Što je Skor predviđenog zadovoljstva?
Skor predviđenog zadovoljstva pokazuje vjerojatnost da će određeni ticket dobiti pozitivnu ili negativnu ocjenu zadovoljstva. Temelji se na prediktivnom sustavu izgrađenom za određene račune koristeći prošlu statistiku korisničkih usluga i rangiranja zadovoljstva.
Frequently Asked Questions
Kako definirate Skor predviđenog zadovoljstva?
Skor predviđenog zadovoljstva pokazatelj je koji određuje koje značajke mogu učiniti vašeg klijenta zadovoljnim. Procjenjuje hoće li ticket vjerojatno dobiti dobru ili lošu ocjenu zadovoljstva. Služi kao sustav ranog upozoravanja. Zahvaljujući tome, situaciju saznate ranije i možete je spriječiti i zajamčiti zadovoljstvo kupaca.
Kako se izračunava Skor predviđenog zadovoljstva?
Za izračunavanje skora predviđenog zadovoljstva potreban je određeni, statistički značajan broj procjena u određeno vrijeme. Trebali bi uzeti u obzir sve ocjene - i dobre i loše. Izračun uzima u obzir: vremenske pokazatelje, napr. prvo vrijeme odziva ili vrijeme punog rješenja, tekst izvješća, pokazatelji opterećenja, npr. broj odgovora, ponovno otvaranje i preraspodjelu ticketa.
Pruža li LiveAgent mogućnost predviđanja zadovoljstva?
LiveAgent pruža opciju predviđanja zadovoljstva. Ovo je vrlo važan pokazatelj u korisničkoj službi, što definitivno olakšava rad i provođenje učinkovitih aktivnosti.
Nakon što saznate više o tome što je Skor predviđenog zadovoljstva, možda ćete biti zainteresirani za istraživanje kako pismo odbijanja može utjecati na vašu korisničku podršku. U članku Predlošci pisma za odbijanje saznat ćete kako reći ne klijentima bez gubitka njihovog poslovanja. Ove informacije mogu biti izuzetno korisne za poboljšanje vaše komunikacije s klijentima i povećanje zadovoljstva korisnika.
Ocjena korisničkog zadovoljstva
Saznajte kako ocjena korisničkog zadovoljstva može poboljšati vašu uslugu! LiveAgent nudi jednostavan upitnik za ocjenu učinkovitosti agenata kroz povratne informacije kupaca. Pridružite se i isprobajte besplatno kako biste unaprijedili iskustvo korisnika i postigli veće zadovoljstvo klijenata.
Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?
Otkrijte kako poboljšati zadovoljstvo kupaca uz LiveAgent - vodeći softver za korisničku uslugu. Saznajte kako mjerenje zadovoljstva i višekanalna podrška mogu povećati lojalnost kupaca i profitabilnost. Isprobajte besplatno na 14 ili 30 dana i unaprijedite svoju korisničku podršku već danas!