Što je rješenje za pozivni centar?
Rješenje za pozivni centar je bilo što što pozivni centar koristi u svojim svakodnevnim operacijama. Ova rješenja su lagana i laka za integrirati u postojeći okvir. Najbolja stvar kod njih je to što su skalabilna, što znači da rješenja za pozivni centar za mala poduzeća rade dobro i za velika i obrnuto.
Koji softver se koristi u centru za pozive?
Rješenja za pozivni centar se najčešće koriste za automatsku distribuciju poziva i prediktivne pozive. Međutim, najbolja rješenja za pozivni centar mogu pojednostaviti tijek rada vaših agennata korištenjem progresivnog biranja brojeva, skripti i lakog upravljanja incidentima za pozive temeljene na cloudu..
Koja je razlika između kontaktnog centra i pozivnog centra?
Izrazi kontakt centar i pozivni centar se često koriste naizmjenično, ali to su dvije drastično različite stvari. Kontakt centar je tu da pomaže klijentima s bilo kojim upitom ili problemom, dok se pozivni centar koristi za kontaktiranje klijenata za prodaju, promociju ili prezentaciju.
Virtualni kontakt centar je odlično rješenje za B2C operacije. Ova rješenja za kontakt centar i pozivni centar temeljena na cloudu su fantastična i minimiziraju količinu resursa potrebnu za takve operacije. Također pomažu poboljšati cjelokupnu izvedbu kontakt centra.
Većina kontakt centara za odlazne pozive koristi višekanalni pristup koji im omogućava da pomažu klijentima korištenjem različitih medija – od dolaznih poziva i SMS-ova do emailova i poruka na društvenim medijima. Kontakt centri za dolazne pozive obično koriste softver koji nije toliko sofisticiran, ali i dalje pruža način za poboljšanje komunikacije.
Većina poduzeća koristi rješenje za kontakt centar temeljeno na cloudu umjesto lokalnog rješenja, jer je puno lakše za integrirati u postojeće okvire i obično zahtijeva manje resursa.
Možete uštedjeti resurse korištenjem softvera otvorenog koda za upravljanje pozivnim centrom dok i dalje dobivate potpuno operativno i prilagodljivo rješenje. Možete koristiti njegovu unaprijed konfiguriranu verziju ili je prilagoditi. Razne značajke i funkcije omogućuju desku za pomoć da brzo odgovori na upite kupaca.
Kako poduzeća mogu imati koristi od rješenja za pozivni centar?
Dobro rješenje za agente pozivnog centra čini vaš tim efikasnijim koristeći svoje ujedinjeno sučelje i vašem poduzeću daje:
- Analitički i operativni uvidi
- Pregled profila klijenta
Mjerenje stopa rješavanja
- Mjerenje stopa konverzije
Nadzor u realnom vremenu
- Procjena uspjeha klijenata
Pojednostavljenje putovanja klijenta
- Pružanje personalizirane korisničke usluge
- Upravljanje očekivanjima klijenata
- Sveobuhvatno izvještavanje
Samoposlužne opcije i širok raspon prilagodljivih značajki
- Dubinska optimizacija radne snage
Nadalje, softver bogat značajkama kao što je LiveAgent vam omogućuje analizu svakog dijela vašeg poslovanja, potpunu optimizaciju i korištenje više digitalnih kanala za komunikaciju – sve unutar jednog softvera.
Zašto je osiguranje kvalitete važno za rješenja pozivnog centra?
Činjenica da vaš pozivni centar ili kontakt centar ima rješenje kao što je LiveAgent ne znači nužno da ćete vidjeti instant poboljšanje kvalitete. Osiguranje kvalitete je tu da zagladi manje probleme i postavi standarde kvalitete jer želite pružati dosljednu i pouzdanu uslugu.
Iako klijenti ne moraju uvijek biti u pravu, oni trebaju imati izvrsno korisničko iskustvo, a s propisnim osiguranjem kvalitete, to im možete jamčiti svaki put.
Kako rješenje za pozivni centar pomaže radnicima na daljinu?
Poslovni pozivnii centri koji koriste help desk sustave mogu uživati u više prednosti, posebno ako imaju radnike na daljinu. Na primjer, dosta timova radi od kuće tijekom pandemije, a sve više i više poduzeća outsourca svoje pozivne centre na udaljenije destinacije.
To znači da će svako poduzeće trebati snažan softver za pozivni centar, kao što je LiveAgent, za rješavanje komunikacije s klijentima. Takav softver je idealan za radnike na daljinu jer ima lagano postavljanje na daljinu, laku implementaciju i preusmjeravanje poziva na temelju vještina.
Koja oprema je potrebna za pozivni centar?
Iako se tehnologija koja stoji iza automatiziranih pozivnih centara drastično promijenila zadnjih godina, standardna oprema nije. Pozivni centar treba računala, specijalizirani softver i podržane uređaje za pozivanje kao što su slušalice, mikrofoni i fizički telefoni.
Međutim, samo postavljanje i puštanje pozivnog centra u rad nije dovoljno. Stvari kao što su softver za skripte, inteligentna softverska rješenja i rješenja za višekanalnu komunikaciju pomažu da pozivni centar radi brže i s većim standardom kvalitete.
Set up your call center within minutes!
Get your call center productivity to the highest level and improve the quality of customer interactions with LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Što je rješenje za pozivni centar?
Rješenje za pozivni centar je alat koji pomaže u dolaznim ili odlaznim operacijama bilo kojeg pozivnog ili cloud kontakt centra,. Velik broj rješenja za pozivni centar nudi i podršku za druge važne komunikacijske kanale, što im povećava korisnost i čini ih potpunim cloud rješenjem za kontakt centar.
Koji softver se koristi u pozivnom centru?
Oni koriste IVR softver za automatske odgovore i preusmjeravanje dolaznih poziva na temelju vještine, VoIP za primanje poziva putem interneta korištenjem računala, softver za nadzor kvalitete poziva i CRM za lak pristup podacima korisnika.
Koja je razlika između kontaktnog centra i pozivnog centra?
Pozivni centar je mjesto odakle agenti pozivaju klijente za prodaju, promocije ili prezentacije - kontakt centar je usmjeren na stvari poput korisničke podrške. Prodajni timovi mogu koristiti rješenja za pozivni centar za odlazne pozive temeljena na cloudu, dok pozivni centri za dolazne pozive ili timovi korisničke službe za dolazne pozive mogu koristiti rješenja pozivnog centra za dolazne pozive.
Kako poduzeća mogu imati koristi od rješenja za pozivni centar?
Korištenjem rješenja kao što je LiveAgent, poduzeća mogu poboljšati svoju stopu odgovora, maksimizirati zadovoljstvo klijenata i nadzirati što njihovi agenti rade u bilo kojem trenutku. Dodatno, ona pojednostavljuju interne prakse i poboljšavaju način interakcije agenata s klijentima.
Zašto je osiguranje kvalitete važno za rješenja za pozivni centar?
Dosljednost i pouzdanost su ključni kod ispunjavanja očekivanja klijenata i odgovaranja na upite klijenata. Putem osiguranja kvalitete možete usaditi obje kvalitete i vaše agente i značajno usavršiti B2C komunikaciju.
Kako rješenje za pozivni centar pomaže radnicima na daljinu?
Brza implementacija, laka višekanalna komunikacija i preusmjeravanje poziva na temelju vještina su načini na koje rješenje za pozivni centar centralizira radnike na daljinu i čini njihov rad lakšim. To zauzvrat poboljšava produktivnost agenata i pomaže im u pružanju boljeg i personaliziranijeg iskustva klijentima.
Koja oprema je potrebna za pozivni centar?
Kostur bilo kojeg pozivnog centra čine računala i nešto osnovnog softvera, ali bilo koji dobar pozivni centar će imati frontdesk rješenje kao što je LiveAgent za pomoć s većinom aspekata poslovanja. Velik broj pozivnih centara za dolazne i odlazne pozive koristi dodatnu opremu za pružanje odlične korisničke službe i dosljedno korisničko iskustvo. Ta oprema uključuje automatske pozivatelje, setove slušalica i mikrofona, uređaje za napredno pozivanje ili čak i aplikacije za produktivnost i poboljšanje izvedbi agenata.
Nakon što ste saznali sve o rješenjima za pozivni centar, možda biste željeli dublje istražiti pojam pozivnog centra. Ovdje možete saznati više o funkcijama koje pozivni centri nude, kao što su automatska distribucija poziva, izvještavanje i analitika. Također, otkrijte tko sve koristi pozivne centre i koji su glavni problemi s tradicionalnim pozivnim centrima. Saznajte kako softver pozivnog centra rješava izazove poput spore korisničke podrške i loše kvalitete usluge, te kako može poboljšati zadovoljstvo klijenata i smanjiti operativne troškove.
Pozivni centar za dolazne pozive
Otkrijte kako pozivni centar za dolazne pozive uz LiveAgent može unaprijediti vašu korisničku podršku. Uz značajke poput IVR-a i pametnog usmjeravanja poziva, osigurajte personaliziranu podršku i povećajte zadovoljstvo korisnika. Isprobajte besplatno i unaprjedite učinkovitost vašeg tima!
Softver za dolazne pozive call centra
Otkrijte kako LiveAgent softver za dolazne pozive pomaže tvrtkama da poboljšaju korisničko iskustvo i povećaju prodaju pomoću IVR tehnologije, pametnog usmjeravanja poziva i integriranog video chata. Uživajte u neograničenom snimanju poziva i detaljnoj analitici za optimizaciju vašeg call centra.