Što je softver za kontakt s kupcima?
Softver za kontakt s klijentima je program koji povećava učinkovitost kontakt centra. Korisnici mogu postaviti neka pravila kako bi organizirali usmjeravanje kontakata predstavnicima kupaca. Softver službe za pomoć također može biti zasnovan na webu i dostupan je putem web preglednika. Jednostavan je za upotrebu i siguran, jer su svi podaci pohranjeni na serveru.
Neki softveri omogućuju korisnicima izradu korisničkih portala koji podržavaju klijente kada su agenti izvan mreže. Kupci mogu čitati članke iz baze znanja, forume i tamo pronaći rješenje za svoje probleme.
Frequently Asked Questions
Što je softver za kontakt sa kupcima?
Softver za kontakt s kupcima sustav je koji poboljšava kvalitetu korisničkih usluga i učinkovitost kontakt centra. Zahvaljujući tome, kupac se lako može obratiti korisničkoj službi kada mu zatreba, a s druge strane olakšava agentu korisničke službe upravljanje više komunikacijskih kanala.
Koje su najvažnije značajke softvera za kontakt s kupcima?
Najvažnija značajka softvera za kontakt s kupcima je sposobnost upravljanja više kanala (telefonski pozivi, društveni mediji, chatovi, e-pošta) s jednog mjesta na webu. Također je izuzetno važno stvoriti pravila i upravljati kontaktima. Druga je značajka da korisnička služba može sigurno pronaći i pohraniti podatke kupaca na jednom mjestu.
Koje su vrste softvera za kontakt s kupcima?
Postoji 6 osnovnih vrsta softvera za korisničku podršku. Prva je zajedničko poštanska sanduče i softver za podršku. Tamo se obično može prijaviti nekoliko ljudi. Drugi primjer je softver servisne službe. Tipično se koristi u funkcijama upravljanja IT uslugama. Drugi je sustav za razmjenu poruka i chat. Kao rezultat toga, razgovori s klijentom tehnički su jednostavni za obje strane. Sljedeći je alat za telefonsku podršku. To je najtradicionalniji kanal komunikacije s klijentom. Peti sustav je CRM, tj. Softver za upravljanje odnosima s kupcima. Sustav je osmišljen za jačanje odnosa. I posljednji je softver za bazu znanja koji omogućuje razmjenu ključnih informacija.
Nakon što ste pročitali o softveru za kontakt s kupcima, svakako razmislite o istraživanju softvera za upravljanje komunikacijom s kupcima. Otkrijte zašto je važno koristiti ovaj softver za poboljšanje odnosa s kupcima i smanjenje troškova. Također, možete saznati više o odnosima s kupcima. Dobra komunikacija i personalizacija ključni su za izgradnju snažnih odnosa s vašim klijentima. Ako tražite rješenje za integriranu podršku, softver kontaktnog centra može biti od velike pomoći. Omogućuje vam poboljšano upravljanje uslugama i povećanu produktivnost putem višekanalne podrške.
Otkrijte kako uslužni softver može unaprijediti vašu korisničku podršku i automatizirati procese, štedeći vrijeme i resurse. Bez obzira na industriju, saznajte kako odabrati pravi alat za vašu tvrtku i poboljšajte odnose s klijentima te povećajte zadovoljstvo zaposlenika. Posjetite nas za besplatno isprobavanje i podignite vašu korisničku službu na novu razinu!
Saznajte sve o CRM softveru koji pomaže u upravljanju poslovnim odnosima, pohrani podataka o klijentima, praćenju potencijalnih kupaca i automatizaciji. Odaberite pravi CRM za svoju tvrtku, osposobite zaposlenike i povećajte zadovoljstvo kupaca. Isprobajte LiveAgent besplatno i unaprijedite svoju korisničku podršku već danas!
Softver za upravljanje uslugama
Softver za upravljanje uslugama program je koji tvrtke koriste za upravljanje pružanjem usluga svojim korisnicima. Softver za upravljanje uslugama izvrstan je način optimizacije tehnologije tvrtke.