Što je VoIP pozivatelj?
Obavljanje telefonskih poziva prijenosom glasa putem interneta (VoIP) se razlikuje od korištenja tradicionalnih telefonskih kompanija. VoIP pozivatelj koristi digitalne signale kako bi prenio svoje konverzacije putem internet veze. Kada poduzeće koristi VoIP pozive, bitno je postaviti ID pozivatelja i ostale značajke kako bi bili prepoznati kao legitimni pozivatelj.
Jesu li VoIP pozivatelji sumnjivi?
Način na koji neki ljudi koriste VoIP tehnologiju može pobuditi sumnju. Stavite sebe u poziciju osobe koja prima velik broj telefonskih poziva svaki dan. U većini slučajeva, pozivi s tradicionalnih telefona i mobilnih telefona imaju ID pozivatelja. Ta informacija o pozivatelju olakšava toj osobi odluku o tome hoće li prihvatiti ili odbiti poziv. Nažalost, neki VoIP pozivatelji zloupotrebljuju tehnologiju za manipuliranje svojim ID-om pozivatelja i druge promjene. Nastavite čitati kako bi saznali više o tim praksama.
Kako blokirati neželjene VoIP pozive?
Primanje neželjenih poziva može biti iznimno frustrirajuće, posebno ako ste fokusirani na svoj posao. Na sreću, blokiranje poziva ili izbjegavanje sumnjivih pozivatelja je vrlo moguće.
Kontaktirajte vašeg pružatelja VoIP usluga. Pitajte vašeg pružatelja usluga o blokiranju poziva, filtriranju i povezanim značajkama.
Odgovarajte samo na pozive čiji ID prepoznajete. Vaša sljedeća opcija je odgovaranje samo na pozive s telefonskih brojeva koje prepoznajete. Svi ostali neka vam ostave govornu poštu. Uporni pozivatelj sa legitimnom svrhom (npr. poziv od vašeg doktora ili zubara) neće imati nikakvih problema s ostavljanjem govorne pošte.
Prijavite ilegalne pozivatelje. Vaši neželjeni pozivatelji su možda ilegalni ako ste dodali vaš telefonski broj u registar brojeva koje se ne zove. Posjetite donotcall.gov web stranicu za dodatne informacije.
Kako naći ID VoIP pozivatelja?
Pretraga VoIP telefonskog broja je jedan od načina prepoznavanja legitimnih brojeva. Odradite Google pretragu telefonskog broja. Provjerite je li telefonski broj povezan s legitimnom kompanijom ili je bio prijavljivan kao neželjeni pozivatelj. Dodatno, možete provjeriti telefonski broj korištenjem usluge za obrnuto pretraživanje telefonskog broja, kao što je USPhoneBook.com.
Imajte na umu da neki ljudi koriste ne-fiksne VoIP brojeve koji nisu povezani s fizičkom adresom. Na primjer, česti putnici mogu koristiti ne-fiksni VoIP broj jer često mijenjaju lokaciju. Pretraga ne-fiksnog VoIP broja je izazovnija jer se informacije o njima ne moraju nužno pojaviti tijekom obrnute pretrage telefonskog broja.
Ako vas brinu spam pozivi i neželjeni dolazni pozivi, pobrinite se da je vaš telefonski broj naveden na registru brojeva koje se ne zove i koji je dostupan na donotcall.gov.
Funkcionira li značajka za ID pozivatelja na VoIP-u?
ID pozivatelja ponekad radi na VoIP-u. Kada se klijenti prijave za VoIP telefone, imaju opciju što će se prikazivati za ID pozivatelja. Na primjer, VoIP pozivatelj koji koristi Google Voice broj može koristiti značajku pod nazivom “anonimni ID pozivatelja” kako bi sakrio vlastiti ID pozivatelja za sve pozive. Kao dodatak tome, svi pozivatelji u SAD-u mogu unijeti “*67” prije poziva kako bi sakrili vlastiti ID pozivatelja.
Vlasnici poduzeća bi trebali postaviti politiku korištenja ID-a pozivatelja za svoju kompaniju. Na primjer, vaš prodajni tim će s mučiti s dobivanjem odgovora na odlazne pozive ako zovu bez ID-a pozivatelja. U tom slučaju možete eksperimentirati sa zahtjevom da svi pozivi imaju ID pozivatelja kako bi popravili produktivnost prodajnih agenata (npr. obavljali uspješnije odlazne pozive).
Koje su prednosti postavljanja ID-a pozivatelja?
Uvođenje ID-a VoIP pozivatelja je korisno za vlasnike poduzeća na više načina, bez odustajanja od potencijalnih VoIP ušteda.
poboljšajte korisničku službu – Uključite ID pozivatelja u odlazne pozive za korisničku službu jer vas time vide kao legitimne pozivatelje.
učinkovitost uredskog osoblja – Vaše uredsko osoblje treba moći razgovorati telefonski s ključnim dobavljačima. Korištenjem ID-a pozivatelja za odlazne pozive prema dobavljačima, vaš poziv će rijetko kada biti blokiran od strane mjera za otkrivanje spama.
izbjegnite istrage od strane agencija za provedbu zakona – Poduzeća koja koriste ID pozivatelja imaju manju vjerojatnost obavljanja spam poziva. Kao rezultat toga, možete fokusirati vašu produktivnost na prodaju i korisničku službu, umjesto na odgovaranje na istragu od strane agencija za provedbu zakona.
Ako niste sigurni kako postaviti ID pozivatelja, zatražite savjete o korištenju softvera za VoIP pozive od svog pružatelja VoIP usluga.
Kako postaviti vaš uređaj da prikazuje ID VoIP pozivatelja?
Postavljanje vašeg uređaja da prikazuje ID pozivatelja je lako. Koristite ove korake.
Započnite s testiranjem postavki identifikacije VoIP pozivatelja time što ćete nazvati vlastiti mobilni telefon. Možda je identifikacija pozivatelja već uključena. U tom slučaju, zatražite od ostalih zaposlenika, uključujući i prodajni tim, da potvrde ID pozivatelja time što će nazvati vlastiti mobilni telefon.
Usporedite vaš standardni telefon s VoIP ID-om pozivatelja. Idući korak je obavljanje još jednog testnog poziva korištenjem vašeg običnog telefona ili analognog telefona, ako ga posjedujete. Idealno bi bilo da su ID-ovi pozivatelja na vašem VoIP telefonu i običnom telefonu isti.
Usvojite politiku sukladnosti za pozivatelje. Razmislite o određivanju politike za svakog zaposlenika i izvođača u vašoj kompaniji. Na primjer, svi ID-ovi pozivatelja bi trebali prikazivati naziv vaše kompanije na isti način.
Set up your call center
LiveAgent offers many useful features and integrations not only for call centers, but for live chat as well. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Što je VoIP pozivatelj?
VoIP pozivatelj obavlja telefonske pozive koristeći prijenos glasa putem interneta (VoIP) umjesto tradicionalnih analognih uređaja. VoIP telefonski sustavi koriste širokopojasnu vezu za za pozive, a ne analogne telefonske linije.
Jesu li VoIP pozivatelji sumnjivi?
To zavisi od toga kako koristite značajke za ID pozivatelja. Obavljanje poziva korištenjem neidentificiranih VoIP usluga može biti okarakterizirano kao sumnjivo. Kako bi to izbjegli, postavite ID pozivatelja za sve vaše VoIP telefonske sustave.
Kako blokirati neželjene VoIP pozive?
Postoje različiti načini za izbjegavanje neželjenih VoIP poziva. Možete započeti s dodavanjem vašeg broja u registar brojeva koji se ne zovu. Dalje, možete dodati određene telefonske brojeve na popis blokiranih. Kao dodatak, vaš pružatelj telefonskih usluga možda ima dodatne značajke za blokiranje neželjenih poziva.
Kako naći ID VoIP pozivatelja?
Postoji nekoliko načina za provjeriti ID VoIP pozivatelja. Započnite s Google pretragom telefonskog broja i vidite što ćete naći. Ako ne nađete ništa online, možete koristiti uslugu povratnog traženja telefonskog broja. Ako vam nijedna od tih metoda ne donese informacije, telefonski broj je možda nov ili je sumnjiv. U tom slučaju, neka poziv ide na glasovnu poštu i onda odlučite želite li pozvati ga natrag.
Funkcionira li značajka za ID pozivatelja na VoIP-u?
Da, ID pozivatelja funkcionira na VoIP-u. Međutim, vlasnici poduzeća mogu izabrati kako i kada ga koristiti. Na primjer, neke usluge omogućavaju korisnicima anonimne telefonske pozive. Kako bi izbjegli pritužbe klijenata i zbrku, postavite upravljanje ID-om pozivatelja za sve vaše VoIP pozive.
Koje su prednosti postavljanja ID-a pozivatelja?
Postoji više prednosti korištenja značajke za ID pozivatelja na vašem VoIP telefonu. Na primjer, vaš prodajni tim će možda imati više odgovorenih odlaznih poziva. Dalje, uredsko osoblje će vjerojatnije imati konverzacije s klijentima. Dodavanje ID-a pozivatelja na sve vaše telefone znači manju vjerojatnost da ćete biti optuženi za VoIP spam.
Kako postaviti vaš uređaj da prikazuje ID VoIP pozivatelja?
Precizni koraci u postavljanju ID-a za VoIP pozivatelje ovise o usluzi koju koristite. Prvi korak je obaviti VoIP poziv prema vašem mobilnom telefonu i vidjeti je li opcija prikaza ID-a pozivatelja aktivna. Ako jeste, provjerite i s ostalim ljudima kako bi bili sigurni da se ID pozivatelja za vašu kompaniju pojavljuje stalno. Ako trebate pomoć pri postavljanju ID-a VoIP pozivatelja, obratite se vašem pružatelju VoIP usluga za dodatnu pomoć.
Ako ste zainteresirani za saznanje više o prednostima posjedovanja ID-a za VoIP pozivatelje, preporučujemo vam da pročitate kako funkcionišu ID-ovi pozivatelja na VoIP-u. Također, možete saznati kako blokirati neželjene VoIP pozive i zaštititi se od neželjenih prekida. Ako vam je potreban vodič kroz razne pojmove korisničke podrške, obavezno posjetite naš Rječnik - LiveAgent. Tamo ćete pronaći objašnjenja za širok spektar termina koji će vam pomoći da bolje razumijete svijet korisničke podrške.
Otkrijte sve o VoIP telefonskoj usluzi koja omogućuje glasovne i video pozive putem interneta. Naučite kako VoIP radi, njegove prednosti i nedostatke, te kako odabrati pravog pružatelja usluga. Idealno za poslovanje, VoIP nudi niske troškove poziva i napredne značajke. Posjetite nas i saznajte kako VoIP može unaprijediti vašu komunikaciju!