Što je ticket watcher?
Često želite pratiti progres određenog ticketa iako je pridružen specifičnom agentu ili odjelu. Ovo se može dogoditi u brojnim situacijama, kao npr. za ticket kreiran od strane VIP korisnika ili je pridružen novom zaposleniku kojeg želite pratiti.
Frequently Asked Questions
Što znači ticket watcher?
Ticket watcher je osoba koja prati progres određenog ticketa, iako nije odgovoran za istog. Prima obavijesti kada se dogodi određena aktivnost, kao što je odgovor na upit ili promjena statusa.
Zašto bi koristili ticket watcher?
Ticket watcher vrijedi koristiti kada je ticket kreiran, na primjer za VIP klijenta ili jednostavno trebate provjeriti odrađuje li novi zaposlenik posao dobro, a možda jednostavno želite imati kontrolu nad određenim ticketom.
Omogućuje li LiveAgent ticket watcher opciju?
LiveAgent pruža ticket watcher funkcionalnost. Pregled nad određenim ticketom može se dopustiti određenom agentu ili cijelom odjelu.
Ako želite saznati više o alatima za korisničku podršku i kako mogu poboljšati vaše poslovanje, posjetite članak o alatima za korisničku podršku. Također, možete istražiti najbolje softvere korisničke službe dostupne na tržištu kako biste unaprijedili svoje usluge.
Za bolje razumijevanje kako tiket sustavi mogu pomoći vašem timu, pogledajte detalje o najboljem tiketing softveru. Ako želite poboljšati svoje usluge i povećati zadovoljstvo klijenata, saznajte više o ticket thread i kako ga možete iskoristiti.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!