Što je rješavanje problema (troubleshooting)?
Rješavanje problema (troubleshooting) je proces u kojem trebate pronaći izvor problema te riješiti problem.
Prvi korak u rješavanju problema je prikupiti informacije o istom. Jednom kada imate dovoljno informacija za riješiti problem, potrebno je pronaći prikladan način za rješavanje tog problema. Jednom kad je problem otklonjen, trebate još jednom provjeriti kako bi bili sigurni da se problem nije opet pojavio.
Uspjeh procesa rješavanja problema ovisi o iskustvu osobe koja rješava problem. Ukoliko kontaktirate iskusnog zaposlenika, vaš problem će biti otklonjen mnogo brže nego ukoliko kontaktirate zaposlenika bez iskustva.
Frequently Asked Questions
Što je rješavanje problema (troubleshooting)?
Rješavanje problema (troubleshooting) je proces u kojem je potrebno pronaći izvor problema te ga zatim riješiti.
O čemu ovisi proces rješavanja problema?
Proces rješavanja problema ovisi o prirodi problema, ali i o informacijama koje imate o istom. Znanje osobe koja je odgovorna za rješavanje problema također ima utjecaja.
Omogućuje li LiveAgent rješavanje problema?
LiveAgent probleme rješava na dva načina - prvo, automatizira rad agenata u rješavanju problema i drugo, omogućuje efikasniju komunikaciju između korisnika i agenta u svrhu rješavanja problema .
Ako želite saznati više o učinkovitom rješavanju problema, preporučujemo da pročitate članak o rješavanju u prvom kontaktu. Ovaj članak objašnjava što znači riješiti problem pri prvom kontaktu s korisnikom i kako to možete mjeriti.
Zanimaju vas alati koji mogu unaprijediti vaš rad? Provjerite što je To Solve gumb i saznajte kako on može poboljšati vaše poslovanje i povećati zadovoljstvo klijenata.
Ako imate često postavljana pitanja o proizvodima ili uslugama, članak o odgovaranju na pitanja vezana za proizvod/uslugu može vam biti od pomoći. Naučit ćete kako koristiti predloške za odgovaranje na najčešća pitanja korisnika.
Razmislite o korištenju open source helpdesk rješenja. Saznajte više o prednostima otvorenog koda i kako može olakšati vašu korisničku podršku.
Za one koji su zainteresirani za softverske alate, članak o pretpostavljenom softveru pomoćne službe može biti koristan. Otkrijte što je pretpostavljeni softver i kako može poboljšati vašu korisničku podršku.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!
Stopa rješavanja u prvom kontaktu
Saznajte što je stopa rješavanja u prvom kontaktu. Dobijte dubinsko razumijevanje koncepta korisničke podrške uz jednostavna objašnjenja profesionalaca.