Što je softver za praćenje poziva?
Ovaj softver prikuplja i bilježi različite informacije s dolaznih poziva. Analiza ovih podataka omogućuje marketarima da razviju visoko ciljane marketinške taktike. Upotrebom ovog softvera možete saznati o čemu je poziv bio, kako je pozivatelj došao do vašeg broja i ishod poziva.
Upotreba sustava za praćenje klijenata pomaže tvrtkama povezati napore online i offline marketinga. Slično praćenju posjetitelja, podaci dobiveni ovom metodom mogu se koristiti u optimizaciji tražilice (SEO), različitim marketinškim kampanjama, društvenim medijima ili offline oglasima, kao i u budućim telefonskim pozivima.
Kako funkcionira softver za praćenje pozivatelja?
Softver za praćenje dodjeljuje lokalni ili besplatni broj poslovnoj telefonskoj liniji. Kada se idući poziv dogodi, softver preusmjerava pozivatelje na dodijeljenu telefonsku liniju. Možete odlučiti gdje želite slati pozive: odjel za marketing, prodajni tim ili čak i na vlastiti mobitel. Nadalje, možete odlučiti za koju marketinšku kampanju želite vezati svoj broj. To pomaže s daljnjom analizom poziva. Je li poziv povezan s novostima koje ste poslali? Dolazi li možda s odredišne stranice vaše web stranice?
Jednom kada sve postavite, softver za praćenje pozivatelja će prikupljati podatke kako bi pružio daljnje uvide u pozivatelje.
Podaci koje možete prikupiti uključuju:
informacije o pozivatelju – ime, lokacija i slično
detalji poziva – datum, trajanje poziva i slično
izvor poziva – SEO, email marketinška kampanja i slično
Kako praćenje pozivatelja može pomoći mojim marketinškim odlukama?
Rješenje za praćenje pozivatelja omogućuje vašem marketinškom timu analizu telefonskih konverzacija. Podaci koje oni prikupe im pomažu kreirati bolje iskustvo za pozivatelje za same klijente. Napredno praćenje poziva osigurava da marketari mogu koristiti izvještavanje u stvarnom vremenu za optimizaciju plaćenih pretraga i drugih strategija digitalnog marketinga. Također pruža daljnje podatke za mjerenje ROI-ja marketinga i povećava ROAS.
Nadalje, možete neprestano dodavati informacije profilima pozivatelja, tako da na jednom mjestu imate sve detalje za svaki kanal konverzacije. Stoga, ne samo da će vaš tim imati manje problema pri pronalasku potrebnih podataka, nego će i njihova marketinška učinkovitost biti poboljšana.
Koje su prednosti korištenja softvera za praćenje pozivatelja za vaše poduzeće?
Analiza podataka koje ste prikupili značajno pomaže pri razumijevanju izvedbe vaših marketinških kampanja. S alatima kao što je ugrađeno praćenje chata, također možete pratiti konverzacije s klijentima na više kanala, uključujući društvene medije i chat podršku. Posjedovanje uvida u sve aspekte vaših marketinških napora može potaći veće stope konverzije i porast prihoda za vaše poduzeće.
Najbolji telemarketinški softver je cloud-based i omogućuje marketarima da prouče putovanja klijenata i povežu ih s određenim kampanjama. Google Adwords vam omogućuje stvaranje visoko ciljanog sadržaja i oglasa na temelju tih spoznaja. To vam omogućuje smanjenje cijene po kliku (CPC) i cijene po oglasu (CPA).
Dodatno, znajući koji kanali najbolje rade za vaše poduzeće, marketari i agenti se mogu više fokusirati na konverziju mogućih klijenata i mušterije, kao i na praćenje konverzija. Posjedovanje detaljnog znanja o konverzacijama s vašim klijentima vam također omogućuje pružanje najbolje moguće korisničke usluge.
Koje su vrste softvera za praćenje pozivatelja?
Postoje četiri vrste softvera za praćenje pozivatelja.
1. Funkcija povratnog pozivanja
Ovo je rješenje temeljeno na internetu. Kompanija kreira oglas koji potiče potencijalne klijente da unesu svoj telefonski broj. Softver za povratni poziv prikuplja ove informacije, tako da prodajni predstavnici mogu kontaktirati potencijalnog klijenta.
2. Praćenje broja poziva
Ovaj sustav za praćenje pruža kompanijama više brojeva za online i offline praćenje njihovih marketinških napora. To pomaže marketarima odrediti koji kanali privlače najviše potencijalnih klijenata.
3. Dinamičko praćenje poziva
Ovaj softver omogućuje web stranicama za programiranje zamjenu telefonskih brojeva za različite korisnike svaki put kada se stranica učita. Ovi brojevi su potencijalnim klijentima prikazani na temelju predefiniranih kriterija.
Postoje dvije vrste dinamičkog praćenja poziva:
praćenje po kanalu – Ovaj softver prikuplja informacije o potencijalnim klijentima na temelju kanala putem kojih su pronašli vaše poduzeće. Dobro poznati primjeri ovog sustava su Google AdWords i Bing Ads.
praćenje jedinstvenih sesija – Ovaj sustav prikuplja informacije o sesiji potencijalnog klijenta tijekom vremena. On alocira jedinstveni broj svakoj sesiji i na taj način može odrediti gdje je potencijalni klijent točnmo bio na vašoj stranici kada vas je nazvao.
4. Praćenje statičkog broja
Obično se koristi pri online praćenju poziva. Kompanija ima različit broj za svaki marketinški kanal – novosti, oglas na TV-u, jumbo plakati i slično.
Što trebate gledati kada birate pružatelja usluga softvera za praćenje pozivatelja?
Različiti pružatelji usluga imaju različite opcije za izabrati. Bit će vam korisno obaviti istraživanje o tome koji pružatelj usluga praćenja najviše odgovara potrebama vašeg poduzeća. Saznajte koliko naplaćuju po korisniku mjesečno i imaju li opciju za neograničen broj korisnika.
Čitajte online recenzije korisnika i uspoređujte ih s ostalim izvorima. Razmislite koji se aspekti recenzije odnose na vaše poduzeće i koncentrirajte se na to da saznate više o njima.
Improve your customer service
LiveAgent gives you possibility to choose from plenty of useful features and integrations which will make your business thrive. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Što je softver za praćenje pozivatelja?
Ovaj softver prikuplja informacije od dolaznih poziva. Neki tipovi ovog sustava također snimaju dolazne pozive za daljnju analizu i praćenje konverzija. Softver za praćenje pozivatelja prikuplja informacije o geografskoj lokaciji pozivatelja, njihovom telefonskom broju i slično. Korištenje ovog softvera pomaže marketarima da povežu svoje online i offline marketinške napore.
Kako funkcionira softver za praćenje pozivatelja?
Softver za praćenje pozivatelja dodjeljuje broj poslovnoj telefonskoj liniji. Kada potencijalni klijent nazove, sustav preusmjerava poziv na dodijeljenu telefonsku liniju. Možete postaviti gdje želite slati pozive: marketinški odjel, tim za prodaju i slično.
Koje su prednosti korištenja softvera za praćenje pozivatelja u vašem poduzeću?
Mogućnost analize podataka dobivenih putem značajki za praćenje omogućuje marketarima da povežu potencijalne klijente i marketinške kampanje. To im pomaže u razumijevanju marketinškog ROI-ja za svaki kanal i preraspodjelu proračuna sukladno tome. Razumijevanje podataka koje ovaj softver za praćenje pruža također omogućuje marketarima da se koncentriraju na poboljšanje marketinških poruka i kreiranje visoko usmjerenih kampanja. Također pomaže timovima korisničke podrške u pružanju najbolje usluge i povećanju razine zadovoljstva kliijeńata. Uvidi u realnom vremenu im omogućavaju da učinkovito rješavaju dolazne pozive tijekom cijelog putovanja klijenta.
[0] cURL error 28: Operation timed out after 59000 milliseconds with 0 bytes received (see https://curl.haxx.se/libcurl/c/libcurl-errors.html) for https://api.flowhunt.io/v2/flows/9974346d-2827-40c9-a9b7-d6fd5ece2a4b/06843231-0738-408d-9364-dd47ca367eb1?workspace_id=70ff1135-5ce6-42a7-8abe-ec03f58e828e
Efikasan softver za odlazne pozive
Poboljšajte svoju prodaju i marketinške kampanje uz LiveAgent softver za odlazne pozive s ugrađenim CRM-om. Isprobajte besplatno 14 dana bez troškova postavljanja i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Proaktivno kontaktirajte klijente, optimizirajte interakcije i povećajte prodajne mogućnosti s najboljim rješenjem za pozivni centar u 2022. godine.
Trebate softver za snimanje poziva što prije je moguće?
Isprobajte LiveAgent softver za snimanje poziva koji poboljšava kvalitetu usluge, obučava agente i osigurava pravnu zaštitu s neograničenom pohranom. Uživajte u besplatnom probnom razdoblju od 14 dana bez potrebe za kreditnom karticom. Unaprijedite transparentnost i učinkovitost vašeg poslovanja već danas!
Softver za dolazne pozive call centra
Otkrijte kako LiveAgent softver za dolazne pozive pomaže tvrtkama da poboljšaju korisničko iskustvo i povećaju prodaju pomoću IVR tehnologije, pametnog usmjeravanja poziva i integriranog video chata. Uživajte u neograničenom snimanju poziva i detaljnoj analitici za optimizaciju vašeg call centra.