Tko je trenutni korisnik?
Posljednji agent koji je ažurirao tiket naziva se i trenutni korisnik. Normalno je da trenutni korisnik nije isti korisnički predstavnik kojem je prije dodijeljen tiket. Kad se tiket ažurira, i trenutni korisnik postaje drugačiji.
Frequently Asked Questions
Što znači pojam trenutni korisnik?
Trenutni korisnik je agent koji je zadnji ažurirao tiket. To ne mora nužno biti agent koji je prvotno dodijeljen tiketu. U trenutku kada tiket ažurira drugi agent, mijenja se trenutni korisnik.
Kako možete provjeriti trenutnog korisnika u LiveAgentu?
Da biste provjerili tko je trenutni korisnik određenog tiketa, idite na LiveAgent ploču. Tamo ćete uz popis pojedinačnih tiketa pronaći podatke o trenutnim korisnicima. Neku situaciju možete redovito pratiti.
Možete li uređivati trenutne korisnike u LiveAgentu?
Ako imate pristup određenom tiketu i možete ga urediti, možete promijeniti trenutnog korisnika. Kada uredite određeni tiket, postajete trenutni korisnik. Ova vam značajka pomaže u identifikaciji osobe koja je zadnja promijenila vaš tiket.
Ako želite saznati više o ulozi korisnika, pročitajte članak o krajnjem korisniku kako biste razumjeli tko je krajnji korisnik i koje su njegove funkcije. Ovaj članak će vam pomoći da bolje razumijete različite korisničke uloge unutar sustava.
Za više informacija o administrativnim zadacima, članak o administratora računa objašnjava tko je administrator računa i njegove ključne dužnosti. Saznajte kako postaviti i upravljati administratorima unutar LiveAgent-a za efikasnije poslovanje.
Ako želite poboljšati vašu korisničku službu, pročitajte članak o najboljoj korisničkoj službi. Ovdje ćete pronaći najbolje prakse i savjete kako koristiti softver za korisničku službu da biste unaprijedili svoje usluge.
Za one koji žele povećati angažman klijenata, članak o angažiranju klijenata pruža korisne strategije. Otkrijte zašto je angažiranje važno i kako se može poboljšati kroz različite vrste angažmana.
Uvidi u korisnike su ključni za poboljšanje korisničkog iskustva i izgradnju lojalnosti. Saznajte kako analiza podataka o klijentima može unaprijediti vaše poslovanje i marketinške strategije. Isprobajte LiveAgent besplatno i otkrijte puni potencijal korisničkih uvida za vođenje uspješnog poslovanja.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!
Korisnički zastupnik je ključni zaposlenik koji komunicira s kupcima i predstavlja tvrtku te njezine proizvode ili usluge putem više kanala. Njihova uloga uključuje rješavanje upita, pitanja i pritužbi kupaca, što je ključno za zadržavanje klijenata i poslovni uspjeh. Saznajte više o važnim vještinama i obuci potrebnoj za ovu poziciju te kako softver poput LiveAgent-a može unaprijediti korisničku podršku. Isprobajte LiveAgent besplatno i poboljšajte svoj tim za korisničku podršku već danas!