Što je SLA?
SLA je kratica za Ugovor o razini usluge.
Tvrtka može definirati politike sporazuma o razini usluge tako da njihovi korisnici mogu bolje nadzirati izvedbu razine usluge i ispuniti ciljeve razine usluge tvrtke. Sporazumi o razini usluge ili SLA obično se dogovaraju između tvrtki i njihovih poslovnih kupaca.
SLA obično definira vrijeme u kojem se na ticket mora odgovoriti ili u potpunosti riješiti. Ako se tvrtka ne pridržava njihovih SLA pravila, događaju se kršenja SLA. Često moraju podvrgnuti kaznama povezanim s kršenjem SLA, jer mnoge tvrtke, posebno velika poduzeća imaju svoje pismene sporazume o razini usluge.
SLA u LiveAgentu djeluju kao kombinacija SLA nivoa i SLA pravila.
Frequently Asked Questions
Što znači kratica SLA?
SLA ili ugovor o razini usluge definira razinu usluge koja se očekuje od davatelja usluge. Definira pokazatelje pomoću kojih se usluga mjeri. Također uključuje popravne mjere ili kazne u slučaju neuspjeha u postizanju dogovorene razine usluge. Ovo je jedan od ključnih elemenata ugovora.
Koja je svrha SLA?
SLA u jednom dokumentu prikuplja informacije o svim uslugama i očekivanoj pouzdanosti. Definira metriku, odgovornosti i očekivanja. SLA je stvoren da zaštiti obje strane u ugovoru. Treba ga prilagoditi poslovnim ciljevima i aktivnostima.
Možete li postaviti SLA u LiveAgent-u?
U LiveAgent-u možete postaviti SLA. Morate otići na Konfiguracija, zatim odabrati odjeljak Automatizacija, kliknuti SLA i Stvoriti razinu. Zatim, nakon definiranja odgovarajućih postavki, spremite i zatvorite.
Ako ste već pročitali sve o sporazumu o razini usluge (SLA) i želite saznati više o njegovim praktičnim primjenama, svakako provjerite što je sporazum o razini usluge. Ovdje možete otkriti zašto su SLA važni i kako ih možete koristiti u LiveAgent-u. Za dublje razumijevanje o tome kako pratiti usklađenost sa SLA, posjetite stranicu o izvještaju o usklađenosti sa SLA. Naučit ćete koje opcije prikaza izvještaja su dostupne i kako ih koristiti putem API-ja. Ako vas zanimaju detalji o praćenju SLA zapisa, ne propustite naš članak o izvještaju sa SLA zapisima. Ovdje ćete pronaći opcije za prikaz i korištenje izvještaja sa SLA zapisima.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!