Što je zatvoreni tiket?
Zadnji status tiketa je obično “zatvoren”. Najbolje prakse u industriji zahtijevaju da klijent, a ne agent, zatvori tiket nakon što agent promijeni status tiketa u “riješen” naglašavajući da se pošiljatelj zahtjeva slaže s rješenjem. Ako se klijent ne slaže, on/ona može jednostavno odgovoriti na tiket, te će on biti maknut iz grupe “riješeni”.
Frequently Asked Questions
Kako definirati zatvoreni tiket?
Zatvoreni tiket je posljednji status tiketa. Dodjela statusa "zatvoren" bi trebala slijediti status "rješenje". Status "zatvoren" znači da se klijent slaže s rješenjem i da agent smatra problem riješenim.
Zatvara li LiveAgent automatski tikete?
LiveAgent omogućuje automatsko zatvaranje tiketa. Ako želite postaviti ovu opciju, trebate izabrati pravilo kada određeni tiket treba biti zatvoren. Kada sustav zna kada zatvoriti tiket, on će to automatski uraditi.
Kako pristupiti popisu zatvorenih tiketa?
Ako želite pristupiti svojim zatvorenim tiketima, morate ući u LiveAgent i izabrati svoje tikete. Tu možete naći kategoriju zatvorenih tiketa kao i filtrirati i pretraživati ostale kategorije tiketa.
Nakon što saznate što je zatvoreni tiket, zanimat će vas i što znači pojam service desk. Otkrijte kako može poboljšati korisničku podršku i olakšati komunikaciju s klijentima.
Ako vas zanima kako funkcionira otvoren tiket, pročitajte ovaj članak. Naučite kako pravilno upravljati tiketima kako biste poboljšali učinkovitost.
Također, istražite sve o call centru za korisničku podršku. Saznajte kako odabrati pravi sustav za svoje poslovanje i poboljšati korisničko iskustvo.
Ne zaboravite provjeriti mogućnosti live chata i kako može pomoći u komunikaciji s korisnicima. Otkrijte prednosti i funkcionalnosti koje mogu unaprijediti vaše poslovanje.
Osim toga, saznajte više o zastupanju klijenata. Ovaj članak će vam pokazati kako potaći zastupništvo i poboljšati korisničko iskustvo.
Na kraju, istražite kako helpdesk može unaprijediti vašu korisničku podršku. Naučite kako odabrati pravi helpdesk sustav za svoje potrebe.
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"