Posebno čvorište uz softver za korisnički portal

Omogućite korisnicima pristup resursima i praćenju tiketa.

  • ✓ Bez troška postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Smanjite troškove uz softver za korisnički portal

Postavite sveobuhvatan, dobro strukturiran i dobro indeksiran portal za korisnike koji uključuje bazu znanja, forume zajednice i česta pitanja. Smanjite vrijeme i troškove komunikacije sa svojim klijentima nudeći samoposlužnu podršku i dopuštajući svojim klijentima provjeru napretka svojih upita za podršku bez potrebe da vas kontaktiraju. S LiveAgent-om je to jednostavno.
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Što je softver za korisnički portal?

Softver za korisnički portal, poznat i kao softver za klijentske portale, omogućuje vam dijeljenje informacija s vašim klijentima. Korisnički web portal također omogućuje vašim klijentima siguran pristup njihovom statusu ili povijesti tiketa, detaljnim informacijama o proizvodu/usluzi i mnogim drugim informacijama.

Na primjer, korisnik korisničkog portala imat će pristup bazi znanja, kao i člancima na forumu zajednice. Ukratko, korisnički portal nudi kombinaciju rješenja za baze znanja o specifičnim proizvodima, poslovnih podataka i alata za samoposluživanje.

Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Kako funkcionira korisnički portal?

Siguran klijentski portal poput LiveAgent-a omogućuje vašim kupcima provjeru statusa svojih upita nakon što se prijave. Budući da se upiti kupaca pretvore u tickete, klijent će sve detalje pronaći u “ticketu”. Zahvaljujući ovoj tehnologiji, klijenti ne moraju kontaktirati i čekati pomoć agenata za korisničku pomoć. Korisnički portal je vrhunsko rješenje za korisničku podršku koje stvara besprijekorno internetsko iskustvo i povećava angažman korisnika putem foruma, obrazaca za povratne informacije i interaktivne baza znanja.

Zašto biste trebali imati korisnički portal?

Korisnička služba je prilično napredovala tijekom posljednjih nekoliko godina. Ne morate čekati obavijesti emailom kako biste znali da je problem riješen. Softverska rješenja za korisničke portale omogućuju korisnicima portala pristup informacijama koje su im potrebne – bez čekanja na pomoć. Ovi namjenski portali za podršku također omogućavaju korisnicima portala pristup povijesti tiketa, bazi znanja, forumu zajednice, a također pružaju mogućnost slanja povratnih informacija. Implementacija rješenja za bazu znanja unutar vašeg samoposlužnog portala može poboljšati zadovoljstvo klijenata i smanjiti količinu tiketa za podršku, što će na kraju vašem poduzeću uštedjeti vrijeme i resurse.

Mrežni samoposlužni portal može biti prostor posvećen za vaše kupce u kojem traže relevantne članke iz baze znanja. Prestanite stvarati Google tablice za dijeljenje dokumenata s klijentima. Ovi komplicirani procesi samo štete vašem angažmanu korisnika. Resursi za samoposluživanje, kao što su baze znanja, forumi ili povratne informacije kupaca, oslobađaju vaše predstavnike kupaca često postavljanih pitanja i omogućavaju im da se usredotoče na teže upite kupaca. Iskoristite softver našeg korisničkog portala za dijeljenje najava o novim značajkama, napomena o izdanju proizvoda i odmah poboljšajte produktivnost svojih agenata.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Efikasni korisnički portal koji odgovara vašem poduzeću

LiveAgent-ov korisnički portal sadrži bazu znanja, forum i korisničke povatne informacije.

70% korisnika preferira potražiti odgovor prije kontaktiranja službe za korisnike

Postavite klijentski portal i njegove vizualne elemente sa samo nekoliko klikova. Stvorite baze znanja i generirajte forum kako bi vam kupci mogli pomoći i razgovarati o novim funkcionalnostima ili prijedlozima za poboljšanje.

smiling woman with coffee

LiveAgent čini korisničku podršku milijon puta lakšom. Naše vrijeme odgovora je sada brže za 26%.

black Martinus logo

Naučite vaše korisnike kako sami mogu riješiti problem

Vaši agenti za podršku dobit će manje upita i kao rezultat toga, njihovo vrijeme odziva na upite kupaca bit će znatno brže.

Online portal za korisnike pohranjuje vaše članke iz baze znanja, postove na forumu, kao i povratne informacije i prijedloge vaših kupaca. Pročitajte više o korisničkom portalu.

Baza znanja je jedna od ključnih značajki portala koja pruža korisnicima lagan i ekskluzivan pristup vašim člancima u bazi znanja ili često postavljenim pitanjima. Naša rješenja za bazu znanja su krojena kako bi poduzeća svih veličina mogli upravljati sadržajem svoje baze znanja i učinkovito ga dijeliti sa svojom ciljanom publikom. Možete lako kreirati sadržaj za agente i klijente koristeći naš besplatni softver za bazu znanja. Pročitajte više o bazi znanja.

Forumi omogućuju vašim korisnicima da pomognu jedni drugima, tako što će odgovoriti na pitanja drugih korisnika. Pročitajte više o forumu

Omogućite vašim korisnicima da vam ostave povratne informacije. Kreirajte i postavite dugme za povratne informacije na vašoj stranici. Pročitajte više o gumbu za povratne informacije.

Pristupačan softver za korisnički web portal

Koristite sve značajke klijentskog portala i podržite svoje klijente čak i kada su vaši predstavnici korisničke službe offline uz naš pristupačan cjenovni plan.

30 dana probe
Kreditna kartica nije potrebna
i još dosta toga
$15 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form
Knowledge Base Customer Portal Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M307SYoutube video: Knowledge Base  Customer Portal Demo  LiveAgent
Live Agent

Zagušena korisnička podrška?

Budimo realni – vaši će kupci uvijek imati beskonačno mnogo pitanja, upita i zahtjeva. Vrijeme je najdragocjeniji resurs koji imate, a ulaganje u pravo rješenje vašem poslovanju može dati značajan poticaj. Tvrtke svake godine gube milijune dolara raspoređujući sredstva na pogrešnu imovinu. Ne budi jedni od njih.

Portal za vaše agente u korisničkoj podršci

Očigledna je prednost korisničkog portala pružanje učinkovite samoposluge za vaše kupce. Međutim, posebno namjensko rješenje klijentskog portala također vam omogućuje stvaranje internog upravljanja znanjem za svoje agente. Kao što je prethodno rečeno, portal kupaca sastoji se od baze znanja i foruma. Oboje se mogu stvoriti za kupce, ali i za agente. Detaljna baza znanja može biti izvrstan način dijeljenja dokumenata kako bi se interno podržao kontinuitet učenja. Osim toga, interno znanje možete podijeliti putem foruma. Interni forum može biti jedno mjesto za raspravu o određenim temama umjesto razmjene poruka na radnom mjestu. Sveukupno, to stvara bolju interakciju u timu i čini komunikaciju na radnom mjestu jednostavnom.

Agents in Help desk software - LiveAgent

Preko 30,000 poduzeća ne može biti u krivu

LiveAgent softver za uspjeh klijenata je sveobuhvatna platforma bogata značajkama koja također nudi samoposlužni portal. Pogledajte naše priče o uspjehu i korisničke recenzije kako biste saznali kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati zadovoljstvo vaših poslovnih partnera.

knowledge base designs in LiveAgent

Prilagodite izgled kako bi se uklopio u vaš brand

Postavite korisnički portal sa samo nekoliko klikova koristeći pravi softver za korisnički portal. Stvorite bazu znanja i prilagodite je dizajnu vaše tvrtke bez ikakvog kodiranja. Sa samo nekoliko klikova možete stvoriti forum za svoje kupce na kojem mogu razgovarati o novim funkcionalnostima, tražiti pomoć ili dati prijedloge za poboljšanje.

Dopustite korisnicima da vas kontaktiraju putem fleksibilnih obrazaca

Obrasci omogućavaju kupcima da stupe u kontakt s vašim timom za podršku putem korisničkog portala. Pa, koja je korist od korištenja ovog oblika slanja poruka? Pa, LiveAgent može pohranjivati ​​i organizirati podatke o kupcima putem CRM sustava. Stoga, kad god klijent dođe preko korisničkog portala, agenti posjeduju više podataka o kupcu. Kao rezultat toga, mogu pružiti učinkovitu pomoć. Sve u svemu, to je pametno rješenje za korisničku uslugu koje poboljšava komunikaciju s kupcima i interne procese podrške.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Kako vi možete imati koristi od softvera za korisnički portal?

U nastavku smo naveli osnovne pogodnosti korištenja korisničkog portala:

Smanjite troškove korisničke podrške

Plaćanje zaposlenika skuplje je od omogućavanja vašim kupcima da pronađu pomoć na vašem klijentskom portalu. 

Uštedite vrijeme vaših agenata

Dopustite vašim agentima da troše manje vremena na telefon, e-mail i chat rješavajući probleme kupaca.

 Jednostavan pristup informacijama 24/7

Online portali olakšavaju vašim kupcima pronalazak informacije koja im je potrebna, onda kad im je potrebna. 

Svi kanali podrške na jednom mjestu

Softver korisničkog portala LiveAgent integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.

Related Articles to Softver za korisnički portal
Imate problema s izborom pravih riječi? Iskoristite naših 10 pažljivo sastavljenih predložaka korisničke podrške za svaku priliku i to odmah.

Predlošci korisničke podrške

Discover 10 free customer support templates from LiveAgent to streamline your responses to common issues like password resets and feature requests. Enhance your customer service efficiency with these ready-to-use templates, while improving client satisfaction. Try it free, no obligations!

Softver kontaktnog centra LiveAgent omogućuje vam usmjeravanje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jednu objedinjenu pristiglu poštu.

Softver kontaktnog centra

Otkrijte kako LiveAgent softver za kontaktni centar može transformirati vašu korisničku službu u 2023. Ujedinite sve komunikacijske kanale u jednu pristiglu poštu, poboljšajte produktivnost, smanjite troškove podrške i iskoristite dodatne prodajne prilike. Isprobajte besplatno i pridružite se 30k tvrtki koje nam vjeruju!

Istražite najbolji izbor live chat softvera na tržištu. Izaberite idealan live chat softver za vašu web stranicu i podignite svoju korisničku službu u zvijezde.

Live chat softver

Otkrijte najboljih 15 live chat softvera za 2024. uz LiveAgent! Poboljšajte angažman korisnika i pretvorite posjetitelje u klijente uz naš brz i pouzdan chat. Isprobajte besplatno, bez kreditne kartice, i uživajte u vrhunskim značajkama za korisničku podršku.

Omogućite svojim kupcima samostalan pronalazak odgovora koji su im potrebni. LiveAgent FAQ softver omogućava vam kreiranje odličnih korisničkih portala.

Iskoristite FAQ softver kako biste optimizirali korisničko iskustvo samučenja

Optimize your customer support with LiveAgent's FAQ software, enhancing user self-service and agent productivity. Empower customers to find quick, effective solutions independently, reducing repetitive queries and boosting satisfaction. Start your free trial today and discover how streamlined knowledge bases can elevate your support strategy!

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x