Što je softverska podrška?
Postprodajnu pomoć vodi programer softvera ili agent obučen za rješavanje problema sa softverom. On radi na ažuriranjima i ispravlja programske greške. To je radno mjesto ili usluga koja pomaže korisnicima (kupcima, zaposlenicima) neke ustanove. Također, to je i kontaktna točka, odnosno softversko rješenje koje korisnik koristi za rješavanje problema ili prijavu pogreške. Taj je koncept najčešće moguće susresti u informacijskim sustavima i informacijsko-komunikacijskim tehnologijama.
Frequently Asked Questions
Što je softverska podrška?
Softverska podrška je postprodajna pomoć kojom se bavi programer softvera ili agent koji je član tima za korisničku podršku. To je kontaktna točka između korisnika i tvrtke koja nudi tehničko rješenje. Pomaže u rješavanju softverskih problema.
Je li softverska podrška važna?
Softverska podrška vrlo je važna jer agenti daju odgovore na pitanja vezana za probleme softverske podrške, te pružaju ažuriranja i ispravljaju programske pogreške. To je ključno rješenje koje pruža podršku u smislu učinkovite upotrebe.
Pruža li LiveAgent softversku podršku?
LiveAgent pruža softversku podršku, tako da možete brzo naučiti kako riješiti problem ili saznati više o ažuriranju softvera.
Ako ste završili s čitanjem o softverskoj podršci, možda vas zanima kako pretpostavljeni softver pomoćne službe može unaprijediti vašu korisničku podršku. Otkrijte što je pretpostavljeni softver pomoćne službe i kako on može poboljšati učinkovitost vašeg tima.
Saznajte više o alatima za korisničku podršku koji su ključni za pružanje izvrsne usluge. Ovi alati pomažu u bržem rješavanju upita korisnika i povećavaju njihovo zadovoljstvo.
Ako vas zanima oprema potrebna za vođenje help deska, pročitajte članak o help desk opremi. Otkrijte koja je oprema ključna za uspješno funkcioniranje help desk centra i koliko može koštati postavljanje novog centra.
Za dublje razumijevanje razlike između korisničke podrške i korisničkog servisa, posjetite stranicu o korisničkoj podršci. Naučite zašto je korisnička podrška važna i koji su najbolji kanali za komunikaciju s korisnicima.
Ako želite unaprijediti odgovaranje na česta pitanja vezana za proizvode i usluge, pogledajte vodič za odgovaranje na pitanja vezana za proizvod/uslugu. Otkrijte predloške koji vam mogu pomoći u pružanju brzih i učinkovitih odgovora korisnicima.
Pružite odličnukorisničku uslugu.
Poboljšajte korisničku podršku uz LiveAgent! 30 dana besplatno, bez troškova postavljanja i kreditne kartice. Isprobajte odmah!
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"