Što je vrijeme trajanja razgovora?
Vrijeme razgovora mjerna je vrijednost pozivnog centra koja predstavlja ukupno vrijeme koje agent provede na pozivu u interakciji s korisnikom. Stoga je najkorisniji kada se mjeri i prikazuje kao prosječan broj.
Nažalost, upravitelji pozivnog centra često zanemaruju , prosječno vrijeme razgovora (poznato i kao ATT). Kao rezultat toga, drugi popularni ključni mjerni podaci pozivnog centra i KPI kao što je prosječno vrijeme rukovanja (AHT) ili stopa napuštanja imaju veći prioritet.
Međutim, iako ATT ne daje cjelovitu sliku interakcije, kao ni AHT, on prikazuje stvarno vrijeme koje agenti provode razgovarajući s korisnicima putem telefona. Dakle, zajedno s drugim ključnim mjernim podacima i KPI-ima, može dati voditeljima pozivnih centara cjelovitiji uvid u učinkovitost i performanse agenta. Zauzvrat, pruža im priliku ponuditi smjernice zaposlenicima koji to zahtijevaju. Stoga je to još uvijek vrijedna metrika pozivnog centra koja doprinosi ukupnom pozitivnom korisničkom iskustvu.
Uz korištenje alata za korisničku podršku, upravljanje pojedinačnim ili s više baza znanja, skup vještina agenta pozivnog centra trebao bi sadržavati-aktivno slušanje, kontrolu poziva, mogućnost stvaranja jasnih objašnjenja, rješavanje pritužbi i pitanja korisnika. Sve to pokreće točne podatke o vremenu rukovanja i poboljšava cjelokupni proces upravljanja pozivima.
Dosljedan pregled vremena za razgovor i praćenje trendova prosječnog vremena razgovora pomaže pozivnim centrima da ispune ciljeve na razini usluge, postignu visoku razinu zadovoljstva kupaca te održe učinkovitost osoblja koje radi u pozivnom centru.
Customer satisfacation is always the number one priority
LiveAgent's call center can help you achieve you customer service goals.
Kako mjeriti prosječno vrijeme razgovora?
Prosječno vrijeme razgovora prosječan je broj minuta/ sekundi koje je agent angažirao na telefonu sa svakim klijentom. To je u osnovi vrijeme koje agenti provode razgovarajući s klijentima.
Da biste izmjerili prosječno vrijeme razgovora u pozivnom centru, morate izračunati zbroj vremena razgovora svih poziva i podijeliti ga s ukupnim brojem dovršenih poziva. Formula će izgledati ovako:
(Vrijeme razgovora A + vrijeme razgovora B +… + vrijeme razgovora X)
Prosječno vrijeme razgovora = ———————————————————————————-
Ukupno vrijeme obrade poziva
Ovaj broj ne bi trebao uključivati prosječno vrijeme zadržavanja -vrijeme koje kupac provede u IVR izborniku prije nego što se poveže s agentom, preusmjeravanje poziva i sve poslove nakon poziva (vrijeme završetka poziva). Osim toga, dolazni pozivi koji su riješeni unutar IVR sustava također bi trebali biti isključeni iz ovog izračuna.
Visoka vrijednost za ovu metriku može ukazivati na to da agenti imaju problema s rukovanjem pozivima te da im je potrebna dodatna obuka sustava. Obično, kada su vremena za upravljanje pozivima veća od ciljnog KPI-a, upravitelji pozivnog centra mogu to pripisati većim vremenima zadržavanja ili prekidima poziva. Međutim, gledajući samo vrijeme koje agent provede u stvarnom razgovoru s korisnikom, upravitelji pozivnog centra mogu identificirati agente koji zahtijevaju dodatnu obuku o kontroli poziva.
Generalno, vrijeme razgovora je metrika koju ne treba promatrati odvojeno. Kako bi se osigurala učinkovita produktivnost pozivnog centra , performanse i odgovarajuće razine korisničke usluge, upravitelji pozivnog centra trebali bi razmotriti cijeli niz mjernih podataka i KPI-ja pozivnog centra.
Koja je razlika između prosječnog vremena razgovora i prosječnog vremena rukovanja?
Prosječno vrijeme razgovora u mnogim se slučajevima miješa s prosječnim vremenom rukovanja. Stoga je važno razumjeti razliku između ove dvije metrike. Prosječno vrijeme razgovora (ATT) i prosječno vrijeme rukovanja (AHT) koriste se za mjerenje vremena koje predstavnik pozivnog centra posvećuje interakciji s korisnikom. Međutim, razlikuju se u formuli za izračunavanje i konačnom rezultatu.
Dok je prosječno vrijeme razgovora jednostavno vrijeme koje agent provede u razgovoru s korisnikom, prosječno vrijeme rukovanja uzima u obzir sve od trenutka kada klijent započne poziv do završetka poziva. To može uključivati vrijeme zadržavanja, prijenose poziva i rad na zaključivanju poziva koji je potreban za rješavanje problema korisnika i zatvaranje slučaja. Stoga je vrijeme razgovora pozivnog centra samo dio formule za prosječno vrijeme rukovanja.
Ukupno vrijeme razgovora + ukupno vrijeme zadržavanja + ukupno vrijeme završetka poziva)
Prosječno vrijeme obrade = ——————————————————————————
Ukupno vrijeme obrade poziva
Procjenjuje se da je industrijski standard za prosječno vrijeme rukovanja nešto više od 6 minuta, iako se taj broj može značajno razlikovati ovisno o sektoru poslovanja. Budući da je prosječno vrijeme obrade uobičajena metrika korisničkog iskustva, mnogi pozivni centri nastoje smanjiti AHT u svrhu poboljšanja korisničkog iskustva i maksimizirati učinkovitost pozivnog centra. No snižavanje AHT -a nije uvijek dobro jer može imati negativan utjecaj na kvalitetu usluge.
Međutim, pozivni centri mogu primijeniti proaktivne strategije korisničke podrške i optimizaciju radne snage kako bi se smanjilo prosječno vrijeme rukovanja bez ugrožavanja razine usluge.
Usmjeravanje poziva
Preusmjeravanje više kanala poput e-maila, chata ili video poziva u jednu objedinjenu komunikacijsku platformu.
Poboljšanje mogućnosti vašeg pozivnog centra integracijom s CRM softverom treće strane.
Analitika i izvještavanje
Robust call center software
Sign up for a 30-day free trial, no credit card required, and discover all that LiveAgent has to offer.
Frequently Asked Questions
Što je trajanje razgovora?
Trajanje razgovora jedna je od kritičnih metrika pozivnog centra koja se koristi za mjerenje učinkovitosti i ukupnih performansi agenata pozivnog centra. Prikazuje ukupno vrijeme koje agent provede na pozivu s korisnikom rješavajući njihov problem i obično je predstavljen kao prosječan broj. Stoga pregled trendova u trajanju razgovora pomaže voditeljima pozivnog centra da prate učinkovitost upravljanja pozivima i korisničko iskustvo.
Kako se mjeri prosječno trajanje razgovora?
Prosječno vrijeme trajanja razgovora pozivnog centra mjeri se kao zbroj vremena razgovora svih poziva podijeljen s ukupnim brojem odgovora na pozive. Prilikom izračunavanja prosječnog vremena trajanja razgovora, isključite vrijeme zadržavanja, prijenose poziva, obradu nakon poziva i vrijeme koje korisnik potroši na navigaciju kroz IVR izbornik prije nego što se zapravo obrati agentu pozivnog centra.
Koja je razlika između prosječnog vremena trajanja razgovora i vremena rukovanja?
Prosječno vrijeme razgovora (ATT) i prosječno vrijeme rukovanja (AHT) povezani su s mjerenjem vremena koje agenti pozivnog centra provode u interakciji s korisnicima na pozivima korisničke službe. Međutim, prosječno vrijeme rukovanja šira je metrika. Prosječno vrijeme razgovora samo je komponenta mjerila prosječnog vremena rukovanja. Osim toga, vrijeme za razgovor uključuje i prijenos poziva, vrijeme zadržavanja i sve potrebne aktivnosti obrade nakon poziva (rad nakon poziva).
Nakon što ste saznali sve o trajanju razgovora, sljedeći korak je poboljšanje brzine odgovora. Pročitajte članak "Poboljšajte brzinu odgovora" kako biste saznali kako ubrzati odgovore i povećati zadovoljstvo klijenata. Također, saznajte kako "Povijest razgovora" može poboljšati vašu korisničku podršku pružajući vam uvid u prethodne interakcije. Ako vas zanima kako optimizirati svoje vrijeme, pogledajte integraciju "TimeCamp" koja vam može pomoći u automatskom praćenju vremena za bolju produktivnost. Za one koji žele usavršiti vještine u korisničkoj službi, "Kontrolni popis za vještine u korisničkoj službi" nudi korisne savjete i alate. Na kraju, saznajte kako smanjiti troškove uz članak o "Trošku po kontaktu" i naučite kako optimizirati svoje poslovanje.
Predlošci za email pozivnicu na razgovor
Otkrijte učinkovite predloške za email pozivnice na razgovor i poboljšajte poslovnu komunikaciju putem telefona. Optimizirajte svoje emailove, zakazujte važne sastanke i izbjegnite da vaša poruka izgubi se u neredu. Posjetite našu stranicu i unaprijedite odnose s klijentima već danas!
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!