Što je Facebook widget?
Widget za povratne informacije je alat koji se koristi na bilo kojoj web stranici ili u aplikaciji u kojoj dajete povratne informacije o iskustvu koje ste imali. Može, na primjer, poprimiti bilo koji oblik; to može biti anketa ili samo obrazac.
Korisno je i za korisnike jer kada koristite novu aplikaciju/web stranicu, najčešće imate problema s time što treba učiniti. U tim je slučajevima widget s povratnim informacijama najlakši način da se korisnici oslobode bilo kakvih problema s kojima se susreću. Također je dobro da tvrtka zna kako može poboljšati svoju web stranicu za svoje korisnike.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija widgeta za povratne informacije?
Widget za povratne informacije je izvrstan izvor povratnih informacija korisnika o napretku kupnje i korisničkoj usluzi. Može imati različite oblike. To može biti mala anketa o zadovoljstvu korisnika koja je ugrađena u Vašu aplikaciju ili web stranicu ili može biti widget na skali od 1 do 5 koji Vam omogućuje procjenu ukupnog zadovoljstva Vašim proizvodima i uslugama.
Koja je uloga widgeta za povratne informacije?
Glavna uloga widgeta za povratne informacije je lako prikupljanje povratnih informacija. Pomoću nje možete zatražiti od svojih korisnika više informacija s niskim ulaznim pragom. Povrh toga, možete u trenutku skupljati i lako birati povratne informacije. Osim toga, korisniku pokazujete da Vam je stalo do njega, a to poboljšava cjelokupni proces prodaje i automatizira aktivnosti pružanja korisničkih usluga.
Možete li postaviti widget za povratne informacije u LiveAgent-u?
U LiveAgent-u možete postaviti widget za povratne informacije. To olakšava dobivanje povratnih informacija od korisnika. Možete ga staviti bilo gdje na svojoj web stranici. Ovo je sjajan način da se brzo oslobodite problema koje klijent ima. Zahvaljujući tome, tvrtka dobiva brzi signal o pogreškama ili problemima.
Ako ste zainteresirani za poboljšanje korisničke podrške, preporučujemo da pročitate naš članak o alatima za korisničku podršku. Ovaj vodič će vam pomoći da bolje razumijete kako alati mogu optimizirati vaše procese i poboljšati iskustvo korisnika. Također, razmislite o čitanju članka o predlošcima e-pošte za odgovor korisnika kako biste saznali kako učinkovito odgovoriti na povratne informacije korisnika. Naučit ćete kako pravilno reagirati na različite vrste povratnih informacija i poboljšati komunikaciju s vašim klijentima.
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"