Što je softver za kontakt s kupcima?
Softver za kontakt s klijentima je program koji povećava učinkovitost kontakt centra. Korisnici mogu postaviti neka pravila kako bi organizirali usmjeravanje kontakata predstavnicima kupaca. Softver službe za pomoć također može biti zasnovan na webu i dostupan je putem web preglednika. Jednostavan je za upotrebu i siguran, jer su svi podaci pohranjeni na serveru.
Neki softveri omogućuju korisnicima izradu korisničkih portala koji podržavaju klijente kada su agenti izvan mreže. Kupci mogu čitati članke iz baze znanja, forume i tamo pronaći rješenje za svoje probleme.
Frequently Asked Questions
Što je softver za kontakt sa kupcima?
Softver za kontakt s kupcima sustav je koji poboljšava kvalitetu korisničkih usluga i učinkovitost kontakt centra. Zahvaljujući tome, kupac se lako može obratiti korisničkoj službi kada mu zatreba, a s druge strane olakšava agentu korisničke službe upravljanje više komunikacijskih kanala.
Koje su najvažnije značajke softvera za kontakt s kupcima?
Najvažnija značajka softvera za kontakt s kupcima je sposobnost upravljanja više kanala (telefonski pozivi, društveni mediji, chatovi, e-pošta) s jednog mjesta na webu. Također je izuzetno važno stvoriti pravila i upravljati kontaktima. Druga je značajka da korisnička služba može sigurno pronaći i pohraniti podatke kupaca na jednom mjestu.
Koje su vrste softvera za kontakt s kupcima?
Postoji 6 osnovnih vrsta softvera za korisničku podršku. Prva je zajedničko poštanska sanduče i softver za podršku. Tamo se obično može prijaviti nekoliko ljudi. Drugi primjer je softver servisne službe. Tipično se koristi u funkcijama upravljanja IT uslugama. Drugi je sustav za razmjenu poruka i chat. Kao rezultat toga, razgovori s klijentom tehnički su jednostavni za obje strane. Sljedeći je alat za telefonsku podršku. To je najtradicionalniji kanal komunikacije s klijentom. Peti sustav je CRM, tj. Softver za upravljanje odnosima s kupcima. Sustav je osmišljen za jačanje odnosa. I posljednji je softver za bazu znanja koji omogućuje razmjenu ključnih informacija.
Nakon što ste pročitali o softveru za kontakt s kupcima, svakako razmislite o istraživanju softvera za upravljanje komunikacijom s kupcima. Otkrijte zašto je važno koristiti ovaj softver za poboljšanje odnosa s kupcima i smanjenje troškova. Također, možete saznati više o odnosima s kupcima. Dobra komunikacija i personalizacija ključni su za izgradnju snažnih odnosa s vašim klijentima. Ako tražite rješenje za integriranu podršku, softver kontaktnog centra može biti od velike pomoći. Omogućuje vam poboljšano upravljanje uslugama i povećanu produktivnost putem višekanalne podrške.
Otkrijte kako uslužni softver može unaprijediti vašu korisničku podršku i automatizirati procese, štedeći vrijeme i resurse. Bez obzira na industriju, saznajte kako odabrati pravi alat za vašu tvrtku i poboljšajte odnose s klijentima te povećajte zadovoljstvo zaposlenika. Posjetite nas za besplatno isprobavanje i podignite vašu korisničku službu na novu razinu!
Saznajte sve o CRM softveru koji pomaže u upravljanju poslovnim odnosima, pohrani podataka o klijentima, praćenju potencijalnih kupaca i automatizaciji. Odaberite pravi CRM za svoju tvrtku, osposobite zaposlenike i povećajte zadovoljstvo kupaca. Isprobajte LiveAgent besplatno i unaprijedite svoju korisničku podršku već danas!
Softver za upravljanje uslugama
Softver za upravljanje uslugama optimizira poslovanje, smanjuje troškove i štedi vrijeme. Isprobajte LiveAgent besplatno 30 dana!"