Što je to Web helpdesk?
Web helpdesk, ukratko WHD, je tehnologija koja pruža službu za pomoć – upravljanje tiketama. Omogućuje korisnicima olakšano upravljanje korisničkim uslugama pomoću sustava tiketa. Sva komunikacija pohranjena je u tiketama kojima se upravlja. Također nudi upravljanje hardverom i softverom, upravljanje znanjem, automatiziranje korisničkih povratnih informacija i još mnogo toga. Sva konfiguracija dostupna je korisnicima izravno iz web preglednika. Korisnicima je potreban samo web preglednik da bi pokrenuli web help desk.
Ako želite poboljšati svoju korisničku uslugu, svakako posjetite našu stranicu o HTML-u, gdje možete naučiti kako koristiti HTML za bolje iskustvo s korisnicima. Također, možete pronaći odgovore na često postavljana pitanja koja će vam pomoći da bolje razumijete kako HTML funkcionira.
Ako tražite alternativu za Freshdesk, pogledajte našu stranicu o Alternativi za Freshdesk - LiveAgent. Ovdje ćete pronaći sve alate koji su vam potrebni za pružanje vrhunske usluge korisnicima i saznati kako smanjiti vrijeme odziva uz najbrži chat uživo.
Također, ako razmišljate o prelasku s Helprace-a, pogledajte našu stranicu o Alternativi za Helprace. Ovdje možete saznati više o prednostima prebacivanja na LiveAgent, uključujući povećani povrat ulaganja i poboljšanu produktivnost agenata.
Otkrijte kako IT Service Desk može poboljšati vašu komunikaciju s korisnicima i osigurati glatko rješavanje IT problema. Isprobajte LiveAgent besplatno za sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu i napredni ticketing sustav. Pridružite se zadovoljnim korisnicima i unaprijedite svoju korisničku službu već danas!
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!