Što je softver za pozivni centar?
Pozivni centar je mjesto gdje pozive kupaca vodi tvrtka. Koristi se za pružanje korisničke podrške, telemarketing ili za prodaju proizvoda ili usluga. Softver pozivnog centra skup je aplikacija i alata. Postoje dvije kategorije ove vrste softvera: softver za upravljanje odnosima s korisnicima i softver za integraciju računalne telefonije.

Postoje i mnoge vrste softvera pozivnog centra, na primjer-pozivni centar temeljen na pregledniku, oblak ili centar za pozive pozivnog centra. Uz softver zasnovan na oblaku sve su informacije i podaci pohranjeni u oblaku. Uz softver temeljen na pregledniku sve su značajke i funkcije u pregledniku korisnika.
Ako želite saznati više o najboljim rješenjima za pozivni centar, posjetite našu listu najboljih 25 softvera za pozivni centar u 2024.. Ova stranica pruža sveobuhvatan pregled top opcija koje možete koristiti za poboljšanje vašeg poslovanja.
Zanima vas više o aplikacijama za pozivni centar? Pogledajte naš članak o aplikaciji za pozivni centar kako biste razumjeli kako one mogu unaprijediti vaše korisničko iskustvo. Otkrijte koje funkcionalnosti su ključne za efikasno upravljanje pozivima.
Ako vas zanima kako besplatni softver za pozivni centar može pomoći vašem poslovanju, pročitajte više o besplatnom softveru pozivnog centra. Otvorite vrata mogućnostima koje vam besplatni alati mogu pružiti, uključujući povećanu produktivnost i smanjene troškove.
Za dublje razumijevanje pozivnih centara, naš članak o pozivnom centru nudi sve što trebate znati. Ovdje ćete otkriti koje funkcije pozivni centri trebaju imati i kako oni mogu pomoći u smanjenju operativnih troškova.
Pružite odličnukorisničku uslugu.
Poboljšajte korisničku podršku uz LiveAgent! 30 dana besplatno, bez troškova postavljanja i kreditne kartice. Isprobajte odmah!
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"