What is an effective customer service?
Softver za korisničku podršku, poznat i kao softver servisne službe ili softver pomoćne službe, je program koji pruža pomoć u korisničkoj podršci tvrtkama. Sastoji se od mnogih dijelova, a jedan od njih naziva se sustav za prodaju tiketa. Korisnici mogu nazvati agente za pomoć, poslati im e-poštu ili razgovarati s njima putem live chata i sve će biti spremljeno na tiketima. Štedi vrijeme i podiže organizaciju korisničkog osoblja.
Postoji mnogo načina i principa kako pružiti kvalitetnu korisničku uslugu. To može biti razumijevanje potreba korisnika, njihovom premašivanju ili o upotrebi kvalitetnog softvera za pomoć, kao što je LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija učinkovite korisničke usluge?
Izvrsna korisnička usluga nadilazi osnovne potrebe korisnika. To znači da tvrtka treba raditi sve što može kako bi korisnik bio uistinu zadovoljan proizvodima i uslugama koje nude. Usluga znači da će prilikom odabira između tvrtki koje nude slične proizvode korisnik odabrati onu s boljim pristupom korisniku.
Kako ponuditi učinkovitu korisničku uslugu?
Da biste ponudili učinkovitu korisničku uslugu, prije svega morate savršeno poznavati svoj proizvod i usluge. Još jedna važna točka je obučen tim koji je usmjeren na korisničku podršku, ima pravu dozu empatije i tvrdih i mekih vještina. Druga važna točka je slušanje klijenta i njegovih problema. Zahvaljujući tome, osoblje nudi pomoć koja je potrebna klijentu, a također može poboljšati razinu svojih aktivnosti.
Koje su najčešće pogreške koje negativno utječu na učinkovitu korisničku uslugu?
Najčešće greške koje mogu negativno utjecati na učinkovitu korisničku uslugu su prvenstveno nedostatak odgovarajuće obuke za agente i loš pristup korisnicima. To se može ogledati u nedostatku brzih odgovora na jednostavna pitanja, niskoj razini komunikacije s agentima, pri čemu korisnici mogu biti pogrešno obavješteni. Druge su pogreške, na primjer, kada slabo slušate korisnike, pa se povratne informacije korisnika ne koriste za poslovni razvoj i usluge. Još jedna pogreška također može biti nedostatak prikupljanja arhive o klijentima i razgovora s njima.
Ako želite saznati više o tome kako pružiti učinkovitu korisničku uslugu, pročitajte članak koji objašnjava što je točno učinkovita korisnička služba. Ovaj članak će vam pomoći razumjeti ključne elemente koji čine korisničku podršku zaista uspješnom.
Zanima vas tko je zapravo korisnik? Posjetite našu stranicu o korisnicima da biste saznali više o njihovim potrebama i kako možete poboljšati svoje usluge za njih.
Ako vas zanima kako biti najbolji u korisničkoj službi, pročitajte naš članak o najboljoj korisničkoj službi. Naučite koje prakse vode do izvrsnog korisničkog iskustva i kako ih možete primijeniti u svom poslu.
Da biste dobili povratne informacije o svojoj korisničkoj službi, saznajte više o važnosti ankete o korisničkoj službi. Ovaj članak će vam pokazati kako ankete mogu poboljšati vaše usluge i zadovoljstvo korisnika.
Ako razmišljate o implementaciji tehnoloških rješenja, istražite što je uslužni softver. Saznajte kada vam je potreban i koje su njegove prednosti za poboljšanje korisničke podrške.
Za one koji se bave telefonskom podrškom, saznajte više o call centru za korisničku podršku. Naučite kako odabrati pravi call centar za svoje poslovanje i koje kvalitete trebaju imati vaši predstavnici podrške.
Otkrijte savjete i najbolje prakse za vrhunsku korisničku službu uz pomoć društvenih medija i softvera poput LiveAgent-a. Inspirirajte se najboljim brendovima poput Google-a, Chick-fil-A, IKEA-e i Amazon-a te naučite njihove tajne uspjeha u korisničkoj podršci. Počnite poboljšavati svoju korisničku službu s besplatnim probnim periodom.