Što je zastupanje klijenata?
Zastupanje je oblik korisničke usluge kada se kompanija fokusira na činjenje onoga što je najbolje za klijenta. Vrlo je bitno držati klijente zadovoljnima rješavanjem njihovih problema i upita. Identificiranje i ispunjavanje njihovih potreba može biti naporan i težak proces.
No, zastupanje klijenata je još uvijek važna strategija za vaše poduzeće.
Može povećati:
- prodaju
- prihode
- vjerodostojnost kompanije
- zadovoljstvo klijenata
- zadržavanje korisnika
- angažiranje brenda
- customer loyalty
Također stvara dublju i angažiraniju vezu sa svim klijentima.
Što je program zastupanja klijenata?
It is a form of marketing strategy. The purpose is to create representatives/spokespeople of your company. And encourage sharing their thoughts about products/services. This could be for example through social media or by word-of-mouth. Having a great customer experience can influence their reviews/testimonials.
Imamo par savjeta kako poboljšati korisničko iskustvo:
- go omnichannel
- koristite softver za korisničku podršku kao što je LiveAgent
- slušajte klijente i poboljšajte se
- kreirajte lako korisničko putovanje
- suosjećajte s klijentima
- budite dostupni koliko god možete
- učinite korisničko iskustvo osobnim
- dijelite poklone
- odgovarajte korisnicima u realnom vremenu
- pozivajte VIP klijente na predstavljanja/događaje
- vješti agenti korisničke podrške
- prikupljajte podatke o klijentima kako bi napredovali
Customer advocate is a person whose job is to find out the needs of a company's customers, and to make sure that the customers are provided with what they want
Koja je uloga zastupnika za klijente?
Njihova uloga je informiranje potencijalnih klijenata o proizvodima ili uslugama kompanije. Glavni cilj je pozitivno utjecati na veću grupu ljudi kako bi potakli proces kupnje. Ovaj proces treba nastati prirodno, temeljen na odličnom/vrhunskom korisničkom iskustvu. Ili kada zastupnik za klijente osjeća da ima nešto vrijedno za podijeliti s publikom.
Kako potaći zastupništvo klijenata?
Kao što smo već spomenuli, zastupništvo klijenata bi se trebalo događati prirodno. Ali postoji par stvari koje možete uraditi kako bi potakli vaše zastupništvo klijenata.
Izgradnja zastupništva klijenata može biti izazovan proces na početku. No ako pobliže pogledate trenutne zastupnike, možete izgraditi njihov profil. Time je lakše pregledati vlastitu bazu klijenata i izabrati prave kandidate.
Još jedan aspekt poticanja zastupanja klijenata je učiniti da se oni osjećaju posebno. Dajte im određene uvide u poslovanje ili ih pozovite na predstavljanje novog proizvoda. Učinite da se osjećaju uključenima u određene aspekte kompanije. Vaša kompanija može samo imati koristi od toga.
Another important driver of customer advocacy is social media. In recent years, this has become an important way to communicate with your customers. Therefore, you should not overlook it in your company. So, how can you drive customer advocates through social media? Observing customer engagement and asking for a review might do the trick!
Danas možemo automatizirati recenzije postavljanjem email automatizacija. To može biti još jedan efikasan generator za vašu kompaniju. Automatizirani emailovi mogu generirati važne recenzije za kompaniju.
Frequently Asked Questions
What is a customer advocate?
A customer advocate is a person whose job is to discover the customers' needs to improve customer satisfaction and attract new leads.
How do you build customer advocacy?
The most natural and obvious way is to ask customers for feedback after providing stellar customer service. If you receive great feedback, try to offer them a loyalty program or a referral program for repeated purchases.
How do you measure customer advocacy?
The best and most organic way to measure customer advocacy is through customer reviews. Customer reviews have a huge impact on any business. Thus, you should put a focus on collecting testimonials as well as responding to them if necessary.
Nakon što saznate više o zastupanju klijenata, preporučujemo da istražite kako call centar za korisničku podršku može unaprijediti vaše poslovanje. Otkrijte ključne kvalitete koje bi vaš tim za podršku trebao imati kako bi pružio vrhunsko korisničko iskustvo. Također, pročitajte više o važnosti korisničke podrške. Saznajte razliku između korisničke usluge i podrške te koji su najefikasniji kanali za pružanje podrške korisnicima.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!