Što je service desk?
Service desk je jedno kontaktno mjesto između tvrtke i kupaca, korisnika, poslovnih partnera. Stvoren je kao dio korisničke podrške, a svrha mu je pomoći korisnicima u zahtjevima i problemima.
Service desk može specifična je vrsta helpdeska, također je definiran kao alat iz polja informacijske tehnologije, jer koristi prakse informacijske tehnologije za pružanje usluga. Uslužni pult također zahtijeva sustav upravljanja.
Frequently Asked Questions
Što je service desk?
Service Desk jedna je kontaktna točka između davatelja usluga i korisnika. Tipični service desk upravlja incidentima i zahtjevima za uslugama. Uz to, podržava komunikaciju s korisnicima.
Koja je razlika između helpdeska i service deska?
Primarna funkcija službe za pomoć je rješavanje incidenata i zahtjeva za uslugom. Cilj im je brzo riješiti probleme kupaca, smanjujući im vrijeme čekanja. S druge strane, service desk pregledava sveukupne IT i poslovne procese u organizaciji radi kontinuiranog poboljšanja. Temelji se na poslovnim ciljevima.
Nudi li LiveAgent service desk?
LiveAgent pruža mogućnost izrade service deska. Alat je dovoljno fleksibilan da se prilagodi određenim poslovnim zahtjevima i omogući pružanje visokokvalitetnih usluga svojim klijentima.
Nakon što saznate više o service desk, možda ćete biti zainteresirani za istraživanje najboljih softverskih rješenja za korisničku službu. Pogledajte članak o 20 najboljih softvera korisničke službe u 2022 da biste otkrili koje opcije mogu poboljšati vašu korisničku podršku. Također, ako želite shvatiti razlike između korisničke podrške i službe za podršku, pročitajte članak Korisnička podrška vs Služba za podršku - razlike. Ovaj članak objašnjava ključne razlike i prednosti svakog pristupa. Na kraju, za dublje razumijevanje potrebne opreme za help desk, posjetite stranicu o Help desk opremi gdje možete saznati što je sve potrebno za uspješno vođenje help deska.
Softver za servisnu službu za bolje korisničko iskustvo
LiveAgent je service desk softver u sa svim značajkama koji koristi tiketing sustav kako bi spojio sve procese vaše servisne službe.
Discover the power of LiveAgent's Web Helpdesk, a comprehensive ticket management technology that enhances customer service with over 180 features and 40 integrations. Enjoy a 7/30-day free trial and experience seamless management of hardware, software, and user feedback—all from your web browser. Join leading companies in delivering exceptional customer support with LiveAgent's award-winning platform.
Otkrijte kako IT Service Desk može poboljšati vašu komunikaciju s korisnicima i osigurati glatko rješavanje IT problema. Isprobajte LiveAgent besplatno za sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu i napredni ticketing sustav. Pridružite se zadovoljnim korisnicima i unaprijedite svoju korisničku službu već danas!
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!