LiveAgent softver za dolazne pozive omogućuje tvrtkama učinkovito upravljanje komunikacijom s kupcima putem IVR-a i pametnog usmjeravanja poziva, poboljšavajući korisničko zadovoljstvo i prodaju uz integrirane funkcionalnosti poput snimanja poziva i analitike.
Unatoč brzom porastu digitalnih kanala, telefonska podrška i dalje ostaje jedno od najpopularnijih sredstava komunikacije s kupcima, kako u B2B, tako i u B2C industriji. Zapravo, istraživanje pokazuje kako 39% potrošača više voli podršku putem telefona nego preko drugih komunikacijskih kanala.
Pomoću LiveAgent-a možete postaviti virtualni pozivni centar i primati pozive s fiksne linije ili web stranice. Jednostavno upravljajte dolaznom komunikacijom s kupcima, poboljšajte performanse svog tima za podršku i ostvarite više ulaznih prodaja.
Softver za dolazne pozive omogućuje tvrtkama da učinkovito obrađuju veliku količinu telefonskih poziva kupaca. Softver radi s IVR (Interactive Voice Response) tehnologijom i inteligentnim sustavima usmjeravanja poziva koji smanjuju broj prekinutih poziva i vrijeme čekanja poziva, istovremeno osiguravajući kako su pozivi uvijek povezani s najprikladnijim agentima.
Saznajte više
Korištenjem profesionalnog softvera u vašem pozivnom centru možete unaprijediti način na koji vaše poduzeće rješava dolazne komunikacije s kupcima.
Bilo da se radi o odgovaranju na zahtjeve kupaca na vrijeme ili zatvaranju prodaje, vaši agenti mogu postići pozitivan ishod samo ako im softver pozivnog centra koji koriste pruža niz korisnih značajki.
Pomoću integriranog IVR-a možete pojednostaviti komunikaciju jer se pozivi prosljeđuju pravim odjelima ili agentima, smanjujući vrijeme čekanja i povećavajući zadovoljstvo kupaca.
Uz trenutni pristup detaljnim informacijama o pozivima, agenti mogu nadograditi i unakrsno prodati relevantne proizvode ili usluge vašim postojećim kupcima i potaknuti veću prodaju.
Bilo da se radi o odgovaranju na zahtjeve kupaca na vrijeme ili zatvaranju prodaje, vaši agenti mogu postići pozitivan ishod samo ako im softver pozivnog centra koji koriste pruža niz korisnih značajki.
LiveAgent nudi jednostavnu integraciju s 99+% nacionalnih, regionalnih i globalnih VoIP partnera – odaberite svog VoIP davatelja, povežite neograničeno brojeva. Također možete omogućiti pozive s računala na računalo i omogućiti korisnicima da vas zovu klikom na gumb na vašoj web stranici.
Saznajte više
Kako bi osigurao brzu i preciznu komunikaciju, softver pozivnog centra LiveAgent-a automatski usmjerava pozive po prioritetu ili ih dodjeljuje nasumično. Pozivi s prioritetnom dodjelom preusmjeravaju se na slobodnog agenta s najvišim prioritetom i najduljim vremenom od zadnjeg poziva, dok se slučajnim dodjeljivanjem pozivi distribuiraju trenutno dostupnim agentima.
S Interactive Voice Response (IVR) dizajnerskim alatom možete stvoriti i najkompliciranija i personalizirana IVR stabla, automatizirati i ubrzati vašu glasovnu podršku, uštedjeti resurse i osigurati kaki se pozivi kupaca uvijek preusmjeravaju na najprikladnije odjele ili agente.
Saznajte više
Uživajte u neograničenom snimanju poziva bez upotrebe bilo kakvog dodatnog softvera za snimanje poziva i sigurno pohranite sve dolazne pozive kupaca i poruke govorne pošte na svoj račun LiveAgent za pravne, obrazovne ili svrhe podrške. Reproducirajte, preuzmite ili se vratite na snimljene pozive kad god su vam najpotrebniji kako biste bolje služili svojim klijentima.
Postavite gumb za video chat bilo gdje na web stranici i neka vas korisnici zovu sa svog računala u cilju personaliziranije komunikacije. Videopoziv LiveAgent-a u potpunosti se odvija u pregledniku pa nema potrebe za instaliranjem bilo koje vanjske aplikacije . Videopozivi će se sigurno pohraniti u obliku ticketa.
Steknite cjelovit prikaz izvedbe vašeg pozivnog centra pomoću detaljnog izvještavanja. Generirajte razna izvješća i pratite sve važne mjerne podatke pozivnog centra i KPI-je, uključujući izvješća o produktivnosti agenata i rangiranju agenata kako biste identificirali agente s najboljom izvedbom i one kojima će možda trebati dodatna obuka.
LiveAgent Pozivni centar zasnovan na oblaku prepun je niza značajki koje agentima mogu pomoći u generiranju više prodajnih mogućnosti tijekom interakcije s kupcima i pružanja stalne korisničke podrške.
Bez obzira na korišteni kanal podrške, sva komunikacija sa svakim kupcem prikladno se pohranjuje u isti hibridni ticket pod istim ID-om ticketa, sa svim važnim detaljima o kupcu koji su vam potrebni.
Pomoću ugrađenog CRM-a u LiveAgent agenti mogu odmah vidjeti s kime komuniciraju. Dodajte polja svakom kontaktu za pohranu podataka o kupcima, stvaranje bilješki, lak pristup prethodnoj povijesti ticketa – i imajte sav kontekst potreban za pružanje personalizirane podrške i iskorištavanje mogućnosti dodatne i unakrsne prodaje.
Pozivni centar za dolazne pozive samo je segment složenijeg rješenja višenamjenske službe za pomoć. Uz LiveAgent vaši vas kupci mogu dobiti s bilo kojeg mjesta. Bez obzira na kanale koje koriste – e-mail, telefon, chat ili društvene medije – vaši agenti mogu jednostavno, prikladno i učinkovito upravljati svim interakcijama kupaca s jednog mjesta putem objedinjene nadzorne ploče i pružiti besprijekorno višenamjensko korisničko iskustvo. Softver dolazi s 180+ značajki, 40+ integracija i gotovo bezbrojnim mogućnostima prilagodbe kako bi se prilagodili vašem poslovanju.
Ako tražite besplatni softver za ulazne pozive, alat će vjerojatno imati ograničenu funkcionalnost. Kada istražujete rješenja, obratite pažnju na skup najkritičnijih značajki poput IVR-a, mogućnosti usmjeravanja poziva, neograničene snimke poziva, izvještavanje itd. Alat bi trebao biti jednostavan za postavljanje i omogućiti timovima za podršku da pokrenu kompletnu funkcionalnost pozivnog centra u roku od nekoliko minuta i nekoliko jednostavnih klikova.
Ostvarite pristup cloud-based pozivnom centru s mogućnostima odlaznih i dolaznih poziva i bez dodatne naplate po minuti korištenja. LiveAgent nudi najbolju vrijednost za vaš novac s potpuno transparentnim cijenama, naplaćuju se samo za stvarnu upotrebu svakog mjeseca. Nema dugoročnih ugovora, samo plaćajte kako idete.
Prikladan za mala poduzeća, agencije pa čak i za velike korporacije
$39
/mo
Isprobajte odmah
Najbolji softver za kontakt centar
Otkrijte najbolji softver za kontakt centre s ključnim značajkama i prednostima za poboljšanje poslovne komunikacije.
Pozivni centar za dolazne pozive
Otkrijte kako pozivni centar za dolazne pozive uz LiveAgent može unaprijediti vašu korisničku podršku. Uz značajke poput IVR-a i pametnog usmjeravanja poziva, osigurajte personaliziranu podršku i povećajte zadovoljstvo korisnika. Isprobajte besplatno i unaprjedite učinkovitost vašeg tima!
Efikasan softver za odlazne pozive
Poboljšajte svoju prodaju i marketinške kampanje uz LiveAgent softver za odlazne pozive s ugrađenim CRM-om. Isprobajte besplatno 14 dana bez troškova postavljanja i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Proaktivno kontaktirajte klijente, optimizirajte interakcije i povećajte prodajne mogućnosti s najboljim rješenjem za pozivni centar u 2022. godine.
Trebate softver za snimanje poziva što prije je moguće?
Isprobajte LiveAgent softver za snimanje poziva koji poboljšava kvalitetu usluge, obučava agente i osigurava pravnu zaštitu s neograničenom pohranom. Uživajte u besplatnom probnom razdoblju od 14 dana bez potrebe za kreditnom karticom. Unaprijedite transparentnost i učinkovitost vašeg poslovanja već danas!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team