Što je staff agent?
Staff agent je član tima korisničke podrške s manjim ovlaštenjima od nadzornika, voditelja tima ili menadžera kojem je dodijeljena rola Admin. Obični staff agent ima rolu Agenta koja mu dopušta rješavanje i prebacivanje ticketa, ima pristup određenom odjelu i može raditi samo manje konfiguracije.
Saznajte više o agentima u LiveAgent-u.
Frequently Asked Questions
Tko je staff agent?
Staff agent je agent koji je član tima korisničke podrške s manjim ovlaštenjima nego njegov nadzornik, voditelj ili menadžer. Njegovi zadaci uključuju prvenstveno direktnu korisničku podršku i efikasno rješavanje problema.
Koja dopuštenja ima staff agent?
Staff agent ima agentska prava, odnosno pristup svim ticketima koji su mu pridruženi ili cijelu grupu ticketa za koje mu je omogućen pristup. Može u potpunosti baratati ticketima i odrađivati radnje povezane s istima. Ima pristup točno određenim odjelima i odrađuje manje konfiguracije .
Možete li postaviti staff agenta u LiveAgent-u?
U LiveAgent-u možete postaviti agentsku rolu koja je namijenjena staff agentima. Time omogućujete odrađivanje zadataka povezanih s tim agentom i odgovaranje na upite.
Ako ste zainteresirani za poboljšanje korisničke podrške, svakako posjetite naš članak o tome kako improve customer service. Naučite vrijedne savjete i trikove kako unaprijediti iskustvo vaših korisnika.
Također, saznajte sve o ulozi administrator računa. Otkrijte koje su njegove dužnosti i kako pravilno postaviti administratora u sustavu LiveAgent.
Ako vas zanima koja oprema je potrebna za vođenje help deska, posjetite naš vodič o help desk oprema. Osigurajte da vaša korisnička služba ima sve što joj je potrebno za uspješno poslovanje.
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"
Pružite odličnukorisničku uslugu
Jednostavan help desk softver za bolju korisničku podršku! Besplatno probno razdoblje, 24/7 podrška, bez troškova postavljanja. Isprobajte sada!