Što je riješeni ticket?
Ticket se smatra riješenim kada kupac ili agent pritisne gumb za rješavanje. Ticket se također može i automatski riješiti unaprijed postavljenim pravilom ili nakon nekog vremena neaktivnosti.
Riješeni ticket obično je posljednje stanje životnog ciklusa ticketa. Ako se ticket riješi, može se ponovno otvoriti, ovisno o situaciji.
Frequently Asked Questions
Što je riješeni ticket?
Riješeni ticket je ticket kupca koji je već riješen. Ovo je pretposljednja faza u životnom ciklusu ticketa. Nakon toga prijava završava
Tko može riješiti ticket?
U LiveAgent-u svaki agent može razmotriti prijave. Ako agent ima najmanje sistemske privilegije, može riješiti samo svoje tickete, dok ako je administrator ili vlasnik, ima pristup svim ticketima.
Gdje možete pronaći riješene tickete?
Riješene tickete možete pronaći na tabu Ticketi na LiveAgent nadzornoj ploči. Ovdje možete pronaći sva izvješća, bez obzira na status.
Ako vas zanima kako poboljšati korisničku podršku, svakako pročitajte više o alatima za korisničku podršku. Ovaj članak objašnjava što su alati za korisničku podršku i kako mogu unaprijediti vaš odnos s klijentima. Također, saznajte više o ulozi korisničkog zastupnika, uključujući kako ovaj posao može pomoći vašem timu da bolje komunicira s kupcima. Članak detaljno opisuje dužnosti zastupnika i kako softver može olakšati njihov rad. Ako ste zainteresirani za odabir najboljeg softvera za korisničku službu, pogledajte 20 najboljih softvera korisničke službe u 2022. Ovdje ćete pronaći popis i pregled ključnih značajki svakog softverskog rješenja.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!