Najvažniji čimbenik u stvaranju pozitivnog odnosa sa svojim korisnicima je jasna i učinkovita komunikacija. Danas korisnici žele komunicirati s vašim brendom preko svih kanala: ne samo telefona i emaila, već i live chata, društvenih mreža i SMS poruka. Upravljanje komunikacijom s korisnicima preko svih tih kanala može biti zahtjevno, posebno unutar velikog tima korisničke podrške. Email se može izgubiti, a osoblje se može zbuniti oko istog upita koji je stigao na više kanala.
Service desk softver kao što je LiveAgent integrira sve te kanale u jedan. Nudi jedinstveno rješenje koje spaja vaš help desk, live chat, pozivni centar i društvene mreže. Ovo značajno olakšava upravljanje vašim help deskom i omogućava vam da bolje opslužujete svoje korisnike.
Softver za servisnu službu nastoji riješti nekoliko uobičajenih problema:
Odgovaranje korisnicima pravovremeno i učinkovito još je jedan veliki izazov za suvremeno poslovanje. Odgovori koji kasne mogu jednostavno uništiti vaš ugled kod korisnika.
U svojstvu sustava temeljenog na oblaku, softver za servisnu službu ima mnoštvo korisnih prednosti, uključujući značajno sigurnije sigurnosne mjere. Ovo je zbog toga, umjesto da se podaci pohranjuju na fizičke tvrde diskove, pohranjuju se na internet.
Budući da se komunikacija s korisnicima uobičajeno odvija na velikom broju kanala, osoblju korisničke podrške može biti zahtjevno surađivati. Softver za servisnu službu olakšava zajednički rad jer cijelo osoblje može vidjeti što se točno događa sa svakih zahtjevom.
Bez dijeljenog softvera za upravljanje komunikacijom s klijentima, vrlo je teško procijeniti koliko dobro služite vašim klijentima. Nadalje, sustav vam omogućava da brzo vidite što radite dobro, a što treba popraviti.
Pomoću LiveAgent-a možete nadzirati sve poruke koje razmjenjuju vaš tim i korisnici. Možete jednostavno uočiti probleme i nagraditi osoblje koje pruža vašim korisnicima odlučnu uslugu.
Softver za servisnu službu idealan je za tvrke svih veličina i djelatnosti. Možete ga koristiti u: -E-trgovini i uslugama -putovanju -smještaju -marketingu i telekomunikacijama -zabavnoj industriji
LiveAgent je višekanalni service desk softver. Koristi jedinstven tiketing sustav koji prati korisničke upite, bez obzira na to na kojem se komunikacijskom kanalu pojavljuju. To omogućava vašim klijentima da vas kontaktiraju na način koji im je najzgodniji te osigurava da vaše osoblje nikada neće pobrkati korisničke zahtjeve. Također omogućava osoblju da se brzo i jednostavno prebacuje među različitim komunikacijskim kanalima kako biste mogli biti u stalnom kontaktu sa svojim korisnicima.
Ako vas vaši korisnici žele kontaktirati preko vašeg pozivnog centra, live chata ili emaila, LiveAgent je tu za vas. Sadrži čak i društvene mreže kako bi vaše osoblje moglo stalno nadzirati svaki način na koji vaši klijenti kontaktiraju s vašom kompanijom.
LiveAgent spaja odlično čavrljanje uživo, zaprimanje zahtjeva za podršku i automatizaciju što nam omogućuje pružanje iznimne podrške našim korisnicima.
Peter Komornik, CEO
Napravili smo LiveAgent imajući zadovoljstvo korisnika na umu. Softver nudi komplet alata za upravljanje service deskom integriranih u jedno sučelje.
Ako vas vaši klijenti žele kontaktirati putem vašeg centra za pozive, live chata ili emaila, LiveAgent je tu za vas. Tu su čak i društveni mediji, tako da vaše osoblje može neprestano nadzirati svaki način na koji klijenti imaju interakciju s vašom kompanijom.
Jako smo ponosni na ocjene koje su recenzenti dali našem service desk softveru. LiveAgent je od strane recenzenata ocijenjen kao najbolji izbor za service desk u odnosu na ijedno drugo rješenje.
Kada je riječ o service desk softveru, stalna komunikacija je ključna. LiveAgent omogućava vašem osoblju komunikaciju s vašim klijentima preko mnogo kanala te preko aplikacija za računala i mobilne uređaje.
Ako vas klijenti žele kontaktirati putem vašeg pozivnog centra, live chata ili emaila, LiveAgent je tu za vas. Čak uključuje i društvene medije, tako da vaše osoblje može neprestano nadzirati svaki način na koji vaši klijenti imaju interkaciju s vašom kompanijom.
Najbolji softver za servisnu službu treba omogućiti komunikaciju s vašim korisnicima na jeziku na kojem se osjećaju najugodnije. LiveAgent nudi višejezičnu podršku za više od 40 jezika.
Ako vas vaši klijenti žele kontaktirati koristeći pozivni centar, live chat ili email, LiveAgent je tu za vas. Čak uključuje i društvene medije, tako da vaše osoblje može neprestano nadzirati svaki način na koji vaši klijenti vrše interakciju s vama.
Bez softvera za servce desk, upravljanje komunikacijom s klijentima može biti opterećujuće. LiveAgent je osmišljen da pruži vašoj kompaniji set ključnih alata za jednostavnije tijekove rada, upravljanje s više komunikacijskih kanala i u konačnici, poboljšanje vaših odnosa s klijentima
Pomoću LiveAgent-a možete trenutno mijenjati različite oblike komunikacije s klijentima, a da ne izgubite cijelu situaciju iz vida. Možete automatizirati česte zadatke koji oduzimaju puno vremena i prilagoditi doživljaj svog service deska potrebama vašeg sektora stvaranjem jedinstvenih kontakt obrazaca i nestandardiziranih centara za podršku. No, ovo je tek početak i mi stalno unaprjeđujemo naš softver za servisnu službu. Napravili smo već više od 179 help desk značajki te više od 40 integracija.
Jako smo ponosni na to da smo radili s nekima od najvećih kompanija i brendova na svijetu, ali ponosimo se i time da smo pomogli više od 20 000 malih tvrtki da poboljšaju svoje service deskove.
Prikupili smo priče o uspjehu i svjedočanstva kako bi vam pokazali kako vam LiveAgent može pomoći da jednostavnije upravljate svojim service deskom.
Najbolji service desk softver se prilagođava vašem poslovanju i logično, LiveAgent ima napredne značajke za prilagodbu.
Koristeći naš softver možete napraviti service desk rješenje koje je idealno i za vaše klijente i vaš sektor. Također možete koristiti našu service desk aplikaciju za prilagodbu, izmjenu i povećanje kapaciteta svog service deska kako vaša kompanija bude rasla.
Service desk softver želi riješiti jedan od najvećih izazova s kojima se tvrtke danas susreću. Kada imate otvoreno tako puno komunikacijskih kanala prema svojim klijentima, od emaila do društvenih medija, može biti iznimno teško pratiti korisničke upite i zahtjeve.
LiveAgent koristi tiketing sustav kako bi spojio svu vašu komunikaciju s klijentima na jedno mjesto, omogućavajući vašem osoblju da jednostavno upravlja i odgovara vašim cijenjenim klijentima na nekoliko kanala.
Service desk softver je obično napravljen kao SaaS – softver kao servis – jer vam ovaj poslovni model nudi maksimalnu količinu fleksibilnosti i prilagodljivosti kada je riječ o upravljanju vašim service deskom. SaaS service desk softver također koristi pohranu u oblaku kako bi osigurao da vaše osoblje ima trenutni pristup svih podacima koji su im potrebni kako bi isporučili fantastičnu korisničku uslugu.
Postoji mnogo različitih service desk softvera koje možete odabrati, ali nisu svi jednaki. A kada donosite investicijsku odluku za svoje poslovanje, trebate pažljivo razmotriti ključne značajke koje tražite od vašeg service desk softvera.
Neki od najvažnijih čimbenika koje treba uzeti u obzir pri odabiru softvera za korisničku službu su raznolikost kanala koje vam taj softver omogućava da koristite, sigurnost softvera te ponuđene značajke.
Najzad, odabir pravog service desk softvera za vas će ovisiti o sektoru, veličini i konkretnim potrebama vašeg poslovanja.
Imajući to u vidu, napravili smo LiveAgent da bude što je moguće agilniji kako bi omogućio tvrtkama svih veličina i djelatnosti da poboljšaju komunikaciju s korisnicima. Zbog toga LiveAgent koriste neki od najvećih brendova na svijetu i više od 20 000 malih tvrtki vjeruje našem softveru za upravljanje njihovim service deskovima.
Otkrijte kako LiveAgent softver za kontaktni centar može transformirati vašu korisničku službu u 2023. Ujedinite sve komunikacijske kanale u jednu pristiglu poštu, poboljšajte produktivnost, smanjite troškove podrške i iskoristite dodatne prodajne prilike. Isprobajte besplatno i pridružite se 30k tvrtki koje nam vjeruju!
Korisnička služba u odnosu na korisničku podršku
Otkrijte ključne razlike između korisničke službe i korisničke podrške! Naučite kako pružiti vrhunsko korisničko iskustvo razumijevanjem njihovih jedinstvenih uloga. Posjetite naš vodič za detalje koji će vam pomoći da optimizirate zadovoljstvo kupaca i efikasnost vaših timova.
Softver za upravljanje uslugama
Softver za upravljanje uslugama program je koji tvrtke koriste za upravljanje pružanjem usluga svojim korisnicima. Softver za upravljanje uslugama izvrstan je način optimizacije tehnologije tvrtke.
Trebate poboljšati svoju korisničku službu?
Poboljšajte svoju korisničku službu uz napredne značajke korisničke podrške koje vam pomažu personalizirati komunikaciju i pružati brze odgovore vašim klijentima.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team