Najbolji softver zaangažman korisnika

Saznajte zašto smo softver #1 na tržištu.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Iskoristite softver za angažman korisnika

Softver za angažman korisnika je softver koji upravlja komunikacijom s kupcima putem različitih kanala poput web chata, e-maila ili društvenih medija. Platforma za angažman kupaca obično uključuje značajke koje podržavaju višekanalnu komunikaciju, CRM sustave, izvještavanje, marketinšku personalizaciju i samoposluživanje kupaca. Glavna poslovna korist korištenja softvera za angažman kupaca je povećani prihod, povrat ulaganja i zadovoljstvo kupaca.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Men shaking hands - illustration

Uložite u softver za angažman korisnika

Softver za angažman korisnika koristi se za stvaranje i zadržavanje pozitivnih odnosa s vašim kupcima. Ako svojim klijentima neprestano pružate ugodno korisničko iskustvo, statistički je vjerojatnije da ćete postati lojalni vašem brandu. Zapravo, 96% kupaca kaže kako je korisnička podrška važna za njihov odabir lojalnosti marki.

Lojalni kupci imaju svoje prednosti – oni imaju četiri puta veću vjerojatnost da će podržati vaše poslovanje zagovaranjem robne marke koja uključuje recenzije, kao i preporuke od usta do usta. Kako vjerni kupci povezani s vašim brendom, pet je puta veća vjerojatnost da će ponovo kupiti kod vas. Zbog toga je važno neprestano nastojati poboljšati svoju uslugu. Prema Forbesu, 84% tvrtki koje rade na poboljšanju svog korisničkog iskustva izvještavaju o povećanju prihoda.

Glavne značajke

Na tržištu postoji dosta dobavljača softvera za angažman kupaca i može biti teško razlikovati koji je softver najbolji i koje su značajke ključne. Sastavili smo popis glavnih značajki softvera za angažman kupaca. Ponuđivači softvera za angažman kupaca trebali bi u svoje osnovne pakete uključiti sljedeće: višekanalno angažiranje kupaca, automatizacija, gamifikacija, izvještavanje, centralizirano upravljanje, integracije, segmentacija i ugrađeni CRM.

features overview - integration
social notifications - illustration

Multi-kanalni angažman

Pravi softver za angažman kupaca trebao bi vam pružiti mogućnost komunikacije s vašim kupcima putem više kanala koji preferiraju kupci kao što su e-mail, poruke, glasovni poziv ili društvene mreže.

Automatizacija

Automatizacija je bitna značajka softvera za angažman kupaca jer štedi vrijeme. Automatizacijska pravila omogućuju vam izvršavanje strategija angažmana kupaca kada su zadovoljeni određeni kriteriji. Na primjer, ako je kupac više puta kupio određeni proizvod, može primiti promotivnu e-mail kada je artikl ponovno dostupan ili je na rasprodaji.

Artificial intelligence - illustration
man and woman winners-illustration

Gamifikacija

Softver za angažman kupaca trebao bi biti koristan i za vaše kupce i za osoblje. Gamifikacija je zabavan način nagrađivanja agenata i promicanja zdrave konkurencije među timovima i pojedincima . Povećajte produktivnost davanjem nagradnih znački i podizanjem ranka

Izvještavanje

Proaktivni softver za angažman kupaca trebao bi imati sofisticiranpaket analitike koji vam pruža moćne alate za analizu i izvještavanje.

report on tablet-illustration
emails on tablet - illustration

Centralizirano upravljanje

Centralizirani sustav upravljanja omogućuje vam pregled i upravljanje svim podacima i komunikacijama vaših kupaca s jedne nadzorne ploče. Bez obzira s kojeg kanala primate upit kupaca, svi će stići u jedan univerzalni inbox kojem može pristupiti cijeli vaš tim za korisničku podršku.

Integracije

Softver za angažman kupaca trebao bi biti u mogućnosti integrirati se s aplikacijama trećih strana koje već upotrebljavate za svakodnevne poslovne aktivnosti. Integracije mogu uključivati POS sustave, sustave e-trgovine i društvene mreže.

app installation - illustration
segment - illustration

Segmentacija

Segmentacija kupaca je važna značajka jer vam omogućuje  segmentirajte vaših korisnika prema prikupljenim podacima. Koristeći segmentaciju, možete lako ciljati određene skupine kupaca i prilagoditi sadržaj njima.

CRM

Izvrsni softver za angažman kupaca trebao bi sadržavati ugrađeni CRM jer vam omogućuje upravljanje svim potrebnim podacima o kupcima, od podataka o kontaktima do prethodnih narudžbi i ticketa.

customer profile
book lover - illustration

Baza znanja

Baze znanja velika je prednost svakog softvera za angažman kupaca. Omogućuju kupcima brz pronalazak odgovora koji su im potrebni bez potrebe da vas izravno kontaktiraju. Baza znanja prednost je i za vaše kupce i za agente. Baze znanja smanjuju vrijeme čekanja kupaca, opterećenje vaših agenata, kao i vrijeme provedeno na rješavanju upita. 

LiveAgent's sadrži sve

LiveAgent je potpuno opremljen softver za angažman kupaca koji vam omogućuje da se usredotočite na poticanje odnosa s kupcima. LiveAgent nudi:

Univerzalni Inbox

Univerzalni inbox pomaže vam organizirati upite kupaca sa više kanala i omogućuje vam brzi odgovor na njih.

Gamifikacijske značajke

Značajke gamifikacije koje možete koristiti za nagrađivanje i poticanje vašeg vrijednog osoblja za pružanje podrške korisnicima.

Sustav za izvještavanje

Moćni sustavi izvještavanja koji vam omogućuju da na brzinu vidite koliko dobro komunicirate sa svojim kupcima.

man and woman receiving awards

Isprobajte LiveAgent već danas

Ako tražite najpopularniji softver za angažman, isprobajte LiveAgent. LiveAgent je najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima u kategoriji MSP-ova u 2020. Nudimo besplatnu probnu verziju softvera za angažman kupaca koja traje 14 dana. Nije potrebna kreditna kartica. Neka vaši kupci budu zadovoljni i angažirani s LiveAgent-om.

smiling woman with coffee

LiveAgent olakšava korisničku podršku. Vrijeme odziva sada je brže za 26%..

black Martinus logo
Related Articles to Softver za angažman korisnika
Korisnički zastupnik je zaposlenik koji u ime organizacije komunicira s kupcima tvrtke. On je glas tvrtke.

Korisnički zastupnik

Korisnički zastupnik je ključni zaposlenik koji komunicira s kupcima i predstavlja tvrtku te njezine proizvode ili usluge putem više kanala. Njihova uloga uključuje rješavanje upita, pitanja i pritužbi kupaca, što je ključno za zadržavanje klijenata i poslovni uspjeh. Saznajte više o važnim vještinama i obuci potrebnoj za ovu poziciju te kako softver poput LiveAgent-a može unaprijediti korisničku podršku. Isprobajte LiveAgent besplatno i poboljšajte svoj tim za korisničku podršku već danas!

Implementacija robusnog besplatnog softvera za upravljanje korisnicima ključna je ako želite da vaše poslovanje uspije. Saznajte o prednostima i najboljim praksama.

Besplatni softver za upravljanje kupcima

Implementacija robusnog besplatnog softvera za upravljanje korisnicima ključna je ako želite da vaše poslovanje uspije. Saznajte o prednostima i najboljim praksama.

Povećajte angažman klijenata s personaliziranom višekanalnom podrškom. Učinite da se vaši klijenti osjećaju dobro svaki put kada se susretnu s vašim poduzećem.

Povećajte angažman s LiveAgent-om

Povećajte angažman klijenata s personaliziranom višekanalnom podrškom. Učinite da se vaši klijenti osjećaju dobro svaki put kada se susretnu s vašim poduzećem.

Počnite koristiti softver za interakciju s korisnicima već danas. Budite u toku sa svim zahtjevima kupaca i poboljšajte korisničko iskustvo na svim kanalima.

Recite zbogom nejasnoćama uz softver za interakciju s korisnicima

Počnite koristiti softver za interakciju s korisnicima već danas. Budite u toku sa svim zahtjevima kupaca i poboljšajte korisničko iskustvo na svim kanalima.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x