Što je vrijednost?
Govoreći iz perspektive poslovanja, vrijednost je novac koji je osoba spremna platiti za proizvod ili uslugu koju tvrtka pruža. Drugim riječima, to je vrijednost koju dobivate od svojih kupaca.
Kada su kupci zadovoljni vašom uslugom i kvalitetom vaših proizvoda, bit će spremni platiti više za dobivanje vašeg proizvoda i usluga. iPhone biste platili više jer imaju poznatu reputaciju i korisnička im je usluga dobra. Jednostavno rečeno, kada tvrtka radi na zadovoljstvu svojih kupaca, ona gradi svoju vrijednost.
Frequently Asked Questions
Što je vrijednost?
Ova vrijednost može biti financijska ili emocionalna. Financijska je novac koji je osoba spremna platiti za proizvod ili uslugu koju pruža Vaša tvrtka. Emocionalna vrijednost mogu biti sva pozitivna iskustva koja proizlaze iz upotrebe određenog proizvoda ili usluge.
Koliko je važna vrijednost tvrtke?
Dobra volja je važna jer su kupci spremni platiti više za vrijedne proizvode i usluge. S druge strane, zahvaljujući vrijednosti, agenti su bliži tvrtki i žele bolje raditi svoj posao.
Koji je najbolji način za povećanje vrijednosti tvrtke kroz službu za korisnike i korisničku podršku?
Najbolji način za izgradnju dobrog ugleda je predstavljanje svih vrijednosti koje proizlaze iz tvrtke. Da biste to izgradili možete postavljati upite korisnicima i prikupljati povratne informacije od njih. Zahvaljujući tome, možete lako predstaviti vrijednost tvrtke.
Nakon što pročitate sve o vrijednosti, možda ćete htjeti saznati više o različitim alatima za korisničku podršku. Otkrijte kako ovi alati mogu poboljšati način na koji vaša tvrtka komunicira s klijentima.
Također, zanimljivo je istražiti što čini najbolju korisničku službu. Upoznajte se s praksama koje vode do izvrsne korisničke podrške i kako ih možete primijeniti.
Ako vas zanima kako dobiti povratne informacije od korisnika, posjetite članak o anketi o korisničkoj službi. Otkrijte kako ankete mogu pomoći u razumijevanju potreba vaših klijenata.
Za one koji žele saznati više o tehnološkim rješenjima, tu je članak o softveru kao usluga (SaaS). Saznajte što SaaS može ponuditi vašem poslovanju i njegove glavne prednosti.
Ako vas zanimaju tehnički detalji korisničke podrške, saznajte što je zahtjev za podršku. Ovaj koncept pomaže u praćenju i rješavanju korisničkih upita na učinkovit način.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!