Što je sustav zaprimanja zahtjeva za podršku otvorenog koda?
Sustav zaprimanja zahtjeva za podršku otvorenog koda je odlično rješenje za upravljanje korisničkim upitima, rješavanje zahtjeva ili drugu komunikaciju s korisnicima. Koristi se za dodjeljivanje zahtjeva za podršku korisničkim upitima i pitanjima. Svaki napravljeni zahtjev za podršku se prati i pohranjuje u sustavu. Omogućava agentima spajanje zahtjeva.
This system often generates less costs than the proprietary ticketing system software. It is a great way how to increase an efficiency of your business communication.
Frequently Asked Questions
Što znači sustav zaprimanja zahtjeva za podršku otvorenog koda?
Sustav zaprimanja zahtjeva za podršku otvorenog koda može se razvijati u široj programerskoj zajednici. Sustav zaprimanja zahtjeva za podršku otvorenog koda je sustav koji vam omogućava upravljanje korisničkim upitima, rješavanje zahtjeva ili drugu komunikaciju s korisnicima. Koristi se za dodjeljivanje zahtjeva za podršku korisničkim upitima i pitanjima.
Koje su prednosti sustava zaprimanja zahtjeva za podršku otvorenog koda?
Omogućava učinkovito upravljanje svim upitima i pitanjima korisnika, kao i komunikaciju s njima preko različitih komunikacijskih kanala. Omogućava agentima da spoje različite razgovore. Svaki napravljeni zahtjev za podršku se prati i pohranjuje u sustavu. Sve ovo pojednostavljuje i automatizira rad agenata.
Mogu li koristiti sustav zaprimanja zahtjeva za podršku otvorenog koda preko LiveAgent-a?
Pomoću LiveAgent-a možete koristiti sustav zaprimanja zahtjeva za podršku otvorenog koda. Omogućava učinkovitu korisničku podršku i automatizaciju rada agenata.
Ako ste zainteresirani za poboljšanje vaše korisničke podrške, svakako pročitajte naš članak o Ticketing sustavu. Ovaj članak objašnjava što je ticketing sustav i kako može pomoći vašem poslovanju.
Također, predlažemo da pregledate našu bazu znanja, gdje možete pronaći besplatne predloške zahtjeva za integraciju. Ovi predlošci su korisni za bolje upravljanje integracijama i održavanje zadovoljstva kupaca.
Za one koji žele dublje razumjeti upravljanje pritužbama klijenata, preporučujemo članak o najboljim sustavima za upravljanje pritužbama klijenata. Ovdje ćete saznati kako odabrati najbolji sustav i koje su njegove ključne značajke.
Pružite odličnukorisničku uslugu.
Jednostavan help desk softver za bolju korisničku podršku! Besplatno probno razdoblje, 24/7 podrška, bez troškova postavljanja. Isprobajte sada!
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"