitivno olakšava posao i čini tikete transparentnima, a redoslijed rukovanja je jasniji.
Ako želite saznati više o tome zašto vam je potreban tiketni sustav i koje su ključne prednosti njegovog usvajanja, preporučujemo da pročitate članak o tiketnom sustavu. Ovdje ćete saznati kako tiketni sustav može poboljšati komunikaciju s korisnicima i povećati učinkovitost i produktivnost vašeg tima. Također, ako vas zanima što je točno otvoren tiket i kako se njime upravlja, svakako pogledajte članak otvoren tiket. Ovaj članak će vam pomoći da bolje razumijete kako pratiti i rješavati zahtjeve korisnika na učinkovitiji način.
Saznajte kako ID Tiketa u LiveAgentu omogućava brže i efikasnije rješavanje korisničkih problema. Svaki tiket ima jedinstveni ID za jednostavnu identifikaciju i upravljanje, što olakšava agentima eliminiranje konfuzije i poboljšava zadovoljstvo kupaca. Isprobajte LiveAgent besplatno i unaprijedite svoju korisničku podršku!