Što je upravljanje korisničkom službom?
CRM je upravljanje vođeno klijentima, poslovni pristup koji se odlikuje aktivnim stvaranjem i održavanjem dugoročnih odnosa s klijentima. Ti odnosi moraju biti korisni i za kupca i za tvrtku, što eliminira neetičko ponašanje prema kupcima.
Upravljanje korisničkim uslugama ponekad se smatra tehnologijom baze podataka podržanom procesom prikupljanja, obrade i korištenja informacija o klijentima tvrtke.
Frequently Asked Questions
Što znači upravljanje korisničkom službom?
Upravljanje korisničkom službom je proces upravljanja svim aspektima koji se odnose na korisničku podršku. Da biste imali kontrolu nad njim, dobro je imati sustav koji će osigurati kontrolu nad svakim korakom klijenta. To je izvor podataka o kupcima, njihovom broju i, na primjer, njihovom zadovoljstvu kupnjom i korisničkom uslugom.
Je li moguće automatizirati upravljanje korisničkom uslugom?
Naravno, moguće je automatizirati upravljanje korisničkom uslugom. Na tržištu postoji mnogo prijedloga koji podržavaju aktivnosti koje ljudi ne moraju obavljati jer se mogu automatizirati. Zahvaljujući tome, dobivamo vrijeme koje možemo posvetiti upravljanju resursima koji nisu prikladni za automatizaciju - više ljudski i emocionalno.
Kako poboljšati kvalitetu upravljanja korisničkom uslugom?
Ako želite poboljšati kvalitetu upravljanja korisničkom uslugom, svakako je vrijedno uvesti rješenja koja automatiziraju upravljanje korisničkom uslugom. Druga važna točka je slušanje agenata koji su na prvoj liniji fronta u odnosima s klijentima. Bolje upravljanje čini da i oni bolje rade. Također biste trebali slušati korisnike čije su povratne informacije iznimno važne jer se korisnička služba odnosi na njih.
Ako ste zainteresirani za poboljšanje korisničke podrške, pročitajte članak Alati za korisničku podršku. Ovdje ćete saznati što su alati za korisničku podršku i kako ih iskoristiti za unapređenje vašeg poslovanja. Također, možda biste željeli istražiti ulogu Korisničkog zastupnika. Ovaj članak objašnjava tko je korisnički zastupnik i kako softver može pomoći u njihovom radu. Ako razmišljate o softverskim rješenjima, svakako pogledajte članak o Softveru korisničke službe. Naučite o ključnim značajkama i kako odabrati najbolji softver za vaše poslovanje. Na kraju, za dublje razumijevanje odnosa s klijentima, pročitajte članak o CRM-u. Otkrijte što je CRM i kako može pomoći vašoj korisničkoj službi.