Što je prosječno vrijeme obrade?
Prosječno vrijeme obrade je prosječno vrijeme koje predstavnik korisničke službe provede na svim aktivnostima. To uključuje trajanje poziva, čekanje, chat i rješavanje problema klijenata. To vrijeme mora biti što je moguće kraće. Vrijeme je novac, tako da je nužno pratiti ovo vrijeme. Ono pokazuje koliko vremena je potrebno za rješavanje problema i koja pitanja oduzimaju agentima najviše vremena. Možete pratiti prosječnu brzinu odgovora, razinu usluge i više. Pomaže poboljšati korisničku uslugu.

Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
Nakon što saznate više o prosječnom vremenu obrade, možda želite istražiti što je prosječno vrijeme obrade. Ovaj članak će vam dati dublje razumijevanje važnosti i načina izračunavanja prosječnog vremena obrade u korisničkoj podršci.
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"