Samoposlužni softver omogućuje korisnicima samostalno rješavanje problema, smanjujući potrebu za korisničkom podrškom. Članak pokriva prednosti, značajke i trendove te ističe najbolje ponuđače u 2024.
Samoposlužni softver je popularno rješenje za kompanije koje žele srezati troškove i poboljšati zadovoljstvo klijenata. Samoposlužni softver korisničke podrške nudi baze znanja i samoposlužne portale tako da poduzeća mogu automatski pomagati korisnicima 24/7. Ovaj članak će istražiti kako ovi sustavi rade i koji je najbolji za vas.
Samoposlužni softver za klijente je vrsta korisničke službe koja omogućuje klijentima da pomognu sami sebi. Ovaj izraz se koristi za sustave korisničke podrške koji su većinom automatizirani, uz minimalnu ljudsku intervenciju. Možete pristupiti samoposlužnom softveru kroz različite medije, kao što su live chat na web stranicama ili mobilnim aplikacijama. Ovaj softver obično daje odgovore na najčešća pitanja te resurse koji omogućuju klijentima da riješe svoje probleme bez traženja pomoći od predstavnika kompanije.
Samoposlužni softver za klijente je ključan jer smanjuje vrijeme odgovora, štedi vrijeme, novac i omogućuje kompanijama pružanje bolje podrške svojim klijentima. Pošto se poslovni prioriteti mijenjaju prema pružanju izvrsnog iskustva na svim kanalima, prikladno i visokokvalitetno korisničko iskustvo je potrebno za uspjeh. Samoposlužni softver za klijente to nudi. Ovaj softver se nudi u više planova pretplate i većina ponuđača nudi besplatnu probnu verziju.
Većina rješenja za samoposlužni softver pruža klijentima naplate, police i generalno znanje o proizvodu. To čine putem interaktivnih glasovnih odgovora, tekstualnih poruka, emaila, podrške putem portala, mobilnih aplikacija, online chata i društvenih medija. Korisnici mogu pristupiti relevantnim informacijama 24/7 koristeći navedene značajke kao dodatak samoposlužnim portalima i bazama znanja.
Glavni dijelovi samoposlužnog sustava su funkcija za pretragu, tiketing sustav, integracija računalne telefonije i baza znanja. Ovi alati vam omogućuju objavu informacija kojima korisnici mogu lako pristupiti 24/7. Prije odabira samoposlužnog softverskog rješenja, trebate se upoznati sa njegovim bitnim dijelovima.
Tiketing je uobičajena značajka samoposlužnih softverskih aplikacija. Ova komponenta omogućuje korisnicima predavanje zahtjeva i suradnju s IT profesionalcima na rješenju problema. Jednom kada se tiket preda, postaje vidljiv jednom ili više tehničara koji će riješiti problem korisnika. Tiketing komponenta upravlja životnim ciklusom od kreacije, korištenjem ažuriranja statusa, rješavanja problema i zatvaranja. U nekim sustavima, tiketi također sadrže privitke kao što su snimke zaslona ili zapisi kako bi pomogli tehničarima da razumiju problem. Jednom kada je problem riješen, tiket je zatvoren.
Live chat softver vam omogućuje brzi chat s klijentima kada imaju problem. Live chat softver je pogonjen automatizacijom i pomaže vašim klijentima korištenjem automatskih odgovora ili povezivanjem s određenim agentom korisničke službe. Najbolji samoposlužni softver u 2023. pruža automatska rješenja putem live chata i povezuje se s agentima po potrebi. Kao dodatak, možete integrirati live chat u veći broj platformi treće strane.
Dio samoposlužnog softvera koji se odnosi na pozivni centar omogućuje vašem timu da razgovara s klijentima kada vas oni trebaju, u slučaju da automatska rješenja nisu riješila njihov problem. U pozivnom centru, pozivi se dodjeljuju dostupnim agentima po redu zaprimanja. Bez pozivnog centra, nećete moći primati dolazne pozive ili prikladno rasporediti osoblje.
Korisnički portali omogućuju vašim klijentima pristup bazi znanja. Putem ovih portala možete dijeliti informacije s vašim klijentima te rješavati pritužbe. Dodatno, možete smanjiti vrijeme koje klijenti potroše na razgovor s vašim agentima kreiranjem foruma zajednice, informativne baze podataka i FAQ sekcije unutar vašeg korisničkog portala. Stručan korisnički portal je ključan dio najboljeg samoposlužnog softvera.
Samoposlužni softver vam daje pristup svim podacima s jedne platforme. To znači da kada korisnik ima problem, on može potražiti rješenje unutar kompaktnog centra za podršku. Ako korisnici ne mogu naći zadovoljavajući odgovor, mogućnosti eskalacije kao što su email podrška, live chat, baza znanja i samoposlužni portal su na njihovom raspolaganju. Ključne značajke uključuju:
Komponenta za upravljanje društvenim medijima je dio najbolih softverskih sustava samoposluge koji vas povezuje s klijentima putem društvenih medija. Kroz upravljanje svojom prisutosti u društvenim medijima, možete vidjeti gdje i kako najbolje možete pružiti informacije za svoje klijente. Možete koristiti te informacije za daljnje upravljanje svojom digitalnom prisutnosti i poboljšati iskustvo korisničke službe.
Najbolji samoposlužni softver uključuje bazu znanja. Baza znanja sadrži svu dokumentaciju i resurse potrebne klijentima kako bi se snašli u vezi softvera i njegovih značajki. Na primjer, baza znanja se može sastojati od videa, stručnih članaka i FAQ sekcije.
Još jedna uobičajena značajka samoposlužnog softvera je live chat s agentima, što znači da korisnici mogu koristiti video poziv ili poslati poruku agentu kad god trebaju pomoć. Live chat eliminira čekanje na telefonskoj liniji ili ispred poslovnice jer se svi redovi rješavaju online.
Kada je automatski sustav u pogonu na web stranici ili intranetu kompanije, klijenti mogu dobiti pomoć 24/7 s bilo koje lokacije koja ima internet vezu. Neprestana automatizacija smanjuje količinu potrebnog osoblja te povećava vaš profit. 66% klijenata nastoji samostalno riješiti svoj problem prije kontaktiranja korisničke podrške. Kako bi automatizirali vaš sustav, možete koristiti standardne poruke, predefinirane odgovore i više baza znanja.
Možete dodati automatske značajke na vaš samoposlužni portal tako da klijenti mogu dobiti odgovore na svoja pitanja 24/7. To može uključivati članke baze znanja, instrukcijska videa, forume zajednice i više. Vaš samoposlužni portal bi trebao biti gdje vaši klijenti traže odgovore prije obraćanja vašim agentima.
Find what's right for you!
Are you looking for self-service software that will best suit needs of your company? LiveAgent presents you with plenty of useful functions! Curious?
Lako se zbuniti kada odlučujete kako implementirati samoposlužni softver u vaše poslovanje. Trebate promatrati više područja kako bi našli najbolje rješenje potreba vašeg poduzeća. Dodatno možete razmotriti značajke, skalabilnost, obveze i ulaganja u hardver, prije nego izaberete najbolji softver.
Obveze se razlikuju od softvera do softvera. Samoposlužni softver koji zahtjeva prilagodbu od strane developera će biti puno skuplji od onih koji to ne zahtijevaju. Druge obaveze uključuju vrijeme za trening koje zaposlenici moraju provesti prije nego mogu baratati softverom. Recimo da osoblje kompanije koje je na prvoj crti ima veliku stopu napuštanja zbog otkaza ili manjka promocija. U tom slučaju, aplikacija koja se brzo nauči i lako koristi će biti prikladnija. Visok stupanj stabilnosti sustava je ključan za kompanije koje se oslanjaju na pokretanje vitalnih programa 24/7.
Trošak implementacije samoposlužnog rješenja zavisi od različitih faktora kao što su vrijeme treninga, dizajn, implementacija, održavanje, trošak infrastrukture i podrška. Kao rezultat toga, dostupni su različiti cjenovni modeli za samoposlužni softver, uključujući plaćanje po korištenju te mjesečno i godišnje, ovisno o potrebama organizacije.
Kada birate samoposlužni softver, želite osigurati da vaš tim može brzo pomoći klijentima koristeći alate podrške. Uvijek je korisno odabrati samoposlužni softver koji ima 24/7 podršku i chat, pogotovo ako imate velik ili remote tim u različitim vremenskim zonama. Dakle, trebate tražiti opcije podrške koje odgovaraju standardima i ciljevima vašeg poslovanja.
Neovisno o trenutnoj veličini vašeg poduzeća, trebate izabrati samoposlužni softver koji ispunjava trenutne i buduće potrebe vašeg poduzeća. Izaberite samoposlužni softver koji može mijenjati vašu pretplatu za veći ili manji paket — što vam omogućuje laku prilagodbu vaše pretplate na softver kada vaše poslovanje uspori ili ubrza. Skalabilnost trebate uzeti u obzir kako bi osigurali da imate prave značajke i cijene za vaše potrebe.
Poznavanje ograničenja svakog samoposlužnog softvera će vam pomoći da izaberete najbolji. Pogledajte trenutni broj vašeg osoblja i koje značajke su vam najvažnije. Na primjer, kontakt kanali, dolazni pozivi, video podrška i programi za tekstualni chat mogu biti ograničeni softverom koji izaberete i hardverom koji posjedujete. Imajte to na umu prije kupovine samoposlužnog softvera.
Pomoći će vam ako izaberete samoposlužni softver koji surađuje s više alata kao što su telefon, chat, baze znanja i video. Korištenjem višekanalnog softvera možete surađivati putem više kanala. Htjet ćete izabrati softver koji omogućuje laku komunikaciju putem unutarnjih, kao i vanjskih kanala.
Ponuda samoposlužnih mogućnosti unutar softvera može pomoći zaposlenicima da obavljaju svoj posao sa smanjenim troškovima a istovremeno povećavaju zadovoljstvo korisnika. Značajne koristi korištenja samoposlužnog softvera su smanjeni troškovi, povećana produktivnost i zadovoljstvo korisnika korištenjem automatskih akcija.
Smanjeni troškovi – Uvođenje samoposlužnog softvera nudi značajno smanjenje troškove jer je potrebno manje obuke i manje agenata za rješavanje problema klijenata. Samoposlužni softver također može pojednostaviti vašu internu obuku svojim člancima baze znanja.
Povećana produktivnost – Samoposlužni softver može povećati produktivnost kada se pravilno implementira. Kao rezultat toga, potrebe klijenata su brže zadovoljene i agenti mogu rješavati probleme koji zahtijevaju pažnju.
Zadovoljstvo klijenata – Samoposlužni softver povećava razine zadovoljstva među klijentima zbog svoje sposobnosti pristupa 24/7. 27% klijenata kaže da je nedostatak kontaktiranja korisničke službe putem kanala koji oni preferiraju doprinijeo lošem korisničkom iskustvu. Izbjegnite to kako bi poboljšali odnose s klijentima i njihovo zadovoljstvo.
Samoposlužni softver za klijente ima očekivani rast u prosjeku 15% godišnje do 2027. Kako bi najbolje iskoristili samoposlužni softver, morate prepoznati trendove klijenata iz njihovih podataka o kupnji, a podrška treba biti ažurirana tim informacijama. Samoposlužni softver je postao sve važniji za kućne urede. Korištenjem umjetne inteligencije u samoposlužnom softveru možete koristiti konverzacijski marketing dok pomažete klijentima u rješavanju njihovih problema.
Implementacija samoposlužnog softvera za klijente je vrlo kompleksna u usporedbi s tradicionalnim kanalima podrške. Morate razmotriti više koraka kada uvodite samoposlužni softver. Korisno je slati ankete i pitati što klijenti misle o novim pristupima ili kako komuniciraju s vašom kompanijom.
Administratori proizvoda mogu pomoći kreiranjem priručnika o proizvodu za klijente kada implementirate samoposlužne sustave. Stadij implementacije samoposlužnog softvera obično traje manje od dva tjedna. IT radnici i vanjski ponuđači trebaju koordinirati svoj pristup tijekom podizanja sustava, inače vrijeme u kojem sustav ne radi može biti problem.
Cjenovni raspon klijentskog samoposlužnog softvera značajno varira i ovisi od različitih faktora kao što su priroda posla. Obično, iskusne kompanije s dugom poviješću naplaćuju više za svoje proizvode. Klijentski samoposlužni softver može koštati stotine, tisuće ili više, ovisno od funkcionalnosti i podrške sustava. Ovo posljednje je posebno važno u slučaju velikih e-commerce web stranica koje imaju velik promet tijekom špice. Open source rješenja su obično besplatna i ne zahtijevaju plaćanje licenci, ali mogu imati ograničenu funkcionalnost. Kompanije mogu naplaćivati po korisničkoj licenci ili na mjesečnoj bazi, ali će nuditi superiorne značajke.
“Mogućnost da imamo sve naše emailove, live chat, sustav tiketa i društvene kanale na jednom mjestu nevjerojatno olakšava život našem poduzeću kako ono raste. Sustav tiketa mi je najdraža značajka jer je toliko lak za organizaciju. Dobro je da možemo prilagoditi izgled naših posebnih stranica, kao i chata.”
LiveAgent vam daje kompaktni help desk softver koji uključuje i moćne samoposlužne opcije. Može ga koristiti bilo tko s pristupom internetu i nije ga potrebno instalirati. Klijenti uživaju u lakoći LiveAgent-ovih kompaktnih mogućnosti koje omogućuju njihovim poduzećima rješavanje svih aspekata iskustva korisničke službe. S automatskim značajkama, višekanalnom komunikacijom, potpunim pozivnim centrom i više, LiveAgent može s lakoćom riješiti bilo koji zahtjev korisnika i ima prosječnu ocjenu korisnika od 4.7 zvjezdica.
Kako bi osigurali najbolje samoposlužne opcije za vaša mala, srednja ili velika poduzeća, sastavili smo popis od 20 najboljih samoposlužnih softvera u 2024. Alternative su dostupne za ispunjenje potreba vašeg poduzeća kada su u pitanju različite značajke, prednosti, nedostaci i cjenovne opcije.
LiveAgent je softver za web stranice koji pruža korisničku službu putem emaila, chata, telefona i više. LiveAgent softver se može instalirati na poslužitelj kompanije ili na LiveAgent poslužitelj, kao i većina web aplikacija. Uz LiveAgent možete upravljati svime, od samoposlužnih opcija do vašeg pozivnog centra i timova korisničke službe.
Poduzeće bilo koje veličine može koristiti LiveAgent, od malih do velikih poslovanja. Njegove sveobuhvatne značajke i superiorna kvaliteta sustava čine LiveAgent idealnim rješenjem za korisničku službu. Svatko može koristiti LiveAgent softver jer jima konkurentnu cijenu i besplatni probni plan.
LiveAgent se izdvaja od ostalih sustava ponudom 190+ integracija sustava za lakše korištenje softvera.
Osim besplatne probne verzije, LiveAgent nudi i besplatnu verziju. Klijenti imaju opciju izabrati između više razina usluga i cjenovnih planova, uključujući $9, $29 i $49 po agentu mjesečno. Kreditna kartica nije potrebna za prijavu na LiveAgent.
Zoho Desk omogućuje bilo kojem poduzeću ili brendu upravljanje interakcijama s klijentima i pružanje samoposlužnih opcija kada vaši agenti nisu dostupni. Zoho Desk može pomoći u svim vašim zahtjevima, od samoposluge do veza s klijentima.
Zoho Desk je preporučen za mala i srednja poduzeća koja imaju manji broj zahtjeva. Korištenjem Zoho Deska vaši korisnici imaju pristup pouzdanim samoposlužnim značajkama u bilo koje vrijeme.
Zoho Desk je jedinstven zbog svoje mogućnosti upravljanja imidžem brenda i interakcijama s klijentima putem automatiziranih značajki.
Zoho Desk ima četiri razine usluge, besplatnu verziju s ograničenim značajkama i opcije od $14, $23 i $40 po agentu mjesečno. Postoji i 15-dnevna besplatna probna verzija za Zoho Desk.
Intercom komunikacijski softver vam omogućuje pružanje personaliziranog korisničkog iskustva tijekom putovanja kupca.
Intercom koriste velike kompanije diljem svijeta, kao što su New Relic, Sotheby i Shopify, za rješavanje njihovih potreba za samoposlužnim softverom.
Intercom se ističe od ostalih sustava pružanjem efikasnijeg načina za skaliranje vaših poslovnih operacija.
Cijena
Možete koristiti Intercom značajke u planovima od $38 i $75. Prilagođeni botovi i botovi za odgovaranje počinju od $99, upoznavanje s proizvodom od $119, a članci baze znanja od $49. Sve cijene su mjesečne, a postoji i besplatna probna verzija. Morate im se izravno obratiti za daljnje procjene cijena.
Help Scout pruža izvještaje, robusni API i integriranu bazu znanja. Dakle, omogućuje vam da se fokusirate na vašu korisničku službu i poslovne ciljeve, umjesto na manje probleme korisnika..
Help Scout-ove uredne značajke i jednostavno korištenje su preporučene za organizacije s više od 500 korisnika. Njihove samoposlužne potrebe se mogu nositi s vašim poslovanjem, a ne usporavati ga.
Help Scout se izdvaja sa svojim fokusom na poboljšanje zadovoljstva korisnika.
Help Scout nudi pakete od $15, $25 i $40 po agentu mjesečno. Ako plaćate godišnje, cijena je niža. Takožer možete isprobati Help Scout potpuno besplatno.
Whatfix je samoposlužni softver koji omogućuje korisnicima samostalno rješavanje jednostavnih IT problema u aplikaciji, minimizirajući korištenje vašeg tima podrške dok povećavate zadovoljstvo klijenata..
Whatfix samoposlužni softver smanjuje vrijeme lansiranja, poboljšava zadovoljstvo zaposlenika i stvara pozitivan ROI softvera kroz svoje automatizirane znnačajke.
Whatfixse ističe po brou platformi na kojima rade, kao što su Salesforce, Office 365, Oracle CRM i više.
Whatfix ima besplatnu probnu verziju i besplatan softver. Međutim, morate ih izravno kontaktirati za cijenu njihovog samoposlužnog softvera.
Zendesksamoposlužni softver vam pruža načine da pojednostavite svoje upravljanje korisničkom podrškom i ponudite samoposlužne opcije unutar jednog alata.
Zendesk samoposlužni softver je fleksibilan, sa moćnim alatima za automatizaciju i omogućava vam da se fokusirate na pružanje bolje korisničke usluge umjesto da provodite cijelo vrijeme odgovoarajući na pitanja klijenata. Mala poduzeća mogu imati ogromne koristi od Zendesk značajki.
Zendesk se istilče od ostalih samoposlužnih sustava svojom chatbot integracijom koja brzo rješava probleme klijenata 24/7 u poduzećima bilo koje veličine.
Zendesk ima cijenu samo za podršku koja počinje od $19.99 po agentu mjesečno i paket ponudu koja počinje od $49.99 po agentu mjesečno. Zendesk ima besplatnu probnu verziju. Morate ih izravno kontaktirati za cijenu.
Iako Zendeskov samoposlužni softver nudi mnoštvo prednosti, vrijedi razmotriti druge mogućnosti na tržištu. Neki Zendesk konkurenti nude fleksibilna rješenja koja su pristupačnija za manje tvrtke.
Gladly je personalizirani samoposlužni softver koji nema odvojenih integracija i ima odličnu podršku putem poziva, omogućujući vašem poduzeću brzo i lako pružanje samoposlužnih opcija.
Uz Gladly, klijenti mogu iskoristiti besprijekorne i brze samoposlužne opcije izgrađene unutar njihovog softvera. Gladly-jev softver je koristan u industrijama kao što su ugostiteljstvo i putovanja zbog svoje lakoće upotrebe.
Zbog svojih izvornih značajki samoposluge, Gladly se ističe od konkurencije, te pruža malim poduzećima i startupima alat koji im treba, bez zahtjeva za dodatnim integracijama.
Gladly nudi besplatnu verziju, kao i opcije od $38 i $150 po agentu mjesečno.
HubSpot omogućuje kompanijama svih veličina povećanje angažmana klijenata putem blogova, društvenih medija, odredišnih stranica, email kampanja, upravljanja sadržajem web stranica, web analitikom i izvještavanjem.
Hubspot je preporučen za poduzeća koja koriste email marketing. Hubspot omogućuje 24/7 samoposlužna rješenja dok nudi značajke za email marketing, čineći ih prikladnima za sve u različitim dijelovima e-marketinga.
Hubspot je jedinstven po nuđenju pristupa personaliziranim email rješenjima i rješenjima korisničke službe u jednoj aplikaciji. Hubspot je u startu skuplji od ostalih opcija, ali ima raznolike mogućnosti, što čini Hubspot prikladnijim za srednja i velika poduzeća.
Hubspot nudi besplatnu verziju i besplatnu probnu verziju. Osim toga, postoje opcije od $50/mjesec – $600/godina, $1,780/mjesec – $19,200/godina i $4,000/mjesec – $48,000/godina.
Ada kombinira alate platforme za upravljanje klijentima koju je jednostavno koristiti i vaše omiljene CRM alate.
Uz Ada, poduzeća mogu kreirati fascinantne i angažirajuće marketinške kampanje optimizirane za mobilne uređaje. To čini Ada odličnim rješenjem za male i mikro kompanije.
Ada je različita od ostalih ponuđača zbog svog naglaska na mobilna rješenja koja osnažuju vašu korisničku službu.
Ada ima besplatan probni period a pretplate počinju od $40 po agentu mjesečno. Dodatno, Ada nudi 40% popusta za godišnju pretplatu, ali morate im se izravno obratiti za procjenu.
Document360 vam omogućuje kreiranje baza znanja kako bi smanjili zahtjeve za podrškom i do 50%.
Document360 je odličan za poduzeća svih veličina koja žele kreirati i objaviti korisne baze znanja koje se slažu s identitetom vašeg brenda, Zbog toga, mala i srednja poduzeća najbolje mogu iskoristiti Document360.
Razlog zašto je Document360 različit od ostalih samoposlužnih ponuđača je taj što različite institucije, kao što je Harvard, vjeruju njegovom softveru za bazu znanja.
Document360 nudi opcije od $49, $149 i $299 mjesečno, uz dodatak besplatne probne verzije. Nadalje, postoji i enterprise plus plan, ali im se morate izravno obratiti za cijenu.
Hornbill Service Manager nudi 100% okruženje bez kodiranja uz moćne automatizirane procese koji pružaju brzu uslugu dok ujedno smanjuju troškove.
Hornbill Service Manager uklanja ograničenja koda samoposlužnog softvera, što koristi automatska ažuriranja i dodijeljene resurse.
Hornbill upravitelj službe se izdvaja svojom automatizacijom i samoposlužnim softverom koji je lako koristiti, što može pomoći rastu malih poduzeća.
Hornbill Service Manager nudi besplatni probni period. Za sve ostalo, morat ćete ih kontaktirati izravno za cijenu.
Freshdesk pretvara agente u zastupnike klijenata kroz integraciju za društvene medije kao što su Facebook, Twitter, Gmail, LinkedIn i više.
Freshdesk kontaktni centar upravlja i pojednostavljuje telefonske konverzacije za NGO, NFP i BFSI industrije nudeći samoodrživa samoposlužna rješenja.
Freshdesk kontaktni centar se izdvaja svojom mogućnošću za lako upravljanje i pojednostavljivanje operacija unutar samoposlužnih operacija srednjih i velikih poduzeća.
Postoji besplatna verzija, kao i opcije od $15 i $39 po agentu mjesečno. Besplatna probna verzija sustava je također dostupna.
Helpshift platforma integrira automatizaciju, botove, poruke i AI u skalabilnu platformu za korisničku službu.
Dizajniran za mala i srednja poduzeća, Helpshift nudi telefonsku i web chat podršku s jedinstvenim cjenovnim planovima koji se temelje na aktivnosti korisnika.
Helpshift je jedinstven zbog svog iskustva sa samoposlužnim rješenjima za mobilne platforme i mobilne igre koje koriste AI, što čini Helpshift savršenim za samostalne poduzetnike u području digitalne kreacije.
Helpshift-ov cjenovni model je temeljen na ostvarenoj komunikaciji sa korisničkom službom, što znači da plaćate samo za probleme koje riješite. Helpshift nudi besplatnu probnu verziju kao i besplatnu verziju svog softvera. Međutim, morate im se obratiti ako želite cijenu.
Teamsupport koristi efikasno upravljanje tiketima i višekanalnu podršku za pružanje samoposlužnih opcija diljem više digitalnih kanala, omogućujući kompanijama laku skalabilnost dok pružaju vrhunsku korisničku uslugu.
Dizajniran isključivo za kompanije koje trebaju skalirati svoje alate za rješavanje problema na većoj razini, Teamsupport je pravo rješenje.
Teamsupport je jedinstven jer omogućuje velikim timovima praćenje dodatnih informacija na tiketima, ne samo problema. Dodatno, možete pojednostaviti samoposlužne opcije svog poduzeća.
Teamsupport nudi besplatnu probnu verziju, kao i opcije od $50 i $69 po agentu mjesečno. Teamsupport također nudi i besplatnu probnu verziju svog softvera.
Kustomer vam omogućuje automatizaciju 40% vaših konverzacija bez kompromitiranja kvalitete usluge koju nudite.
Kustomer omogućuje korisnicima kreiranje prilagodljivih botova koji mogu pomoći u tijekovima rada i interakcijama s klijentima – pojednostavljujući vaše operacije i smanjujući troškove kompanije.
Unikatni aspekt koji Kustomer nudi je njegov AI-pogonjen sustav otklona koji djeluje kao prva crta obrane kada rješavate probleme s klijentima. Nadalje, Kustomer odlično radi za mala i srednja poduzeća.
Kustomer-ov softver košta $89 i $139. Nema besplatne probne verzije niti besplatne verzije softvera.
Airkit se integrira u backend vaše web stranice kako bi ponudio samoposlužne opcije dok pruža digitalno iskustvo vašim klijentima.
Airkit omogućuje timovima inžinjera implementaciju dodatnih značajki korisničke službe u backend web stranice bez potrebe za zapošljavanjem dodatnih zaposlenika.
Za razliku od ostalih ponuđača, Airkit nudi prilagođenu automatizaciju koja može biti integrirana u vaš backend, stoga je odličan izbor za srednja i velika poduzeća.
Možete isprobati Airkit besplatno, ali im se morate izravno obratiti za cijenu prilagođenu vašem poslovanju.
LiveHelpNow nudi više značajki u svom help desk softveru kao što je live chat, baza znanja i upravljanje emailom.
LiveHelpNow je preporučen zbog svog nagrađivanog chat softvera koji može svojim značajkama pomoći vrlo malim, kao i srednjim poduzećima,
LiveHelpNow se izdvaja sa svojim fokusom na poboljšanje zadovoljstva klijenata kroz samoposlužna rješenja i povećanje prodaje generiranjem potencijalnih kupaca.
LiveHelpNow nudi opcije za upravljanje email tiketima, live chat i bazu znanja koje počinju od $21. Nadalje, ne nude besplatnu verziju, samo besplatnu probu.
Replicant pruža softver za korisničku podršku koji koristi AI za prirodnu komunikaciju s klijentima i odgovor na pitanja bez odgađanja odgovaranja.
Replicant može pomoći velikim poduzećima automatizirati korisničku službu koristeći AI glasovne pozive. Može se upravljati svim aspektima korisničkih poziva, zajedno s bazama znanja koje pružaju izravna rješenja. Replicant nudi 24/7 korisničku podršku putem glasovne AI putem telefona za brzo i prirodno rješavanje korisničkih problema.
Replicant je jedinstven zbog svoje sposobnosti da koristi AI glasovnu podršku za automatizaciju vaše korisničke službe.
Replicant nudi besplatni demo svog autonomnog kontakt centra, ali ih trebate izravno kontaktirati za cijenu.
Apty pomaže za produktivnost zaposlenika, smanjene troškove treninga i povećan ROI softvera korištenjem svoje vizualne platforme za navođenje.
Apty pomaže kompanijama da poboljšaju svoj trenutni proizvod i usvoje značajke usmjerene na klijente koristeći svoj SaaS proizvod.
Apty se ističe od ostalih ponuđača svojom sposobnosti da ponudi značajke usmjerene na klijente po cijeni nižoj od ostalih ponuđača, što čini Apty rješenjem korisničke službe prilagođenim za male i srednje kompanije.
Apty nudi besplatnu probnu verziju i besplatnu verziju svog softvera. Kontaktirajte Apty izravno kako bi kreirali prilagođeni plan i dobili cijenu koja vam odgovara ako želite koristiti sve njiihove značajke.
Solvvy je cloud-based rješenje koje automatizira vaše poslovanje s praćenjem performansi i podršku tijekovima rada korištenjem chatbotova za podršku potrebama vaše korisničke službe.
Solvvy nudi skalabilno i personalizirano korisničko iskustvo korištenjem značajki automatizacije i modernih chatbotova, što ga čini savršenim rješenjem za mala, kao i velika poduzeća koja žele automatizirati operacije.
Solvvy se izdvaja od ostalih ponuđača korištenjem modernih chatbotova za automatizaciju korisničkog iskustva.
Solvvy nudi tri razine usluge:
Still didn't make up your mind?
LiveAgent offers you free trial so you can try all those features and integrations for yourself. Curious about all the opportunities?
Najbolji samoposlužni softver ima probnu verziju koja omogućuje da ga zaposlenici testiraju prije kupovine ili implementacije u kompaniju. To daje vlasniku mogućnost nadzora iz prve ruke kako zaposlenici koriste softver i pomaže u odluci trebaju li posebne značajke ili ne.
Možete se prijaviti za besplatnu 30-dnevnu probnu verziju LiveAgent-ovog samoposlužnog softvera na /probni-period/. Kreditna kartica vam nije potrebna, što čini besplatno isprobavanje softvera kako bi vidjeli odgovara li vašim potrebama lakšim no ikad.
Ako ste vlasnik poduzeća, znate koliko je važna korisnička služba. Pored svih vaših obaveza i odgovornosti, pružanje podrške 24/7 može predstavljati izazov. Tu vam samoposlužni softver može pomoći. Jedan od tih sustava je i LiveAgent, koji je dizajniran posebno za poduzeća koja žele lak način da oslobode svoje agente od odgovaranja na ponavljajuća pitanja, omogućujući im da se fokusiraju na kvalitetniju uslugu i kompleksnije probleme. Klijenti će moći naći odgovore sami, bez potrebe za kontaktiranjem ikoga iz vaše organizacije – štedeći vrijeme objema stranama. LiveAgent nudi besplatnu 30-dnevnu probu, tako da ga možete iskušati prije kupnje i uvjeriti se odgovara li ovaj samoposlužni softver vašem timu.
Otkrijte kako uslužni softver može unaprijediti vašu korisničku podršku i automatizirati procese, štedeći vrijeme i resurse. Bez obzira na industriju, saznajte kako odabrati pravi alat za vašu tvrtku i poboljšajte odnose s klijentima te povećajte zadovoljstvo zaposlenika. Posjetite nas za besplatno isprobavanje i podignite vašu korisničku službu na novu razinu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team