Što je sustav zaprimanja zahtjeva za podršku otvorenog koda?
Sustav zaprimanja zahtjeva za podršku otvorenog koda je odlično rješenje za upravljanje korisničkim upitima, rješavanje zahtjeva ili drugu komunikaciju s korisnicima. Koristi se za dodjeljivanje zahtjeva za podršku korisničkim upitima i pitanjima. Svaki napravljeni zahtjev za podršku se prati i pohranjuje u sustavu. Omogućava agentima spajanje zahtjeva.
This system often generates less costs than the proprietary ticketing system software. It is a great way how to increase an efficiency of your business communication.
Frequently Asked Questions
Što znači sustav zaprimanja zahtjeva za podršku otvorenog koda?
Sustav zaprimanja zahtjeva za podršku otvorenog koda može se razvijati u široj programerskoj zajednici. Sustav zaprimanja zahtjeva za podršku otvorenog koda je sustav koji vam omogućava upravljanje korisničkim upitima, rješavanje zahtjeva ili drugu komunikaciju s korisnicima. Koristi se za dodjeljivanje zahtjeva za podršku korisničkim upitima i pitanjima.
Koje su prednosti sustava zaprimanja zahtjeva za podršku otvorenog koda?
Omogućava učinkovito upravljanje svim upitima i pitanjima korisnika, kao i komunikaciju s njima preko različitih komunikacijskih kanala. Omogućava agentima da spoje različite razgovore. Svaki napravljeni zahtjev za podršku se prati i pohranjuje u sustavu. Sve ovo pojednostavljuje i automatizira rad agenata.
Mogu li koristiti sustav zaprimanja zahtjeva za podršku otvorenog koda preko LiveAgent-a?
Pomoću LiveAgent-a možete koristiti sustav zaprimanja zahtjeva za podršku otvorenog koda. Omogućava učinkovitu korisničku podršku i automatizaciju rada agenata.
Ako ste zainteresirani za poboljšanje vaše korisničke podrške, svakako pročitajte naš članak o Ticketing sustavu. Ovaj članak objašnjava što je ticketing sustav i kako može pomoći vašem poslovanju.
Također, predlažemo da pregledate našu bazu znanja, gdje možete pronaći besplatne predloške zahtjeva za integraciju. Ovi predlošci su korisni za bolje upravljanje integracijama i održavanje zadovoljstva kupaca.
Za one koji žele dublje razumjeti upravljanje pritužbama klijenata, preporučujemo članak o najboljim sustavima za upravljanje pritužbama klijenata. Ovdje ćete saznati kako odabrati najbolji sustav i koje su njegove ključne značajke.
Predlošci obrazaca help desk zahtjeva
Otkrijte predloške obrazaca za help desk zahtjeve na LiveAgent-u! Pružite višekanalnu podršku i poboljšajte korisničko iskustvo kroz jednostavne i učinkovite obrasce. Naučite kako bolje razumjeti svoje kupce, sakupljati korisne uvide te unaprijediti produktivnost vaših agenata. Posjetite nas i isprobajte besplatno!
LiveAgent registration with a redeem code
Završite registraciju za LiveAgent koristeći svoj kod za iskorištavanje i otključajte napredne alate za vrhunsku korisničku podršku. Registrirajte se bez potrebe za kreditnom karticom i započnite svoju transformaciju korisničkog servisa danas!
Zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona
Zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona je način arhiviranja telefonskih poziva iz službe za korisnike u službu za korisnike. Telefonski pozivi, e-pošta i drugi načini komunikacije pretvaraju se u zahtjeve za podršku.