Što je to Web helpdesk?
Web helpdesk, ukratko WHD, je tehnologija koja pruža službu za pomoć – upravljanje tiketama. Omogućuje korisnicima olakšano upravljanje korisničkim uslugama pomoću sustava tiketa. Sva komunikacija pohranjena je u tiketama kojima se upravlja. Također nudi upravljanje hardverom i softverom, upravljanje znanjem, automatiziranje korisničkih povratnih informacija i još mnogo toga. Sva konfiguracija dostupna je korisnicima izravno iz web preglednika. Korisnicima je potreban samo web preglednik da bi pokrenuli web help desk.
Ako želite poboljšati svoju korisničku uslugu, svakako posjetite našu stranicu o HTML-u, gdje možete naučiti kako koristiti HTML za bolje iskustvo s korisnicima. Također, možete pronaći odgovore na često postavljana pitanja koja će vam pomoći da bolje razumijete kako HTML funkcionira.
Ako tražite alternativu za Freshdesk, pogledajte našu stranicu o Alternativi za Freshdesk - LiveAgent. Ovdje ćete pronaći sve alate koji su vam potrebni za pružanje vrhunske usluge korisnicima i saznati kako smanjiti vrijeme odziva uz najbrži chat uživo.
Također, ako razmišljate o prelasku s Helprace-a, pogledajte našu stranicu o Alternativi za Helprace. Ovdje možete saznati više o prednostima prebacivanja na LiveAgent, uključujući povećani povrat ulaganja i poboljšanu produktivnost agenata.
Pružite odličnukorisničku uslugu.
Poboljšajte korisničku podršku uz LiveAgent! 30 dana besplatno, bez troškova postavljanja i kreditne kartice. Isprobajte odmah!