Stope napuštanja kolica su vezane za uska grla u procesu kupnje. Često kupci ne dobiju odgovor ili proces kupnje bude prekompliciran i odbojan.
LiveAgent vam daje priliku da značajno smanjite broj napuštenih kolica za kupnju, te šansu da povratite kupce kroz napredne funkcionalnosti automatizacije i live chata.
Napuštanje je e-commerce izraz za opisati posjetitelja web stranice koji napusti stranicu prije završetka željene akcije. Primjeri napuštanja uključuju napuštanje kolica za kupovinu, što se odnosi na posjetitelje koji dodaju proizvode u svoja online kolica, ali napuste stranicu bez završetka kupovine.
Naši posljednji podaci o napuštanju kolica iz 2019. kažu da je svjetski prosjek napuštanja kolica 69.91% u svim sektorima.
Međutim, važno je naglasiti da stope napuštanja kolica variraju o ovisnosti od sektora, jer različite stranice imaju različite procese kupnje i ponašanje klijenata.
Napuštanje kolica u online maloprodajnoj industriji može nanijeti dosta frustracija, stresa i boli. Srećom, stopa se može smanjiti upotrebom nekoliko ključnih taktika i strategija kao što je poboljšavanje iskustva pretrage, pojednostavljenje procesa kupnje, kao i gradnjom povjerenja, vjernosti i svijesti. Poduzeća i dalje dokazuju da implementacija višekanalnog softvera za korisničku podršku može ponuditi olakšanje i pružiti odlične rezultate.
Nudimo potpomognutu uslugu migracije s većine popularnih rješenja za korisničku podršku.
Kako bi izbjegli da vaši klijenti potraže alternative, ključno je pružiti korisničku uslugu u realnom vremenu tijekom procesa kupnje, pogotovo ako je predug ili prekompliciran.
Proces kupnje se smatra kompliciranim ako tražite previše informacija ili zahtijevate od klijenta da se registrira prije kupnje. Važno je sjetiti se da proces kupnje treba biti jednostavan i što je moguće kraći.
Pružanjem podrške u realnom vremenu tijekom procesa kupnje, možete smanjiti stopu napuštanja trgovačkih kolica za dvoznamenkast broj i u isto vrijeme povećati svoju stopu konverzije.
Budite dostupni da odgovorite na sva pitanja koja vaši klijenti mogu imati o vašim proizvodima, dostavi ili cijenama.
Kupci su tehnički potkovani i uvijek u potrazi za najboljom ponudom, tako da često dodaju artikle u svoja kolica, ali istovremeno traže iste artikle na drugim stranicama koje nude bolje uvjete (prijevoz, cijena, datum i vrijeme dostave). U osnovi, ovi kupci se još nisu odlučili s koje stranice će kupiti.
Korištenjem proaktivnih chat pozivnica možete lako pružiti kupcima pozitivno iskustvo usluge koje ih uvjerava da je vaša trgovina baš ona u kojoj trebaju kupovati.
Sudeći po Forresteru, 44% online potrošača kaže da “dobivanje odgovora na pitanje od strane stvarne osobe tijekom online kupovine jedna od najvažnijih značajki koju web stranica može ponuditi.”
Označite točna mjesta u procesu kupovine gdje vaši klijenti napuštaju svoja kolica. LiveAgent-ove napredne funkcionalnosti vam omogućavaju praćenje na kojoj stranici su vaši klijenti i koliko dugo je pretražuju.
53% kupaca je sklono napuštanju svojih online kupnji ako ne mogu naći brzi odgovor na svoja pitanja. Pružite podršku kroz live chat, najčešća pitanja, društvene medije, email i više!
Pogledajte naš video da saznate više o tome kako možete pružiti korisničku uslugu u realnom vremenu za posjetitelje vaše web stranice.
Iskoristite proaktivne chat pozivnice kao poticaj klijentima da razgovaraju s vama u realnom vremenu. Napravite korak naprijed s LiveAgent-ovim naprednim značajkama koje vam omogućavaju da nadgledate na kojim stranicama su vaši web posjetitelji i koliko vremena provode na svakoj.
Ako kreirate prikladna vremenska pravila, LiveAgent će automatski generirati emailove o napuštenim kolicima 24 sata (ili neki drugi vremenski raspon) nakon napuštanja.
Emailovi o napuštenim kolicima imaju stope otvaranja veće od 45%, stope klikanja od 50% i stopu konverzije onih koji kliknu na poveznicu u mailu od 50%.
LiveAgent nudi vrhunske sigurnosne standardne sukladne s najnovijim propisima. Vaša privatna komunikacija je sigurna i enkriptirana, locirana unutar EU, US ili azijskih centara za podatke, u ovisnosti od vaših želja. LiveAgent je također u potpunosti GDPR sukladan i slijedi najnovije i najbolje prakse SaaS industrije.
LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.
Peter Komornik, CEO
Uz pružanje podrške u realnom vremenu, LiveAgent vam može pomoći usmjeriti sve vaše komunikacijske kanale.
Povezivanjem neograničene količine telefonskih brojeva, email adresa, društvenih računa, baza znanja i korisničkih portala s vašim LiveAgent računom, moći ćete pružiti brzu i efikasnu podršku sa svim kanalima koje vaši klijenti koriste.
Kreiranjem samoposlužnih portala dajete svojim klijentima opciju da samostalno pronađu odgovore na vaša pitanja. Iako je live chat tražen i poželjan, neki klijenti se jednostavno ne osjećaju ugodno u razgovoru s drugim ljudima. Pružanjem baze znanja ili korisničkog portala za vaše klijente, vaše poduzeće će izgledati legitimno i vjerodostojno.
LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2020.
Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.
Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.
Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.
Pružite besprijekornu korisničku podršku u realnom vremenu kako bi smanjili broj napuštenih kolica u svojoj e-trgovini. Uz LiveAgent, to je lako.
Otkrijte kako učinkovito upravljati količinom poziva u vašem pozivnom centru s LiveAgent-om. Naučite prepoznati veliku glasnoću poziva i primijeniti strategije poput dodatnih servisnih kanala i resursa za samoposluživanje. Optimizirajte svoje operacije kako biste smanjili troškove i povećali zadovoljstvo korisnika. Isprobajte besplatno!"
Prebacujete se s Helpcrunch na LiveAgent?
Prebacite se s Helpcrunch na LiveAgent uz besplatnu migraciju podataka i podršku. Isprobajte naš softver s 179 značajki i 40+ integracija uz besplatni probni period. Povećajte uštede i uživajte u vrhunskoj korisničkoj podršci. Pridružite se tvrtkama poput Huawei i BMW-a u pružanju izvanredne usluge. Kontaktirajte nas danas!
Efikasan softver za odlazne pozive
Poboljšajte svoju prodaju i marketinške kampanje uz LiveAgent softver za odlazne pozive s ugrađenim CRM-om. Isprobajte besplatno 14 dana bez troškova postavljanja i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Proaktivno kontaktirajte klijente, optimizirajte interakcije i povećajte prodajne mogućnosti s najboljim rješenjem za pozivni centar u 2022. godine.
Iskoristite FAQ softver kako biste optimizirali korisničko iskustvo samučenja
Optimize your customer support with LiveAgent's FAQ software, enhancing user self-service and agent productivity. Empower customers to find quick, effective solutions independently, reducing repetitive queries and boosting satisfaction. Start your free trial today and discover how streamlined knowledge bases can elevate your support strategy!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team