Što je zahtjev za podršku na čekanju?
Označavanje zahtjeva za podršku da je na čekanju znači da je potrebno više vremena da bude riješen. Kada je zahtjev za podršku označen kao na čekanju, njegov je mjerač vremena za SLA pauziran. Ovo daje vremenu agentu koji je odgovoran za ovaj zahtjev više vremena da pronađe rješenje.
Zahtjev za podršku ne mora biti označen kao na čekanju tijekom svog ciklusa jer može biti odmah riješen te odmah označen kao Riješen.
Frequently Asked Questions
Što znači zahtjev za podršku na čekanju?
Zahtjev za podršku na čekanju je zahtjev za kojega je agentu potrebno više vrijemena da ga riješi ili treba dodatne informacije kako bi se riješio korisnički problem. Ovo je obično druga faza ciklusa zahtjeva za podršku.
Trebam li označiti sve zahtjeve za podršku kao da su na čekanju?
Ne mora svaki zahtjev za podršku biti označen kao na čekanju. Ako agent može dati brzi odgovor, tada zahtjev za podršku ne mora dobiti status na čekanju. Ova je oznaka korisna za agente koji imaju mnogo zahtjeva za podršku i označava da korisnik još uvijek čeka na podršku po ovom zahtjevu.
Gdje mogu provjeriti popis zahtjeva za podršku na čekanju u LiveAgent-u?
Možete provjeriti popis zahtjeva za podršku na čekanju u dijelu pored svih zahtjeva za podršku. Možete i filtrirati popis kako bi vam prikazao samo zahtjeve za podršku na čekanju.
Nakon što ste saznali više o "zahtjevu za podršku na čekanju", preporučujemo vam da pročitate više o zahtjevu za podršku. Ovaj članak objašnjava što je točno zahtjev za podršku i kako ih možete učinkovito upravljati.
Također, možda vas zanima kako se odvija zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona. Ovdje ćete pronaći informacije o procesu i prednostima korištenja telefonske podrške.
Ako želite poboljšati vašu korisničku službu, pročitajte članak o najboljoj korisničkoj službi. Otkrijte najbolje prakse koje možete primijeniti i kako softver za korisničku podršku može unaprijediti vaše poslovanje.
Za detaljnije razumijevanje, posjetite stranicu o službi za korisničku podršku. Ovaj članak nudi osnovne informacije o tome što sve obuhvaća služba za korisničku podršku i kako može pomoći vašim klijentima.