Što to znači za web chat na mreži?
Web chat na mreži je način komunikacije među ljudima putem interneta. Kada ljudi komuniciraju na webu, u mogućnosti su međusobno slati tekstualne poruke, video zapise, slike i hiperveze u stvarnom vremenu. U većini slučajeva internetski chat ne zahtijeva bilo kakvu vrstu softvera – potreban vam je samo web preglednik.
Zašto bi tvrtke trebale razgovarati s kupcima na mreži na webu?
Većina web mjesta za e-trgovinu koriste gumbe za chat uživo kako bi korisnicima omogućili razgovor u realnom vremenu s agentima za korisničku podršku. Razgovor s posjetiteljima vaše web stranice jedna je od najisplativijih strategija kada je riječ o pretvaranju posjetitelja web stranice u kupce koji plaćaju. Izvrsna usluga u kombinaciji s brzim i razumljivim odgovorima u internetskom chat razgovoru je ključ za osvajanje kupca. Ako se trudite pružiti izvrsnu korisničku uslugu, razmislite o upotrebi softvera za pomoć.
Postoji mnogo aplikacija za chat, pa pogledajte oko sebe, istražite, saznajte više o savjetima za chat uživo i odlučite koja vam najbolje odgovara vas.
Saznajte kako chat uživo može posjetitelje web stranice pretvoriti u kupce, provjerite ovaj link.
Ako želite saznati više o besplatnom online chatu, pročitajte naš članak o besplatni online chat. Ovdje ćete saznati što je besplatni online chat i kako može poboljšati vašu korisničku podršku. Zanimaju vas detalji o chat uslugama? Naša stranica o chat usluga pruža odgovore na najčešća pitanja i najbolje prakse za poboljšanje usluge. Ako vas zanima kako live chat agenti mogu poboljšati učinkovitost, zavirite u naš članak o live chat agenti. Tamo ćete pronaći savjete za poboljšanje njihove učinkovitosti. Također, istražite kako naš live chat može pomoći u pretvaranju posjetitelja u korisnike i smanjenju operativnih troškova. Na kraju, za poduzetnike koji žele integrirati live chat u svoju strategiju, posjetite naš vodič o live chat za poduzetnike. Ovdje ćete saznati prednosti korištenja live chata u odnosu na druge oblike podrške.
Discover the power of LiveAgent's Web Helpdesk, a comprehensive ticket management technology that enhances customer service with over 180 features and 40 integrations. Enjoy a 7/30-day free trial and experience seamless management of hardware, software, and user feedback—all from your web browser. Join leading companies in delivering exceptional customer support with LiveAgent's award-winning platform.
Otkrijte kako LiveAgent besplatni klijent za chat poboljšava vašu komunikaciju s korisnicima. Omogućava jednostavno upravljanje svim IM računima, podržava privatnu i poslovnu komunikaciju, a uz to nudi sveobuhvatnu podršku kroz različite kanale. Isprobajte besplatno i unaprijedite korisničku uslugu već danas!