Što je to suspendirani ticket?
LiveAgent može detektirati e-mailove koji izgledaju kao spam. Kod nekih helpdesk sustava takvi ticketi se nazivaju suspendirani ticketi. Kad je ticket označen kao SPAM, nije uključen u “za riješiti” već je stavljen “sa strane”. Ukoliko utvrdite kako neki ticket nije SPAM, možete ga odznačiti i dodati u regularnu sekciju.
LiveAgent SPAM filteri mogu biti postavljeni automatski ili ručno, ovisno o vašim preferiranim uvjetima, kao što su ključne riječi u naslovu ili sadržaju e-maila.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija suspendiranog ticketa?
Suspendirani ticket znači kako je ticket stavljen na čekanje zbog dodatne analize. Najčešće sadržavaju poruke koje izgledaju kao SPAM. Oni se ne spremaju u "ticketi za rješavanje", već se spremaju u SPAM
Kako suspendirati ticket?
Ticketi mogu biti evaluirani kao SPAM i suspendirani automatski ili ručno, ovisno o vašim preferiranim uvjetima, kao što su ključne riječi u naslovu ili sadržaju e-maila.
Je li moguće suspendirati ticket u LiveAgent sustavu?
U LiveAgent-u, suspendirani ticketi se jednostavno tretiraju kao SPAM. Ukoliko utvrdite kako neki ticket nije SPAM, možete ga odznačiti i dodati u regularnu sekciju. Spam filteri mogu biti postavljeni automatski ili ručno, ovisno o vašim preferiranim uvjetima (kao što su ključne riječi u naslovu ili sadržaju e-maila.
Nakon što ste se informirali o suspendiranim ticketima, možda biste željeli saznati više o značajci pauze. Ova funkcionalnost može pomoći vašem timu da bolje upravlja vremenom tijekom rada s korisnicima. Također, preporučujemo da pročitate o otvorenim tiketima kako biste bolje razumjeli kako se započinje i prati komunikacija s korisnicima. Za dublje razumijevanje alata koji poboljšavaju korisničku podršku, istražite naš članak o alatima za korisničku podršku. Ovi alati su ključni za učinkovito rješavanje upita korisnika. Ako razmišljate o opremi potrebnoj za help desk, naš vodič o help desk opremi može vam biti od velike pomoći. Saznajte koje su osnovne komponente potrebne za kvalitetan help desk. Konačno, naučite više o procesu dodjele tiketa, što može znatno poboljšati učinkovitost vašeg tima u rješavanju korisničkih zahtjeva.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!