Što je Vrijeme rješavanja?
Vrijeme rješavanja je vrijeme unutar kojeg se zahtjev za podršku riješi. Započinje one sekunde kada zahtjev za podršku dođe u korisničku službu i završava kada agent ili korisnik pritisnu gumb Riješeno. Ponekad su zahtjevi za podršku automatski riješeni putem Pravila koja se izvršavaju u pozadini.
Uobičajena je situacija kada je zahtjev za podršku automatski riješen jest kada korisnik napiše pitanje, agent za podršku odgovori na zahtjev za podršku, a korisnik se više nikada ne javi. Obično se nakon nekoliko dana neaktivnosti pokreće pravilo koje će u ovom slučaju riještiti zahtjev za podršku.
Frequently Asked Questions
Što je Vrijeme rješavanja?
Vrijeme rješavanja je vrijeme od zahtjeva korisnika sve dok se slučaj ne riješi u potpunosti kada kada agent pritisne gumb Riješeno. (Ponekad su zahtjevi za podršku automatski riješeni putem Pravila koja se izvršavaju u pozadini.).
Kako mogu izračunati Vrijeme rješavanja?
Kako biste izračunali vrijeme rješavanja, podijelite ukupno vrijeme za sve pozive s brojem obrađenih zahtjeva.
Kako poboljšati Vrijeme rješavanja?
Kako biste popravili vrijeme rješavanja, za početak, osigurajte kvalitetnu korisničku službu. Agenti trebaju biti pravilno pripremljeni za svoj rad i trebaju imati prave alate da im pomažu u radu. Zahvaljujući LiveAgent softveru, rad se može automatizirati, agent može upravljati svim komunikacijskim kanalima s jednog mjesta te ima pristup svim izvještajima.
Nakon što saznate sve o "Vrijeme rješavanja", možda biste željeli pročitati više o vrijeme rješavanja poziva. Ovaj članak objašnjava kako izračunati prosječno vrijeme rješavanja poziva i kako poboljšati korisničku podršku. Također, vrijedi pogledati i članak o vrijeme poziva. Saznat ćete kako izračunati prosječno vrijeme poziva i koja je razlika između prosječnog vremena poziva i rješavanja poziva.
Otkrijte važnost trajanja razgovora u pozivnim centrima na LiveAgent. Naučite kako mjeriti prosječno vrijeme razgovora i rukovanja te unaprijedite korisničko iskustvo i učinkovitost agenta. Pratite ključne metrike za postizanje visoke razine zadovoljstva korisnika. Posjetite stranicu za više informacija!