Što je trajna vrijednost?
U poslovnom smislu, trajna vrijednost ili (LTV) je novčana vrijednost ili vrijednost koju možete dobiti od korisnika uzimajući u obzir njegov odnos s Vašom tvrtkom.
Trajna vrijednost vrlo je jak pokazatelj ljudskih resursa i financiranja. U velikoj se mjeri oslanja na procjene, ali pruža jasnu sliku broja korisnika koje možete postići u godinama koje dolaze i koliko Vam je korisno steći klijentelu. Uz to, pruža analizu isplativosti (CBA) pridobijanja korisnika i troškove stjecanja korisnika.
Frequently Asked Questions
Što je trajna vrijednost?
Trajna vrijednost korisnika tj. CLV ili LTV, jedna je od ključnih statistika koja Vam omogućuje praćenje korisnika kao dijela korisničke usluge. Omogućuje Vam utvrđivanje koliko je korisnik vrijedan za Vašu tvrtku na temelju cjelokupnog odnosa korisnik-tvrtka. Ovaj pokazatelj pomaže tvrtkama da razviju strategije za stjecanje novih korisnika i zadržavanje onih koji su nešto već kupili.
Kako izračunati trajnu vrijednost?
Da biste izračunali dugoročnu vrijednost korisnika, prvo morate izračunati prosječnu vrijednost kupnji koje je obavio, a zatim pomnožiti taj broj s prosječnom učestalošću kupnji. Tako određujete vrijednost korisnika. U sljedećem koraku morate ga pomnožiti sa očekivanim životnim vijekom klijenta.
Kako poboljšati trajnu vrijednost?
Postoji nekoliko razloga za povećanje trajne vrijednosti korisnika. Prvo, možete isporučiti vrijedan sadržaj koji angažira Vaše korisnike. Drugo, učinkovita korisnička usluga bit će ovdje ključno pitanje. Također je presudno slušati svoje korisnike, kao i ponuditi im personalizirano iskustvo.
Nakon što saznate više o trajnoj vrijednosti, možda biste željeli otkriti što je vrijednost za klijenta i kako je stvoriti. Ova stranica će vam pomoći razumjeti osnovne principe kreiranja vrijednosti za korisnika.
Ako imate pitanja vezana za proizvode ili usluge, pogledajte kako odgovarati na pitanja vezana za proizvod/uslugu. Otkrit ćete predloške koji olakšavaju komunikaciju s korisnicima.
Također, saznajte više o važnosti lojalnosti. Ova stranica će vam pokazati kako lojalnost klijenata može poboljšati vaše poslovanje.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!
Saznajte sve o GDPR-u, Općoj uredbi o zaštiti podataka, koja štiti osobne podatke građana EU i definirajte smjernice za njihovo prikupljanje i obradu. Upoznajte se s ključnim načelima GDPR-a i osigurajte usklađenost vaše web stranice s europskim propisima. Posjetite našu stranicu za besplatno savjetovanje i saznajte više!