Što je glas?
Glasovna komunikacija je u nekim slučajevima lakša nego korištenje live chata ili emaila. Pozivi su osobito popularni za ne-tehnička pitanja, kao što su pretprodaja ili upiti za naplatu, koja se mogu lagano riješiti preko telefona.
LiveAgent glasovna komunikacija se može koristiti kao:
- Phone to Phone – Customer calls from their phone and the Agent picks it up with a hardware phone on their end.
- Phone to PC – Customer calls from their phone and the Agent picks the call up in their LiveAgent Agent Panel.
- Phone to Smart Device – Works similar to Phone to PC, but a smartphone is used instead of a computer. A customer can call from their phone and the agent on the other side can pick up the call using the LiveAgent phone app on their mobile device. The App uses mobile data to run.
- PC to PC – by placing a call widget on your website, you can allow customers to call you directly from their desk by using their computer. Just like Skype.
Nakon što saznate više o pojmu glas, preporučujemo da istražite pretpostavljeni softver pomoćne službe. Ovaj članak objašnjava kako takav softver može unaprijediti vašu korisničku podršku. Također, možda će vas zanimati kako glasovno korisničko sučelje može poboljšati interakciju s korisnicima. Naučite o prednostima i izazovima VUI-ja u korisničkoj službi. Ako vas zanima kako optimizirati svoju podršku, svakako pročitajte o alatima za korisničku podršku. Ovi alati mogu značajno poboljšati učinkovitost vašeg tima. Konačno, saznajte više o live chatu, koji je jedan od najbržih načina za pružanje podrške online. Ovaj članak objašnjava kako live chat može smanjiti operativne troškove i povećati zadovoljstvo korisnika.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!